Mardina Skrevet 10. Desember 2011 Rapporter Skrevet 10. Desember 2011 Så søte i sine rosa sokker! Siter
MaritaS Skrevet 10. Desember 2011 Rapporter Skrevet 10. Desember 2011 roooooosa sokker! Hærlig! Siter
Bananen Skrevet 13. Desember 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Desember 2011 Mer av hverdagen her hos oss. Gutta er innmari glade i biteyface, og Kamar blir mer glad i det når han smisker seg til å få tak i tyggebeinet fra Pøbel. Også ble Pøbel bittelitt frustrert da Kamar beit han i foten ut av det blå - er'ke lett å være en flattelatte mot en mygg av og til. Hører nå at bjeffet til Pøbel hørtes mye mer hjerteskjærende ut på videoen enn den var i virkeligheten. Siter
Bananen Skrevet 17. Desember 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Desember 2011 Mer bildespam herfra! Gutta er glaaade i snøen, de. Jeg vet ikke riktig hva Kamar imiterer her. Pøbel er en fin fyr. Pøbel hører en lyd, skjønner ikke heeelt hvor den kom fra, men det var bare naboen som tittet ut av døra si. Pøbel har hatt bjeffekavalade, for han synes han var flink som oppdaget naboen. Så ser han katten, som sier han vil inn (vi er kattepassere denne helgen). Kamar har blitt en riktig så søt fyr, og sier han bygger muskler når han løper i høysnø. Pøbel er afrobustenskjold. Kamar utforsker verden videre blant hagens busker. Gutta er ganske fine, de! Kamar synes han kan få godbiten snart. SnøPøbelen har bittelitt mer tålmodig uttrykk enn det Kamar har. Pøbel er på vei til å apportere dummyen. Kamar sier han vil være med. Pøbel sier han klarer å hente den sjøl. Kamar mener Pøbel trenger apporteringshjelp. Heldigvis er Pøbel raskere enn Kamar i snøen. Pøbel sier han er veldig glad i lillebroren sin, og at han fortjener en ansiktsrens. Jeg vet ikke hva Kamar prøver på. Ikke stikk, 'a, bror! Kamar hører sin nest beste venn ... Kom igjen, 'aaa! La meg kose på pus! 3 Siter
Hermes Skrevet 17. Desember 2011 Rapporter Skrevet 17. Desember 2011 Beklager å snikhermesifisere tråden til Pøbel og Kamar, men bildet minnet meg om noe Hermes veldig ofte gjør, og som min samboer fikk dokumentert i dag. Speide etter kattene i nabolaget: link 1 Siter
Bananen Skrevet 22. Desember 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 22. Desember 2011 Fortsetter spamming av tråden til gutta, jeg! Gutta har vært i snøen i kveld, og de sa at det var etterlengtet å løpe litt. Og det var det jammen meg også! Så her er et par filmer for de som vil se. 1 Siter
Bananen Skrevet 27. Desember 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Desember 2011 I går på chatten var det snakk om basenjier som ikke er spesielt glad i å leke. Men Kamar eeelsker det - og han apporterer gjerne (kan det ha noe med at han bor med en flat, tro?). Moro, det (spesielt tennisballer)! I går fikk han prøve seg på kaninballene til Pøbel (som vi bruker i felt), og det var moro. Siter
Kristiin Skrevet 27. Desember 2011 Rapporter Skrevet 27. Desember 2011 Vi ser no at denne basenjien er glad i og leke Siter
Bananen Skrevet 4. Januar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Januar 2012 Kamaren tok fem minutter og lærte seg dekk på det, han! 1 Siter
Heidihj Skrevet 4. Januar 2012 Rapporter Skrevet 4. Januar 2012 Herlighet så herlig Kamar er på de lekefilmene! Siter
Bananen Skrevet 5. Januar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Januar 2012 Herlighet så herlig Kamar er på de lekefilmene! Han eeer en herlig fyr, han! Siter
Bananen Skrevet 9. Januar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Januar 2012 Lykken er å se Pøbel igjen når Kamar har vært med oss ut på besøk! 3 Siter
Bananen Skrevet 22. Januar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 22. Januar 2012 Får vel legge resultatet til Kamar fra lørdagen her også. Han ble BIR for dommer Eli-Marie Klepp med følgende kritikk: "Velvokst. Godt hode og uttrykk. Vels. ører, bra u.kjeve, bra hals og o.linje. Korr. hale og g. hylle. Tils. vinklet. Bra hasehøyde. Ok benst. Meget g. helhet. Beveg. meget elegant fra siden- Godt driv. Bev. seg enda noe trangt bak. Meget velvist!" 5 Siter
Shokata Skrevet 22. Januar 2012 Rapporter Skrevet 22. Januar 2012 Så flott han er Gratulerer med BIR og fin kritikk Siter
idaemiliee Skrevet 22. Januar 2012 Rapporter Skrevet 22. Januar 2012 Gratulerer! De gutta dine er så fine, altså! Siter
Bananen Skrevet 26. Januar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Januar 2012 Heeelt normal basenjioppførsel i snøen i -10, uten potesokker og dekken, vel? Erte Pøbel, for Kamar er på haugen. 1 Siter
Emilie Skrevet 26. Januar 2012 Rapporter Skrevet 26. Januar 2012 Hahaha! Det er praktisk å være liten og lett ja Siter
Bananen Skrevet 29. Januar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 29. Januar 2012 Gutta har lekt, og kameraet måtte jo SELVSAGT være med. Ingen vet hva Pøbel har gjort ... Pøbel sier at treet er litt i veien. Kamar er ninja, sier han. Nesten ti kilo mot nesten førti kilo er vel ingen sak? Tiggeblikket. Får han ikke noe av meg, tigger vi hos noen andre. Siter
MegaMarie Skrevet 29. Januar 2012 Rapporter Skrevet 29. Januar 2012 Får vel legge resultatet til Kamar fra lørdagen her også. Han ble BIR for dommer Eli-Marie Klepp med følgende kritikk: "Velvokst. Godt hode og uttrykk. Vels. ører, bra u.kjeve, bra hals og o.linje. Korr. hale og g. hylle. Tils. vinklet. Bra hasehøyde. Ok benst. Meget g. helhet. Beveg. meget elegant fra siden- Godt driv. Bev. seg enda noe trangt bak. Meget velvist!" Nydelig Kjempe kult at han er så villig i snøen Hvor har dere kjøpt de båndene, de ser geniale ut Siter
Bananen Skrevet 29. Januar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 29. Januar 2012 Nydelig Kjempe kult at han er så villig i snøen Hvor har dere kjøpt de båndene, de ser geniale ut Hvilke bånd? Siter
MegaMarie Skrevet 30. Januar 2012 Rapporter Skrevet 30. Januar 2012 Hvilke bånd? De lange dere hadde på de ute i snøen. Siter
Bananen Skrevet 30. Januar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Januar 2012 De lange dere hadde på de ute i snøen. Åh, det er bare helt vanlig skinnkobbel. Trooor de er på 180 cm. 1 Siter
Bananen Skrevet 7. Februar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Februar 2012 Jeg har innmari søte hunder, jeg bare sier det! Kamar har blitt en bukker. Pøbel er en kjekkas, enda han har mye pels, med tilhørende springerører. Linselus i høyre hjørne der nede! Pwitty, pwiiis? Gimme the treat? Kamar er sjarmerende når han får for store godbiter han ikke klarer å spise med engang, for Pøbel følger med om det ramler noe utenfor ... Kamar prøver å beefe seg opp, nå som han snart er junior. Han ber dere se på brystkassa hans. Mer slæskete uttrykk, får man vel ikke ... 4 Siter
Recommended Posts