Wanderlust Skrevet 6. September 2010 Rapporter Skrevet 6. September 2010 Ooh, det hørtes morsomt ut Kanskje vi også slenger oss med Men ehm.. hvordan finner man frem dit med bil? (Noe man kan søke på med gps?) Hilsen en som ikke er kjent i Oslo i det hele tatt.
Whoopsis Skrevet 6. September 2010 Rapporter Skrevet 6. September 2010 Blir det kl 16 ved kirken da? Jeg har ikke trent veldig mye spor med hunden min, men han har virkelig anlegg for det, så blir gøy å prøve litt ordentlig! Høres sånn ut Ooh, det hørtes morsomt ut Kanskje vi også slenger oss med Men ehm.. hvordan finner man frem dit med bil? (Noe man kan søke på med gps?) Hilsen en som ikke er kjent i Oslo i det hele tatt. Du kan prøve deg på "Maridalen kirke" på gps'en, og om du ikke får noen treff kan du alltids prøve "Maridalen barnehage". Prøvde å få gulesider til å sammarbeide om å sette et punkt på kirken i kartet, men den ville bare vise veibeskrivelse dit. Så her er kart fra Oslo s til kirken, om det er noe hjelp http://kart.gulesider.no/m/Ir0CM
Wanderlust Skrevet 6. September 2010 Rapporter Skrevet 6. September 2010 Høres sånn ut Du kan prøve deg på "Maridalen kirke" på gps'en, og om du ikke får noen treff kan du alltids prøve "Maridalen barnehage". Prøvde å få gulesider til å sammarbeide om å sette et punkt på kirken i kartet, men den ville bare vise veibeskrivelse dit. Så her er kart fra Oslo s til kirken, om det er noe hjelp http://kart.gulesider.no/m/Ir0CM Jeg skal vel prøve å finne frem Kan teste gps, ellers så får man bare ta utifra skilt Men om man kjører mot maridalen, så ser man den kirken vi skal møtes ved?
Whoopsis Skrevet 6. September 2010 Rapporter Skrevet 6. September 2010 Jeg skal vel prøve å finne frem Kan teste gps, ellers så får man bare ta utifra skilt Men om man kjører mot maridalen, så ser man den kirken vi skal møtes ved? Ja, den ligger på venstre hånd like etter en kirkeruin det er umulig å ikke se
SiriEveline Skrevet 6. September 2010 Rapporter Skrevet 6. September 2010 Kræsjer med jobben :S Men dere får kose dere masse, men Tinka og jeg er sikkert med en annen gang om vi kan. Tror frøken snuse-hele-tiden hadde storkost seg!
simira Skrevet 6. September 2010 Rapporter Skrevet 6. September 2010 Hadde vært kult å være med med Talentet, men denne uka er stappa nok fra før. :/ Håper det blir flere ganger!
Wanderlust Skrevet 6. September 2010 Rapporter Skrevet 6. September 2010 Mulig det kræsjer med en legetime fant jeg ut, men skal se om jeg får det til
Tøfflus Skrevet 6. September 2010 Rapporter Skrevet 6. September 2010 Får en liten Mocca-valp komme og se på?
Whoopsis Skrevet 6. September 2010 Rapporter Skrevet 6. September 2010 Får en liten Mocca-valp komme og se på? Spørsmålet er vel heller om du får lov til å komme uten en Mocca-valp
Tøfflus Skrevet 6. September 2010 Rapporter Skrevet 6. September 2010 Spørsmålet er vel heller om du får lov til å komme uten en Mocca-valp Hihi..Men du skulle jo la Opsis bli hjemme du da... Kunne jo tatt med Qui og faktisk sporet litt da
Gjest Skrevet 6. September 2010 Rapporter Skrevet 6. September 2010 Hihi..Men du skulle jo la Opsis bli hjemme du da... Kunne jo tatt med Qui og faktisk sporet litt da Klart Qui kan spore Så tar vi valpetreff torsdag eller fredag?
Caroline Skrevet 7. September 2010 Rapporter Skrevet 7. September 2010 Trollbollingsen og jeg blir også med! Tar henne med meg på jobb på Blindern, sånn at vi har sjans til å rekke fram til 16.12 i alle fall. Det tar jo 30 minutter å komme seg til kirka i følge Trafikanten - sjokkerende! Ellers kan jeg jo alltids plukke deg opp et sted? Er ikke superkjent i Oslo by, men har da GPS Edit: Ble det kl. 16 forresten?
Ingvild Skrevet 7. September 2010 Rapporter Skrevet 7. September 2010 Edit: Ble det kl. 16 forresten? Det ble det!
Martine Skrevet 7. September 2010 Rapporter Skrevet 7. September 2010 Hesten min må få besøk av veterinæren i morgen, men stallen er rett ved kirken (tar ca ti min å gå). Kan jeg få nr til en eller flere av dere så jeg kan kontakte dere hvis jeg blir litt forsinket? Så kan jeg møte dere et sted Nr mitt er 45 20 20 77, bare send mld
Wanderlust Skrevet 8. September 2010 Rapporter Skrevet 8. September 2010 Jeg står over idag. Men håper det blir noe av flere ganger
Blongo Skrevet 8. September 2010 Rapporter Skrevet 8. September 2010 Æsj det var teit at jeg ikke så denne før nå. Håper dere møtes flere ganger så man kan bli med senere.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar