mokken Skrevet 22. April 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. April 2014 Har alt skrevet litt i AN tråden, men shit la gå, vi kjører på med en trippelpost! I kveld har vi vært på agilitytrening, bare oss jentene. Hun var SÅÅÅ flink. Og jeg er så glad jeg er for å hatt "all verdens tid", og ikke hastet avgårde. Hun kan jo, må bare huske på ett skritt av gangen, puste med magen og alt det der. For det handler ikke om mangel på kapasitet eller energi når det kommer til trening av Lykke. Men å håndtere galskapen, og få satt det hele i system. Det koker lett over for ivrige damer, spesielt de ivrige damene som har litt mange meninger. Vi har drevet "baby-trening" i dag, fremoversending med maks 4-5 hinder i slengen. Ingen lyd, ingen stress, ingen kaos. Fine Lykke 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 23. April 2014 Rapporter Share Skrevet 23. April 2014 Det er lykkepilla si det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 9. Mai 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2014 Latmannsoppdatering! I helgen som var gikk Lykke og kullsøsken MH i Arvika, har skrevet litt i bloggen for de som vil lese. Spindel her Om 2 uker reiser vi østover for å delta på spesialen, gleder meg til å treffe masse flotte kelpiefolk igjen! Den hunden som ikke skal stilles har selvfølgelig best pels... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 10. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2014 Så mye spennende lesing her som jeg ikke har fått med meg Flinke Harly på uoff konkurranse og flinke Lykke på trening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 10. Mai 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2014 Det er lykkepilla si det! Det bare varte ikke så lenge, tilbake til gamle synder på trening i går Så mye spennende lesing her som jeg ikke har fått med meg Flinke Harly på uoff konkurranse og flinke Lykke på trening Takk takk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 11. Mai 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Mai 2014 Lykke sin MH protokoll Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 15. Mai 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2014 Finfin lp trening i hallen i dag. Luksus å trene innendørs når regnet trommer på taket Harly har "lekt" med metallen, vi har enda et stykke arbeid igjen på innkomst og avlevering. Der ønsker jeg mye mer sikkerhet og stramere holdning. Men nå har opptakene og grepet på tilbakestrekket blitt mye fastere, et godt skritt i riktig retning Ellers har vi kjørt litt innkalling med dekk, her kan vi ikke ha for mange repetisjoner. Må heller kjører noen rene innkallinger ellers blir noen "smart" og finner ut hvor han mener momentet bør være Avstanden var litt for mye fremdrift på i dag, for første gang siden i fjor høst. Tipper lille elleville var litt høyt oppe i dag. Lykke storkoser seg med nye utfordringer. Har så vidt lekt litt med kl 2 ruta, noe hun tok på få repetisjoner. Hopp over hinder med sitt er så og si ferdig øvelse, må nok pirke litt mer på sitt og bli etterhvert for noen er ganske lett i rumpa Ellers har vi putlet litt på med ett stegs forflytninger og litt fvf. Her må jeg huske å øke tempoet, lykke går nemlig mye bedre om jeg har høyere marsjtakt enn med Harly. Skulle skrevet så mye mer, men nå er det snart tid for jobb. Lp trening er gøy om dagen! Mobilbilder, derav mangel på kvalitet! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 16. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Mai 2014 Den hundehallen ser litt gøy ut å trene i! Kanskje vi må vurdere medlemskap om vi blir i Bergen Her er litt bilder fra dagens trening med Monica og flokken Akselerering før første hopphinder Satser Og hopper Dette bildet holdt jeg på til å dø av latter av Haha, for en stil! Super Lykke! Prøver å konsentrere seg, og har en riktig så fin kropp 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 16. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Mai 2014 Dette bildet holdt jeg på til å dø av latter av Haha, for en stil! Super Lykke! hahahahaha for en stil Lykkeliten 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 16. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Mai 2014 Noe sier meg at Lykke må trene litt hopp teknikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest janson Skrevet 16. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Mai 2014 :lol: Dette var dagens! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 16. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Mai 2014 Lykke Utrolig flotte bilder!! Harly Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 16. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Mai 2014 hahahahaha for en stil Lykkeliten omg, mer som en livlig sel/delfin :-D Men må si at hun var utrolig søt da!! Hahaha! råfine hunder og bilder :-D du tar med kamera på spesialen Marie? ;-) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 16. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Mai 2014 Neeei!!! skihopper er det hun er :-D 10 i stil!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 16. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Mai 2014 Omg! Godt med en skikkelig god latter! Lykke er søt da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 16. Mai 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Mai 2014 Tusen takk for bilder @MegaMarie! Den er ikke helt god den der sorte, det er tydeligvis mer effektivt å hoppe gjennom pinnen enn over.... Godt Harly redder familiens ære 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 16. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Mai 2014 Geniale bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 26. Mai 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2014 Foto: @JeanetteH Harly, snart 4 år. Verdens beste lille elleville Bilder tatt av Sofia/ kelpiegallery.com 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 1. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2014 (endret) Nå er Lykke også på plass i kelpiegallery.com, takk til Sofia for kjempefine bilder! I bloggen: Lykke sine MH filmer! Samleside MH - spindel, kullskjema, og blogginnlegg. Endret 1. Juni 2014 av *mokken* 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeM Skrevet 2. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2014 Altså de flotte kelpiegalleri-bildene blekner litt i forhold til det fantastiske svevebildet av Lykke.. man ser jo at hun heter Lykke! (Men man ser det også på hode-bildet Sofia har tatt.. oser vill&gærn&"hvor er moroa her da?" Og Harly, han ser bare så klok og alvorlig ut han! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 2. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2014 Altså de flotte kelpiegalleri-bildene blekner litt i forhold til det fantastiske svevebildet av Lykke.. man ser jo at hun heter Lykke! (Men man ser det også på hode-bildet Sofia har tatt.. oser vill&gærn&"hvor er moroa her da?" Og Harly, han ser bare så klok og alvorlig ut han! Hodebilde var veldig Lykke ja! Oppdretter av pappan i DK mener hun ligner veldig på faren, og det kan jeg være enig i. Men samtidig så synes jeg hun har litt av de samme gummitrynene som @janson sin Gneis har, og de har jo Flo som fellesnevner så kanskje det kommer litt derfra og? Harly er veldig "på jobb" men jeg er utrolig fornøyd med resultatet Ettersom han hater oppstillingsgreier så trodde ikke jeg det skulle bli så bra. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 4. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Juni 2014 Lykke er et veldig passende navn til en kelpie. De er veldig lykkelige nemlig Fine bilder Speielt Harly sitt Ser nesten ut som at han har holdt på med dette lenge! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 4. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Juni 2014 Lykke er et veldig passende navn til en kelpie. De er veldig lykkelige nemlig Fine bilder Speielt Harly sitt Ser nesten ut som at han har holdt på med dette lenge! Resultat av panikktrening! Noen ganger ender det og heldigvis bra 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 13. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2014 Jeg har vært hos slakteren i dag å kjøpt rå griseører, stjerner i blikket på hundene når de fikk de servert! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 22. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Juni 2014 (endret) 1 plass i agility med laget i dag! Edit: Flere agilityfilmer fra helgen i dagens blogg! Endret 23. Juni 2014 av *mokken* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts