Elvira Skrevet 3. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2010 Hvor kan man finne refleksvest til hunden som ikke koster fire-femhundre kroner? Tror jeg må til og sy selv. Mannen i dyrebutikken påsto at det var refleksen som var dyr, men jeg har da vitterlig sett hundevester på nett til mindre enn det, men mer refleks! Veterinærene her var utsolgt for størrelsen og visste ikke når de fikk inn igjen. Canis hadde bare x-small og x-large igjen liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cloudberry Skrevet 3. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2010 Clas Ohlson Koster de virkelig 4-500 kr i dyrebutikkene? Sita har en vi kjøpte på salg til 50 kr.. Tør ikke tenke på avansen de opererer med dersom dette stemmer :rolleyes2: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elvira Skrevet 3. Oktober 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2010 Jepp, på buddy eller hva det heter. En kjede i alle fall. Latterlig, billigere hos dyrlegen til og med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 3. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2010 Skal innom Clas til uka og shoppe jeg også, ja. :rolleyes2: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elvira Skrevet 3. Oktober 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2010 Vi har ikke clas ohlsson her! :rolleyes2: tror jeg må ringe min bror i hovedstaden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 3. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2010 Jeg kjøpte til min collie på Biltema til 22 kr og den er helt grei :rolleyes2: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Midas Skrevet 3. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2010 Jeg har kjøpt Denne refleksvesten til begge mine hunder. Er veldig fornøyd med den, den er også vanntett. Denne butikken sendte varene som gave til meg, så jeg slapp å betale toll. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 3. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2010 Hööks har også, de sender jo dem også. Kjenner flere som har dem og sier at de sitter veldig godt, og passer omtrent uansett hva slags kroppform hunden har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 3. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2010 Vi har ikke clas ohlsson her! tror jeg må ringe min bror i hovedstaden. Har akkurat kjøpt ny til Valpis på Clas Ohlsson, og er veldig fornøyd. De har nettbutikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ross Skrevet 9. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 9. Oktober 2010 sparkjøp har refleks dekken me for til 99kr Clac olsen til 35kr' europris har .. vet ikke prisen men er under 100 kr biltema høøks.no bole.no at de koster over 400 noe sted er jo helt HELT VILLT!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 9. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 9. Oktober 2010 Jeg har denne til begge mine: Ja, den er dyr, men det eldste av dem er nå 4 år og det vises ikke engang at det er brukt. Det er også kraftig regntøystoff i det slik at det er vanntett (sånn som i oljehyrer). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gåsa Skrevet 10. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2010 Jeg har den samme som LinKr og den er jo genial Litt dyr men,makan veldig bra kvalitet!Kjøpte den vel for 10 år siden men,forrige hunden min brukte den ikke så mye.Nå er den brukt hele mørkeperioden 4 år og like fin.Ikke nå slitt(er jo det som bruker være problemtet med refleks produkter at refleksen slites av) Vasket den i maskinen mange ganger har jeg også gjort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 10. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2010 Biltema i byen har noen billige vester som funker OK til en viss grad. Også tror jeg at dyrebutikken på leira har noe. Jeg kjøpte refleksvest (sånne trekanter) der til My for rundt 200kr tror jeg det var. Den lever enda i beste velgående. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 10. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2010 Foxi har en refleksvest av veldig god kvalitet, som hun har hatt i 6-7 år. Amiga har en trekant til 30 kroner på rusta i sverige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar