Gå til innhold
Hundesonen.no

En tur til Rena for å bidra til galskapen :)

Margrete

Recommended Posts

Skrevet

Rena003.jpg

Leke?

Rena010.jpg

Nei, orker ikke nå

Rena012.jpg

joooa litt vel?

Rena013.jpg

JUHU!

Rena015.jpg

Var ikke så vond å be :)

Rena018.jpg

En liten pause må til

Rena027.jpg

Før man leker sisten

Rena028.jpg

Kommer du?

Rena029.jpg

uææ

Rena031.jpg

Nærkamp

Rena032.jpg

Hvem har finest tenner her?

Rena037.jpg

Bestas og Lady

Rena047.jpg

Bestas

Rena040.jpg

Prosjekt bygge kaninhus var satt i gang :wub: Det ble bare en vinkel ut av det hihi

Rena044.jpg

Hanen. Han oppdaget at han hadde stemme og prøvde den forsiktig på ett utrolig latterlig forsøk på å gale.

Rena053.jpg

Tørst han

Rena055.jpg

og en anelse barnslig...

Rena063.jpg

Bestas har en plan, og den innbærer å jage vekk Khalo hihi

Rena064.jpg

BØH!

Rena066.jpg

BØH!

Rena087.jpg

Snuseren hviler seg, men en ung gutt har da ikke tid til slikt!

Rena091.jpg

Vakker tullegutt!

Rena095.jpg

Siste røkk før det er kvelden

*dele opp*

Skrevet

Rena098.jpg

Pusemølje!

Rena113.jpg

Helle og Ariel (og potene til Kasko)

Rena116.jpg

Jeg skulle inn i kjøleskapet en tur og vips hadde jeg skapet fult av pusunger :wub: De fant vom og hundmat som hadde rent litt de.

Rena129.jpg

Helle, Ariel og bølla Kasko ;)

Rena130.jpg

En døende og svært lidene hund i bur. Siden vepsen ikke får være ute å herje sammen med de stor, må han få være løs inne. Lillemannen trenger også litt kontakt.

Rena139.jpg

"Hallo!" Vi laget mat og da måtte Kasko stå på stua i mens.

Rena143.jpg

Ups... tante fant en saks :) Eller Raksha klippet, men jeg presset på. Så min skyld!

Rena147.jpg

Asti hilse på pus for første gang. Gikk overraskende bra ;)

Rena173.jpg

Brenne gammelt høy er gøy! Helle sprutet med glør og det måtte man jo ta bilde av. Resultat av lek med manuelle innstillinger i mørten uten blitz

Skrevet

;) Tusen takk for galskapsbidraget! Vi storkosa oss. ;) Og herlige bilder. :)

Asti er en ufattelig flott gutteslamp selv om Kasko ikke var helt enig. :wub:

Skrevet

Så utrolig mange flotte bilder! :)

Så utrolig herlige bøllete vakre dyr ;)

*sånn bøye seg i støvet smiley*

:wub:

Skrevet

Fineste bildene! De to rød passer virkerlig til hverandre!

Damn, så mange flotte dyr du har Rak(du også selvsagt, Marghrete)!

Skrevet

Fineste bildene! De to rød passer virkerlig til hverandre!

Damn, så mange flotte dyr du har Rak(du også selvsagt, Marghrete)!

Det var en ny vri :icon_confused: (nei ikke fornærmet, men har aldri sett den stavemåten før)

Nå har jeg bare ett av dyra der da, men ja, kan ofte føles litt mer :)

-----

Takk for alle koselige kommentarer og ja jeg har kosa meg godt i helgen!

Skrevet

Nå har jeg flirt meg gjennom bildene her.. og det var fryktelig mange flirbare bilder altså! Fra skamfert snuser til lykkelig Astimann i vann-bøtte(? kanne? trau?) via en dakars liten schäfergutt i bur... Helle kler katt, det må jeg si! (Veldig spent på om Margrete blir katte-eier her.. !) Og katter i kjøleskapet :icon_confused: Ikke sett det før!

Skrevet

Nå har jeg flirt meg gjennom bildene her.. og det var fryktelig mange flirbare bilder altså! Fra skamfert snuser til lykkelig Astimann i vann-bøtte(? kanne? trau?) via en dakars liten schäfergutt i bur... Helle kler katt, det må jeg si! (Veldig spent på om Margrete blir katte-eier her.. !) Og katter i kjøleskapet :) Ikke sett det før!

Er jo katteeier :) Den er bare fjernadoptert *flir* Ja vi lo godt av Asti i vannbøtta altså! Utrolig hvor gøy det var :icon_confused:

Skrevet

Tskk for skryt av dyrehagen min. :) Kameraet mitt kom ikke ut av hylla engang det - men margrete fiksa biffen vakkert. :)

Og joda, Margrete er katteeier hun, Ariel er Helle sin. :icon_confused: Ekte fjernadopsjon. :)

Skrevet

Kjempe fine bilder :)

Og så mange fine dyr a gett :) Holdt på å daue av latter av Asti i bøtta :icon_confused::)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Har nylig vært gjennom det samme med min tispe på snart 9 år. Hun var for det meste i sengen sin den første uken, så vi gå henne våtfor og vann ved sengen (hun nektet å spise tørrfor, så hun fikk vårfor i ca 10 dager). hun beveget seg litt mer etter 7 dager, men ble ikke seg selv før stingene ble tatt av
    • Dette avhenger nok en del av individ, men jeg tenker nå at både puddel og bichon-rasene er gode alternativer. Jeg mistenker at puddel generelt er mindre sære enn bichon, men de har også sine særegenheter. Jeg vil anbefale dere å dra på utstilling eller rasetreff for de ulike rasene og møte ulike individer og oppdrettere og eiere av alternativene, så får dere litt mer følelse med hvordan de er. En del av de små terrierrasene kan også være allergivennlig. De er strihåret og må nappes. Men de kan også være en del striere, ha mye jaktlyst og krever mer aktivitet.
    • Det kan være verdt å prøve ut ulike fôrtyper, men også gi lakseolje som tilskudd. Hvis hunden allerede er sensitiv så kanskje prøve ut sensitiv-fôr fra noen merker? RC er stort og kommersielt, og er nok helt greit fôr. Selv brukte jeg svenske Robur kombinert med Vom de siste årene og var veldig fornøyd med det. Acana og Orijen er populære merker som er ganske bra. 
    • Hei! Jeg har en Engelsk Toy Terrier gutt på litt over 4år. Han mister nesten all pels på vinteren for så å bli litt bedre på sommeren. Har pels på hodet og labber og litt på ryggen. Men han er så å si nakenhund nå. Pratet med ei som hadde samme problemet med sin Dvergpincher. Men så var det ei venninne av hu som passet hunden i en måneds tid. Og hun hadde visst byttet ut fôret og hunden hadde plutselig fått fin pels over hele. Hun husket ikke hvilket fôr det var, men hun trodde det ble solgt på butikken. Jeg bruker Royal Canin Small Dogs. Og det hadde hun og brukt, men hun synes ikke det var et bra fôr... Har en gutt til som har helt fin pels. De spiser de samme tingene. Ingen av de tåler noe med and i, de blir skikkelig dårlige i magen av det. Lurer på om det er noen andre som har hatt samme problem med sin hund og funnet en løsning?  Det skal sies at han er veldig følsom til vaskemiddelet vi bruker når klærne hans vaskes så vi bruker Nautral for det er det mildeste jeg har funnet.
    • Hei! Vi har en hund som begynner å bli en gammel mann og jeg er derfor på leting etter det som skal bli familiens neste familiemedlem etter han blir borte. I den forbindelse trenger jeg deres kloke hoder. Vi er en familie på tre, med et barn på 8 år. På grunn av allergi har vi vurdert det slik at Bichon Havanais og dvergpuddel fremstår som de mest aktuelle rasene.   Vi har en Havanais nå og han er litt spennende eksemplar. Fra han var valp har han vært ganske sær. Han er blant annet veldig lite kosete, ekstremt lite tilpasningsdyktig og har alltid hatt vanskeligheter med å slå seg til ro, så jeg kjenner vel han egentlig ikke igjen når jeg leser typiske rasebeskrivelser (nå fikk jeg dårlig samvittighet, så må legge til at han selvfølgelig er verdens beste hund!). Sønnen min har noen utfordringer blant annet på skolen og han trenger derfor å komme hjem til en bestevenn. Det var i søken på dette jeg kom over puddel, som jeg ser ofte blir brukt som terapihunder. Men når jeg leser rasebeskrivelser virker det som om Havanaise i all hovedsak er fantastiske med barn, mens det for puddler fremstår mer som om de kan være gode med barn. Så jeg lurer på om dere har noen erfaringer med disse rasene, gjerne begge? Vi kommer til å dele ansvaret med min mor som bor i samme hus, så den kommer ikke til å være noe særlig alene. Pelsstell er heller ikke noe problem. Krysser fingrene for at noen kan hjelpe oss i valget:)
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...