Guest Michellus Skrevet 22. Februar 2011 Rapporter Skrevet 22. Februar 2011 Ååååå jeg skal hvert fall ikke ha shiba etter hvert med belgergjengen vi skal ha Aiko og Imouto er så.. AH Siter
SandyEyeCandy Skrevet 7. Mars 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Mars 2011 Mitt livs lys, min elskede trollbolle, Najanin's Aiko-Chan, besto i dag bronsemerkeprøven i lydighet med følgende resultater: 1) Tannvisning: 10 Noen ganger er det greit å være avdanka utstillingshund. 2) Lineføring: 7 Vår evige hatøvelse. Hun henger tidvis med, men svimer, lukter på blommorna og synes å gå i hælene på meg er helt fint. 3) Dekk fra holdt: 8 Bittert at vi blei trekt 2 poeng ene og aleine fordi jeg brukte feil kommando slik at hun blei sittende helt riktig på plass idet jeg begynte å gå... 4) Innkalling fra sitt: 7 Igjen roper jeg "på plass" som jo for Aiko betyr å sitte rolig. Først da jeg lener meg fram og roper "komma da!", rører hun på seg... 5) Stå under marsj: 9 Når jeg bytta ut "STÅ!" med hverdagskommandoen "vente" som redder henne fra trikkeoverkjøring hver dag, blei det orden på sakene! 6) Enkelt dekk 1 min: 10 Hun ligger som en eikestokk, min trollbolle. Og det til tross for rompesnusende løs hund, hylende ake-unger i bakken ved siden av, og asfaltborring og gnister på veien foran. 7) Helhetsinntrykk: 7 Poeng: 149! Siter
Benedicte Skrevet 7. Mars 2011 Rapporter Skrevet 7. Mars 2011 Veldig bra start! :-D LP1 får bli neste da Siter
SFX Skrevet 7. Mars 2011 Rapporter Skrevet 7. Mars 2011 Gratulerer så mye! Fine og vakre jentene! Og førerfeil er jo ikke hundens skyld Siter
SandyEyeCandy Skrevet 7. Mars 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Mars 2011 Peninger og flinkinger Ja, de slekter å mamsen sin der, altså. *Host* Flinkinger! Sølvmerket neste? Veldig bra start! :-D LP1 får bli neste da Jeg har veldig lyst til å starte, mest for å vise fram rasen, og selvsagt hadde det vært stas å få poeng på hver øvelse, men hun er noe inni hampen svimete, altså... Gratulerer så mye! Fine og vakre jentene! Og førerfeil er jo ikke hundens skyld Nei, hun gjorde faktisk akkurat det hun skulle, hun. Siter
simira Skrevet 7. Mars 2011 Rapporter Skrevet 7. Mars 2011 Gratulerer! Stinn av imponasje, som de sier på mine kanter. Siter
SandyEyeCandy Skrevet 7. Mars 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Mars 2011 Gratulerer! Stinn av imponasje, som de sier på mine kanter. *Liker* Siter
Marianne&Java Skrevet 7. Mars 2011 Rapporter Skrevet 7. Mars 2011 Så utrolig flinke dere er Fy søren så vakre de hundene dine er altså Jeg burde ikke kikke på Shibabilder, det var en rase jeg siklet veldig på for noen år siden Siter
Guest Michellus Skrevet 7. Mars 2011 Rapporter Skrevet 7. Mars 2011 Gratulerer til Sandra og Trollbolle med bronsemerket Der fikk du rååååsa skrift og greier Siter
SiriEveline Skrevet 8. Mars 2011 Rapporter Skrevet 8. Mars 2011 Flinkis! Knallbra karakterer jo!! Gleder meg til å møte deg i konkurranser (og bare gi et lite pip om du vil trene sammen altså) Siter
rottmaneier Skrevet 8. Mars 2011 Rapporter Skrevet 8. Mars 2011 Gratulerer! Dere er kjempeflinke! Siter
Bikipile Skrevet 8. Mars 2011 Rapporter Skrevet 8. Mars 2011 Gratulerer!! Så flinke dere er ... og fine bilder Siter
[email protected] Skrevet 8. Mars 2011 Rapporter Skrevet 8. Mars 2011 Gratulerer ! Herlige bilder Siter
Peers Skrevet 9. Mars 2011 Rapporter Skrevet 9. Mars 2011 Gratulerer så mye med bronsemerket! Dere er flinke Jentene dine er virkelig vakre altså Mange herlige bilder i denne tråden! Siter
SandyEyeCandy Skrevet 18. April 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 18. April 2011 På tide med litt bilder av skattungene: Aiko i parken, bare dager før båndtvang. Da er det best å bare sitte stille og se på fuglene bygge rede, nemlig... "Grooming", hehe: Aiko venstre, Imouto høyre: Aiko med en tilfeldig mann som smilte til henne, så derfor måtte hun sette seg i armkroken hans litt : Vakreste trollbolla soler seg: Imouto leker med eurasier: ...og viser en sheltie hvor skapet skal stå: Lekekompis i 2 mnd eldre husky: Vakreste sølejenta: Siter
Caroline Skrevet 18. April 2011 Rapporter Skrevet 18. April 2011 Men hvor er naken-sjøstjerne-bildet? Vakre jentene Siter
SandyEyeCandy Skrevet 19. April 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 19. April 2011 Hvem hadde trudd at frøken ressursforsvar noen gang skulle kunne ligge sånn her med en annen hund i nærheten? Stolt av både henne og meg! Jentene er med på kontoret og Aiko tar ansvar for å vaske lillesøster. Legg merke til labben over nakken på Imouto: "Nå ligger du stille, din gris, så jeg får ordna opp her!" Aiko viser at shibaer faktisk er jakthunder. Her i "stand" ved et kjeftete ekorn: Siter
Recommended Posts