Hermes Skrevet 14. November 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 14. November 2011 Alldeles herlige bilder, hvor er det dere er på tur hen? Bildene du siterer er fra Løvstakken. Vi bor like ved. Var på toppen i dag også Er Ulriken du ser bak på det siste bildet. Nei, vent litt, den masten til venstre, tror jeg kanskje er Rundemannen. Svartediket i mellom der. Også har du Ulriken til høyre, men kan ikke se toppen på dette bildet. 1 Siter
Bananen Skrevet 14. November 2011 Rapporter Skrevet 14. November 2011 Bildene du siterer er fra Løvstakken. Vi bor like ved. Var på toppen i dag også Er Ulriken du ser bak på det siste bildet. Der gikk vi mye (også Damsgårdsfjellet)! Vi bodde på Melkeplassen, rett over frisøren der, det gule huset rett bortenfor Prix. Men det er vel sånn ... 3 år siden ca.? På den tiden hadde jeg en golden. Siter
Hermes Skrevet 14. November 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 14. November 2011 Vi bor lenger mot Bønes. Går opp Løvstakken fra Bønes-siden. Har bodd her halvannet år nå, siden vi fikk Hermes. Jeg går noen ganger bort til Melkeplassen også, over Krohnegården, og opp til Damsgårdsfjellet og videre over fjellene der (f.eks. til Viggohytten, som disse bildene fra siste myndeturen er fra), ned til Kanadaskogen, osv. Mange fine turmuligheter når man bor i Bergen, selv om man bor ganske nært sentrum Siter
HeleneFS Skrevet 14. November 2011 Rapporter Skrevet 14. November 2011 Vi bor lenger mot Bønes. Går opp Løvstakken fra Bønes-siden. Har bodd her halvannet år nå, siden vi fikk Hermes. Fra Langeskogen? Jeg bor rett ovenfor Langeskogen Siter
Hermes Skrevet 14. November 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 14. November 2011 Fra Langeskogen? Jeg bor rett ovenfor Langeskogen Nei, men om vi hadde gått samtidig ut døren, hadde vi sikkert truffet på hverandre på veien opp. Jeg bor med utsikt over Fyllingsdalen, ikke helt borte på Bønes, så det blir litt feil side i forhold til Langeskogen også. Siter
FlippogRime Skrevet 15. November 2011 Rapporter Skrevet 15. November 2011 Ja, de har vokst litt fra og til disse to. En periode syns jeg de var veldig ulike, men det hadde nok mest med litt kjønnsforskjeller i puberteten, tror jeg Virker som de blir ganske like, hvis vi ser bort ifra kjønnsforskjellene. Har jo blitt ganske lik i pelsen også, selv om Tipsi var mer blå som valp. Du feirer ikke jul i Bergen? Skulle prøvd å ta en tur før julen, om du kommer ned her noen dager før. Hadde vært kjekt å se de løpe litt sammen. Er ikke sikker på hvor jeg feirer jul, men blir nok en tur heim uansett - vi kan prøve å møtes da! Reiser dere vekk i romjulen? Siter
Hermes Skrevet 15. November 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 15. November 2011 Ja, vi drar til Toten i romjulen, og blir til 2. januar, tror jeg. Siter
Hermes Skrevet 21. November 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 21. November 2011 Tror dette er noe av det nærmeste vi har et oppstillingsbilde av gutten. Vi kom aldri så langt som å begynne å trene på det, og han skjønner jo ikke poenget med å stå rett opp og ned. Står ikke på helt jevn grunn her da. Er blitt stor gutt. 18 kg veier han, så han er en stor whippethanne! 1 Siter
Hermes Skrevet 6. Desember 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Desember 2011 Da kom det skikkelig med snø i Bergen http://youtu.be/4RRA3174e3s Siter
Carro92 Skrevet 6. Desember 2011 Rapporter Skrevet 6. Desember 2011 så ut som at han syns det var stas med snø hvertfall! Gleder meg til snøen kommer hit å jeg! Siter
Hermes Skrevet 6. Desember 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Desember 2011 Snø er ingen hindring, tvert imot, så lenge han får være i bevegelse Var bare ute en liten stund denne gangen, mens jeg måkte oppgangen (er brøytebil dere hører i bakgrunnen i starten av filmen, er kommet mye snø her). Ser forøvrig at jeg har lagt ut bildebevis på at Hermes tisser på veggen til huseier... huff da Siter
Hermes Skrevet 6. Desember 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Desember 2011 Syns whippsene gjør seg godt i snøen. Vi tok en omvei gjennom skogen til butikken i dag, og Hermes fikk løpe fritt i nysnøen. Et herlig syn! Tok dessverre ikke med meg kamera, men her er noen bilder før og etter turen. Siter
Tøfflus Skrevet 6. Desember 2011 Rapporter Skrevet 6. Desember 2011 Nå har jeg minst et stk saluki her som er grønn av misunnelse, Qui. Han hadde tatt superfart, bykset inn i det deilige hvite, hevet seg på rygg og RULLET, rundt og rundt og rundt Og Mocca hadde ikke vært langt etter, men hun hadde LØPT, rundt og rundt og rundt 1 Siter
Kaja Skrevet 6. Desember 2011 Rapporter Skrevet 6. Desember 2011 Ååååh, ta å send litt snø hit da? Siter
Hermes Skrevet 6. Desember 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Desember 2011 Nå har jeg minst et stk saluki her som er grønn av misunnelse, Qui. Han hadde tatt superfart, bykset inn i det deilige hvite, hevet seg på rygg og RULLET, rundt og rundt og rundt Sånn som dette? Qui virker som en fin fyr Siter
Quintinus Skrevet 6. Desember 2011 Rapporter Skrevet 6. Desember 2011 Syntes det er noe elegant over Hermes! 1 Siter
Gjest Skrevet 6. Desember 2011 Rapporter Skrevet 6. Desember 2011 Så deilig for myndene å få løpe sammen, og utrolig herlige snøbilder Siter
Carro92 Skrevet 6. Desember 2011 Rapporter Skrevet 6. Desember 2011 Ah! herlige bilder! Taz er grønn av missunelse her! Gjerne send no snø hit å a Siter
Tøfflus Skrevet 6. Desember 2011 Rapporter Skrevet 6. Desember 2011 Sånn som dette? Qui virker som en fin fyr Akkurat slik ja, det er Qui på sitt aller beste det Og jeg tror det finnes flere slike snø-bilder av han enn de finnes "normale" bilder Han er en superfin fyr og så glad han ble da han oppdaget at det var en kvart cm snø i hagen isted. Løp rundt og forsøkte samle den så mye at han kunne rulle seg, men det gikk ikke gitt Siter
Hermes Skrevet 6. Desember 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Desember 2011 Jeg så igjennom en del av bildene til Sørgård for noen dager siden, og husket straks dette bildet når du beskrev Qui i snøen Hun har mange fine bilder med salukiene i snøen. Hermes har lyst å være med en gang, sier han Siter
Hermes Skrevet 25. Januar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Januar 2012 I Bergen går det litt som det pleier. Helt ålreit. Vi har hatt noen dager med litt snø, og det har vi utnyttet. Her er noen bilder fra de siste par dagene: Fra dagens tur, med whippeten Didrik og staffen Bonnie: 2 Siter
Carro92 Skrevet 26. Januar 2012 Rapporter Skrevet 26. Januar 2012 Så herlige hunder! Den skogen så koslig ut å gå i Siter
Hermes Skrevet 24. Mars 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Mars 2012 En liten bildeoppdatering fra oss (stjelt fra min kjæres Facebook-konto): Iggybesøk: Bulleinvasjon i hagen: Siter
MegaMarie Skrevet 24. Mars 2012 Rapporter Skrevet 24. Mars 2012 Unnskyld, men jeg ler så jeg griner! Fy søren! Det ser ut som at han kun har et hode, hals og frembein! Ingen rygg eller bakbein Hahaha! Sånn litt mer seriøst, han har veldig fine farger, syns jeg 1 Siter
Recommended Posts