Margrete Skrevet 16. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2010 Jeg tar jo litt bilder av gutten og det føltes litt teit å lage ny tråd hver gang jeg ville briefe med nye bilder Så da kan han like så godt få sin helg egne tråd han For de som ikke kjenner Asti så godt så kommer en "kort" liten presentasjon her: Asti er en bitteliten impuls (som det meste annet jeg gjør). Jeg hadde ventet i lang lang tid på en liten grå frøken, men siden jeg ønsket meg en litt jorda gråtass som min neste hund og den tispa jeg ønsket meg fra ikke synes det var noe greit med hverken mannfolk eller løpetid, så valgte jeg å begynne å se litt andre steder og egentlig bare være med Uta (for/treningstispe). På sesongens første stevne i 2010, møtte jeg Anne Oppdretter, som har Veemtroppens Klippa. Hun er ei tispe med masse fart og motor, hun har tiltalt meg de gangene jeg har sett henne og jeg har sagt til meg selv at en eller annen gang skal jeg ha hund fra henne. Anne kunne fortelle meg at hjemme lå det 4 små Klippa barn Siden jeg er ei dame som aldri handler impulsivt og bruker lang tid på å tenke meg om, så var jeg brått på valpebesøk helgen etter Vel, en kort historie blir ikke så lang, og 4 uker etter hadde jeg med meg lille Asti hjem: Lille Asti bare 6 uker gammel 7 uker gammel og straks klar for å bli med hjem (8 uker og nettopp flyttet inn) Slitsomt å være valp, mens mor gjør husarbeid, så da saboterer man 9 uker og fin fin plass under bordet Fineste ørene det tenker jeg! Begynner å ta fin form nå, men øra er fortsatt de fineste i verden Sliten gutt på brygga Og heretter aner jeg slettes ikke når og hvor bildene er tatt, så da får dere ett lite utvalg i neste post Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 16. Oktober 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2010 Aldri for stor til å ligge på en solstol En tur med bruksberneren X'n til Emma her på sonen Vakker og har lært seg å ligge stille i ca 2 sekunder. Så med andre ord jeg var jammen heldig der! I parken finner man venner i alle former og fasonger Ja attpå en sjelefrende Asti er nesten helt sikker på at han kan fly, bare synd at tyngdekraften får han ned igjen så fort Korgutt på vei inn i stemmeskiftet og ut av koret... For nå har vi blitt en tennåring med litt for mye overmot, og da går det slik... (Nora til 2ne) En tur på Rena har vi å vært. Kahlo passet akkurat han og de koste seg voldsomt, helt til selv Kahlo ble drittlei! (Kahlo til Raksha) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 16. Oktober 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2010 I'm on the top of the world *nynne* Utsikten fra Normarka i dag. Aldri for sent å bade litt i gjørma FYSJ!! Raptus bilder... For man trenger ikke å være en liten sak for å ha det for tenk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 16. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2010 Asti er fineste gutten han. Han må komme på besøk igjen snart, så skal Snusern få streng beskjed om å være litt blidere enn sist, og jodlern litt mindre veps, og lukisen litt mindre pingle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 16. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2010 Kule gærne-sjæfer'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsan Skrevet 16. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2010 Så söt han är Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 16. Oktober 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2010 Jeg har jo rent glemt bildet av Hottie og Asti: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tøfflus Skrevet 16. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2010 Herligste Arti-mannen det Men man kan jo lure, hvem har høyest øre-føring av sjæffisen og hottentotten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 16. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2010 Fiine Asti Håper jeg får hilst på engang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 17. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2010 Så flott Asti er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeM Skrevet 17. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2010 Morsomt å se hele bildeserier! Astimann - kombinasjonen av Hells Angels og korgutt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Banshee Skrevet 17. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2010 Søten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 17. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2010 Astimannen er en flin liten Astrid han *ler* Ører er aldri feil det heller he he he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 17. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2010 Jeg dåner når jeg ser de valpebildene Og nå er han jo skikkelig vakker! (og litt sånn snål på noen bilder da ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 17. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2010 Så mange fine bilder, han er flott :-) Virker som han har en skikkelig bra personlighet også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 17. Oktober 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2010 Digger den gutten med de store øra og den litt for store personligheten jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 17. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2010 Nydelig! Skikkelig flott schæfer! Arti å se han leke med de ulike hundene. Ser topp ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 17. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2010 Pen schäfermann, digger de raptus-bildene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 17. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 17. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2010 Asti er peeeen! Slik skal schæfere se ut Nydelige farger på ham også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 17. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2010 Vakre Astien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 17. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2010 Kuleste og fineste Asti Det er noe eget med schäfere altså... Det hadde vært moro å treffe dere en dag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 19. Oktober 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Oktober 2010 Kuleste og fineste Asti Det er noe eget med schäfere altså... Det hadde vært moro å treffe dere en dag! Jah, om dere er villige til å møte en halvtam diger gutt så vil vi gjerne møte dere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar