Bananen Skrevet 11. Februar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Februar 2014 Så pen Pøbel er da Ja, Pøbel er en fin fyr! Hundene har fått en aktivitetsleke (man putter godbiter i tre av hullene). Pøbel tok den med en gang. Kamar, tja, han kommer seg. 2 Siter
Bananen Skrevet 13. Mars 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Mars 2014 Snøen har så og si forsvunnet, og godt er det, synes jeg og Kamar. Pøbel synes godt snøen og kulda kunne blitt her. Raring. Noen nye bilder siden sist! Pøbel elsker å apportere. Men følger med så ikke Kamar bumper i ham. Lykke! Kamar leker med den nye saueleka, og synes den er genial til tug-o-war. Kamar løper etter leken til Pøbel. Kamar er også en apporterende retriever. Leverer man får man pølse. 2 Siter
Bananen Skrevet 8. Juni 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Juni 2014 Yay og hurra og sånt! Kamar ble BIM på basenjispesialen i Norge i går. Moro! Bildet er lånt av Yodel. Vant en Kongobjelle. 4 Siter
Bananen Skrevet 8. Juni 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Juni 2014 Så moro Fine Kamar Gratulerer Takk. Siter
Cavalierflat Skrevet 9. Juni 2014 Rapporter Skrevet 9. Juni 2014 Gratulerer! Hvordan går det med Pøbel da? Siter
Bananen Skrevet 9. Juni 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Juni 2014 Gratulerer! Hvordan går det med Pøbel da? Det går bare fint med Pøbel. Han synes bare det er så uhyre varmt om dagen, og vil ikke være noe særlig ute. Prøver å finne et vann som ikke er overbefolket, men det er jommen ikke lett. Får han bade, så lader han opp batteriene sine med engang. SvømmePøbel i mars. Lavt vann og mye gjørme, og ikke mange folk i mars, hehe. 1 Siter
Bananen Skrevet 14. Juni 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Juni 2014 Pøbel er litt av en danser! 3 Siter
Bananen Skrevet 16. Januar 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Januar 2017 Lenge siden jeg har oppdatert her nå, så her kommer noen rykende ferske bilder tatt i dag! Det var litt snø oppå "toppen" vår rett i nærheten, og Pøbel elsker snø. Snø er nemlig det beste han vet, sånn bortsett fra en masse kos og oppmerksomhet, hehe Jeg er så glad er i fjollingen min, altså! Han er fin å ha, den store svarte. Tunga på snei! Pøbel klarer å "smile" fra øre til øre (for å være litt antropomorfistisk!). Det var kjempefint ute i dag! Elsker å rulle seg, gitt. ... og riste seg etterpå. 10 Siter
LØJ Skrevet 18. Januar 2017 Rapporter Skrevet 18. Januar 2017 Hihihi..han er nå søt han svartingen din 1 Siter
Poter Skrevet 18. Januar 2017 Rapporter Skrevet 18. Januar 2017 Flat, det er noe eget med dem 1 Siter
Cavalierflat Skrevet 18. Januar 2017 Rapporter Skrevet 18. Januar 2017 Åå. Pøbel Sent fra min SM-G925F via Tapatalk 1 Siter
Bananen Skrevet 12. Februar 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Februar 2017 SnøPøbel! Ja, han elsker snøen. Han får ekstremt mye mer energi (og man skulle ikke tro at han kunne få mer ...) av det. Han nærmer seg 7 år i juli, og ei vi møtte trodde jeg mente 7 måneder, for det kunne hun tro på. Han er en lykkelig sprellopp, fnis. 10 Siter
MegaMarie Skrevet 13. Februar 2017 Rapporter Skrevet 13. Februar 2017 Det er så gøy når de oppfører seg unge selv når de er "gamle" Jeg tror jeg liker de best sånn! Fine snøPøbel! Det er ingen som tror på at Blondie snart er 12 år gammel, mer 2 år gammel! Og Tidi går alltid som valp Hun er så overdrevent glad og ivrig når vi møter folk, litt som en valp! 1 Siter
LØJ Skrevet 17. Februar 2017 Rapporter Skrevet 17. Februar 2017 Hihihihi...han ser alltid så happyhappy ut 1 Siter
Poter Skrevet 17. Februar 2017 Rapporter Skrevet 17. Februar 2017 Man skulle kunne tatt flattens livsglede på en flaske og gitt til de som trenger Ja, eller bare gitt dem en flat! 3 Siter
Recommended Posts