Hermes Skrevet 7. September 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 7. September 2011 Blir litt bildespam nå. Hadde en tur med Gonzy, en whippet fra Courtborne, i går. Han bor med victor, som er litt aktiv her inne iblant. Var skikkelig bergensvær i går, og umulig å ta noe brukbare bilder. I tillegg var hundene temmelig aktive, full fres over myr, lyng, og gjørme (vi gikk rett i dusjen når vi kom hjem, alle mann). Gonzy og Hermes (de er ikke fra samme kull, men det skiller kun én dag mellom de i alder): Gonzy bøller litt, Hermes svarer: Ja, det var vått, og skittent -- på ingen måte et vær en typisk whippet elsker, men det stoppet ikke disse: Våte dyr, på tide å dra hjem: Siter
Artemis Skrevet 7. September 2011 Rapporter Skrevet 7. September 2011 Neimen! Alfredo jo! Fine bilder! Siter
Hermes Skrevet 7. September 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 7. September 2011 Kjenner du Alfredo? Siter
Mud Skrevet 7. September 2011 Rapporter Skrevet 7. September 2011 Stakkars, Whippeter skal da ikke plages med regnvær! *ler* Han er virkelig vakker, akkurat de fargene jeg liker best på rasen og så vannvittig vakkert utrykk. Blir helt dårlig Siter
Carina Skrevet 7. September 2011 Rapporter Skrevet 7. September 2011 Utrolig flotte hunder, men spesielt din må jeg si. Siter
victor Skrevet 7. September 2011 Rapporter Skrevet 7. September 2011 Stakkars, Whippeter skal da ikke plages med regnvær! *ler* Heller ikke vi mennesker, hehe:P Fine bilder! Siter
Hermes Skrevet 17. September 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 17. September 2011 Var en tur med kompisen Draco, en saluki, uken som var. Et lite klipp fra kvelden: http://www.youtube.com/watch?v=4awNWAY0eic Siter
Enits Skrevet 17. September 2011 Rapporter Skrevet 17. September 2011 Løøøøøøpe for alle penga hehe Siter
Bananen Skrevet 17. September 2011 Rapporter Skrevet 17. September 2011 Åh! Det der hadde gutta her likt, altså! Tenk, løpe med hunder som VIL løpe! Når Pøbel løper, står ofte Kamar i veien, nemlig, for han har ikke like høy kropp og lange bein. Siter
Hermes Skrevet 17. September 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 17. September 2011 Ja, de gjør det de er skapt for! Siter
Hermes Skrevet 25. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Oktober 2011 Hermes nærmer seg vinterdvale, noe grunnet en hermespappa som er altfor opptatt med studier om dagen, så Hermes må pent nødt til å greie seg med å late seg på sofaen og andre steder det går an å late seg... noe han forsåvidt ikke syns er så veldig ille. Men vi har hatt fint vært et par dager, og da måtte vi jo ut! Siter
Maria Skrevet 26. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 26. Oktober 2011 Det første bildet var bare Han ser skikkelig muskuløs ut der han står og speider! Siter
Hermes Skrevet 26. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Oktober 2011 Det første bildet var bare Han ser skikkelig muskuløs ut der han står og speider! Takk Litt grasiøs mynde finnes er det helt klart i han! Siter
Hermes Skrevet 13. November 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 13. November 2011 Var på myndetur i dag, med to andre whippeter, to salukier, og en afghaner. Hadde kun kompaktkamera med, så bildene ble så som så, men turen ble i det minste dokumentert! Hermes og Draco: Var på tur med denne skjønningen i dag. Afghaneren Frida: Et Hermes-hopp (Draco er nok rundt hjørnet, tipper jeg): Draco trekker med seg de andre: Siter
Carro92 Skrevet 14. November 2011 Rapporter Skrevet 14. November 2011 Så herlige! Fritt for å ikke vaske og børste den afghanern! Hermes er kjempe fin, elsker fargen hans Siter
Hermes Skrevet 14. November 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 14. November 2011 Fritt for å ikke vaske og børste den afghanern! Slik så hun ut til slutt: Men det virket ikke som eierne tenkte at det var noe slit. Jeg spurte om det var mye stell, og svaret var at de kunne jo ikke bare gå på asfalten hele tiden Hermes er kjempe fin, elsker fargen hans Takk for det! Siter
Hermes Skrevet 14. November 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 14. November 2011 Noen bilder til fra i går, hvor Hermes er med: Fine gutten vår: Et lite bilde fra fremtiden? Både jeg og Hermes syns vi passer med en saluki ved vår side (men jeg må visst klippe meg... igjen): På tampen av turen fant gutta en svart hund det var gøy å løpe med (Hermes begynner tydelig å bli sliten, og inntar baktroppen): Nå har vært nettopp kommet hjem fra en tur på fjellet, hvor vi bl.a. traff på en pointer og en bc som var veldig kjekke. (Eller, Hermes måtte kjefte litt på den bc-en, da den ville jokke på ham - den slags oppførsel syns ikke Hermes noe om... dvs. han syns ikke noe om at andre gjør det. Helt greit når han selv vil. Selektiv? Jepp.) Siter
Bananen Skrevet 14. November 2011 Rapporter Skrevet 14. November 2011 Åh! Vi vil også på myndetur! 1 Siter
Djervekvinnen Skrevet 14. November 2011 Rapporter Skrevet 14. November 2011 Åhh der skulle Nitro vært og løpt sammen med dem. Hadde ikke blitt bedre det Nydelig hunder! Hermes også! Hadde vært arti å hatt en av hver myndetype som kunne løpt sammen Uff, den afganeren var skiiiiitten. Men den hadde det vel topp i gjørma Nitro er også gjørmeelsker.. Siter
FlippogRime Skrevet 14. November 2011 Rapporter Skrevet 14. November 2011 Kjempefine bilder Morsomt å se hvor lik Hermes og Tipsi har blitt med tiden! Siter
MegaMarie Skrevet 14. November 2011 Rapporter Skrevet 14. November 2011 Signerer Ane! Syns du skal invitere meg med på myndetur en gang Siter
Hermes Skrevet 14. November 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 14. November 2011 Kjempefine bilder Morsomt å se hvor lik Hermes og Tipsi har blitt med tiden! Ja, de har vokst litt fra og til disse to. En periode syns jeg de var veldig ulike, men det hadde nok mest med litt kjønnsforskjeller i puberteten, tror jeg Virker som de blir ganske like, hvis vi ser bort ifra kjønnsforskjellene. Har jo blitt ganske lik i pelsen også, selv om Tipsi var mer blå som valp. Du feirer ikke jul i Bergen? Skulle prøvd å ta en tur før julen, om du kommer ned her noen dager før. Hadde vært kjekt å se de løpe litt sammen. Signerer Ane! Syns du skal invitere meg med på myndetur en gang Alle er velkommen! Vi prøver å ha en tur i måneden, og alle myndeinteresserte må selvsagt være med. Mynder er bråkete - i form av lyd - og gøyale på tur, særlig når det blir litt flere. Umulig å overse de 1 Siter
Bananen Skrevet 14. November 2011 Rapporter Skrevet 14. November 2011 Jeg, flattelatten og basenjien kommer til Bergen en tur i januar, tenker jeg! Siter
Emilie Skrevet 14. November 2011 Rapporter Skrevet 14. November 2011 Hermes nærmer seg vinterdvale, noe grunnet en hermespappa som er altfor opptatt med studier om dagen, så Hermes må pent nødt til å greie seg med å late seg på sofaen og andre steder det går an å late seg... noe han forsåvidt ikke syns er så veldig ille. Men vi har hatt fint vært et par dager, og da måtte vi jo ut! Alldeles herlige bilder, hvor er det dere er på tur hen? Siter
Recommended Posts