Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen som har lest hundesport?


Mud

Recommended Posts

Jeg rasket med meg hundesport på vei til jobb idag og leste det på toget..

Gjett hva jeg fikk se :-o? Jo; fine bildet av en viss jakt-labbis her inne med presentasjon og allting :D =D> Artig!

At det også er en 4 siders presentasjon av belgeren gjorde ikke juleutgaven mindre intressant for mitt vedkommende :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg rasket med meg hundesport på vei til jobb idag og leste det på toget..

Gjett hva jeg fikk se :-o? Jo; fine bildet av en viss jakt-labbis her inne med presentasjon og allting :D =D> Artig!

At det også er en 4 siders presentasjon av belgeren gjorde ikke juleutgaven mindre intressant for mitt vedkommende :D

Har hørt rykter om at Lisa er med i denne utgaven! Har ikke fått det enda, håper det kommer i morgen. Sendte inn en liten epistel for et par måneder siden :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er medlem i Cavalierklubben og da skal man automatisk få hundesport, men de har visst litt problemer med at medlemmene ikke får det.

Jeg har vært medlem siden April, men ENDA har de ikke greid å sende ut noen blader til meg. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt rykter om at Lisa er med i denne utgaven! Har ikke fått det enda, håper det kommer i morgen. Sendte inn en liten epistel for et par måneder siden :D

Mulig du venter deg et lite hjørne i margen,men det er det altså ikke :D

Veldig fint bilde da :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er medlem i Cavalierklubben og da skal man automatisk få hundesport, men de har visst litt problemer med at medlemmene ikke får det.

Jeg har vært medlem siden April, men ENDA har de ikke greid å sende ut noen blader til meg. :D

Jeg får det via belgerklubben og fordi jeg er direkte medlem av nkk.2 blader altså :roll: Jeg ville meldt meg inn i NKK var jeg deg..Istedet for å vente og irritere meg hver måned.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ca noe av det eneste jeg gadd å lese der inne :oops: :D Syns det står mye kjedelig i Hundesport til tider!

Jeg synes det har tatt seg opp litt faktisk...Før gadd jeg knappt å åpne bladet,men nå har det begynnt å poppe opp noen festlige artikkler...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke fått bladet enda, så får vell sjekke postkasse på vei hjemfra tannlegen :D i dag.

har gått med tannverk siden fredags kvelden og selfølgelig nå når jeg har time hos tannlegen så har det slutten å gjøre vondt :? har ikke tatt smertestillendes siden mandags kvelden :?

men skal no ihvertfall få orden på de det gjorde vondt i uansett :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får det via belgerklubben og fordi jeg er direkte medlem av nkk.2 blader altså :roll: Jeg ville meldt meg inn i NKK var jeg deg..Istedet for å vente og irritere meg hver måned.. :wink:

Jeg har planer om det og da, men det er prinsippet liksom. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...