Gå til innhold
Hundesonen.no

Min EFIT


Benedicte

Recommended Posts

8-tiden

Står opp. Lufter hundene.

september022.jpg

9-tiden.

Venter på bussen og tar frokosten på busstoppet :lol:

september023.jpg

10-tiden

Immatrikulering på skolen. Kongen kommer :)

kongen.jpg

11-tiden

En fra Frikar (dansegruppen til Alexander Rybak) er tidligere veterinærstudent og hadde oppvisning for oss! :) (fikk med bakhodet til kongen)

frikar.jpg

12-tiden

Og da var jeg immatrikulert :)

september028.jpg

13-tiden

Drar på visning på Bislett. Jeg fikk leiligheten! :) Så her skal jeg bo fremover :)

september027.jpg

14-tiden

Sitter på trikken på vei hjem, skriver om og pugger forelesningsnotater

september029.jpg

15-tiden

Jeg kommer hjem. Her bor jeg og venninnen min for tiden, 900 kvadratmeter helt for oss selv!

september032.jpg

16-tiden

Skriver på eksamensoppgave og sjekke lånekassen

september033.jpg

17-tiden

Skriver fortsatt på eksamensoppgaven, og Tia gjør seg til

september034.jpg

18-tiden

Vi drar til stranden, og hundene bader mens jeg fortsetter med forelesningsnotatene

september043.jpg

19-tiden

Det begynner å regne, så jeg pakker sammen notatene og vi tusler en tur langs stranden i stedet

september068.jpg

20-tiden

Trener lydighet i parken. Gikk mest i apporteringstrening og utholdenhet

september075.jpg

21-tiden

Hundene får mat. Jeg passer tre kommende førerhunder hver natt også, og de måtte jo også ha mat :)

september077.jpg

september094.jpg

22-tiden

Trener Tia, hun skal lære å gå på forbeina

september090.jpg

23-tiden

Jeg sitter på hundesonen og facebook, og Tia-linselus prøver å være med

september095.jpg

Natta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj! Ja, det var litt av en dag. Vi vil se bilder INNI den nye leiligheten også for tenk!

Ellers er jeg imponert ovre at kongen var tilstede, og at du satt så nærme. Er han ved åpningen hvert år? Grattis med innmatikulering (eller hva det nå het)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er imponert over at du klarer å få meg deg noe når du leser fag på tur med hunder :)

Oj! Ja, det var litt av en dag. Vi vil se bilder INNI den nye leiligheten også for tenk!

Ellers er jeg imponert ovre at kongen var tilstede, og at du satt så nærme. Er han ved åpningen hvert år? Grattis med innmatikulering (eller hva det nå het)!

NVH har 75-årsjubileum, derfor var kongen tilstede. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er imponert over at du klarer å få meg deg noe når du leser fag på tur med hunder :)

Tenkte akkurat det samme! :) Jeg hadde ikke klart å fulgt med på notatene eller no.. :lol:

Så ut som en innholdsrik dag da! :) Gratulerer som student ved NVH :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stilige bilder :) Mye skole da :) Hvorfor flyttet du fra det stooore fine huset? Er den andre leiligheten nærmere skolen eller?

Ser ut som at du har fått to av et bilde.

Skal være fikset nå. Skal også forsøke å krympe bildene, ser at de ble litt for store for treige pcer som min :)

Har bare bodd i det store huset midlertidig (siden mai), siden noen eiendomsmeglere prøver å få det revet, og om ikke det går gjennom skal det selges.

Oj! Ja, det var litt av en dag. Vi vil se bilder INNI den nye leiligheten også for tenk!

Ellers er jeg imponert ovre at kongen var tilstede, og at du satt så nærme. Er han ved åpningen hvert år? Grattis med innmatikulering (eller hva det nå het)!

Takk! Det er visst veldig høytidelig, men det har aldri vært SÅ høytidelig :lol: Kongen var der pga jubileumet til skolen :) Stod enda nærmere enn det også, man snublet jo nesten i fanget hans når man tok imot arket.

Bilder inni leiligheten kommer (må bare gjøre noe med de stygge møblene de har der fra før).

Jeg er imponert over at du klarer å få meg deg noe når du leser fag på tur med hunder :D

Gjør det ofte på stranden! Det er kjempedeilig, bare sitte og se ut mot havet mens hundene morer seg selv, og samtidig få gjort noe fornuftig skolearbeid.

Hvor på Bislet er det der? Har bodd der i noen år, men greide ikke å kjenne igjen gaten... ikke parken du trener i heller?

Parken og stranden er på Furulund. Leiligheten er i Thereses gate :) Mellom ICA og "Godt Brød".

... Ellers syns jeg ikke det er mye skole, vi hadde jo fri i dag! :) Det er ganske greit å få sneket inn litt arbeid her og der i løpet av dagen, for jeg klarer ikke å ha 100% fokus på arbeidet om jeg må sitte i 4 timer sammenhengende..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Parken og stranden er på Furulund. Leiligheten er i Thereses gate :lol: Mellom ICA og "Godt Brød".

... Ellers syns jeg ikke det er mye skole, vi hadde jo fri i dag! :) Det er ganske greit å få sneket inn litt arbeid her og der i løpet av dagen, for jeg klarer ikke å ha 100% fokus på arbeidet om jeg må sitte i 4 timer sammenhengende..

Tannlegen min er i Thereses gate, så om du faller mens du er på tur på standen og slår tennene litt ut av sin vante plass har du en reguleringstannlege lett tilgjengelig. Flaks.

Og gratulerer med immatrik.... :) Nesten så jeg fikk lyst til å være kjempeflink å ta Kjemi 2 og satse skikkelig mot NVH, men så så jeg heldigvis notatene dine. Huffameg, jeg tror jeg styrer mot noe annet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh, du får gjort så mye mer i løpet av en dag enn jeg gjør! :) Blir nesten misunnelig, men det er jo bare jeg som må ta meg sammen. :lol:

Forresten - gøy at det blir gjort litt utav immatrikuleringen! Vi møtte opp på Universitetsplassen, gikk ut i bakhagen, gikk tilbake til Universitetsplassen, hørte på rektor (som prøvde å) snakke engelsk, og vips var jeg immatrikulert! Jeg og 6000 andre, liksom. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tannlegen min er i Thereses gate, så om du faller mens du er på tur på standen og slår tennene litt ut av sin vante plass har du en reguleringstannlege lett tilgjengelig. Flaks.

Og gratulerer med immatrik.... :P Nesten så jeg fikk lyst til å være kjempeflink å ta Kjemi 2 og satse skikkelig mot NVH, men så så jeg heldigvis notatene dine. Huffameg, jeg tror jeg styrer mot noe annet..

:)

Ååh, du får gjort så mye mer i løpet av en dag enn jeg gjør! :) Blir nesten misunnelig, men det er jo bare jeg som må ta meg sammen. :)

Forresten - gøy at det blir gjort litt utav immatrikuleringen! Vi møtte opp på Universitetsplassen, gikk ut i bakhagen, gikk tilbake til Universitetsplassen, hørte på rektor (som prøvde å) snakke engelsk, og vips var jeg immatrikulert! Jeg og 6000 andre, liksom. :P

Hehe. Og ja, immatrikuleringen var artig! Litt kjedelig med noen av talene, mens andre taler var moro (med skikkelig veterinærhumor, kongen syns sikkert det var skikkelig teit :P ).

Kjempegøy å se bilder fra skolen, og hundene. Håper ikke huset blir revet :P

Fint at Kongen kom akkurat på EFIT dagen :P

Tror ikke huset blir revet, men ja :P

Fin dag! Grattis med immatrikulering. :P

Og jeg beklager, men jeg må bare.... :aww: Parakrin og autokrin (med n). Og exokrin, endokrin og alle mulige andre -krin. Sånn, pirking ferdig. :P

Hehe, takk! Jeg lurte fryktelig mye på det, siden foreleserne med gebrokkent norsk snakker så himla fort og ikke skriver ned ting, så jeg måtte faktisk spørre han i dag om åssen det der var :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Bruk kode "alrute15" for å få 15% rabatt på ruta, rutebånd, blindspots og targets hos Drammen Hundepark. Gyldig til 15. oktober 2024 https://www.nettbutikk.drammenhundepark.no/categories/rute
    • Hei, er det noen som vet hva reglene er for å stille kirurgisk kastrert hannhund i utlandet er, eller hvor man kan finne slik informasjon? Jeg vet at NKK tillater å stille kastrert hannhund dersom det er gjort av medisinske årsaker og hvis man kan fremvise attest for at hunden hadde to normale testikler før kastrering. Men gjelder dette også hvis man ønsker å stille hunden for eksempel i Sverige, Finland, Frankrike etc? Eller har alle land ulike regler? Noen som eventuelt vet hvilke land som godkjenner det eller land som ikke tillater å stille kastrert hund (uansett om det er gjort av medisinske årsaker?😊
    • Hvis hun fortsatt bruker samme metodene er det jo "bare" å anmelde igjen. Ellers ville jeg sendt formelle henvendelser til klubben og NKK.
    • Jeg klagde på dette hos NKK inne på FB da det kom opp at de lot henne holde på. Det ble slettet og jeg fikk "mute" for en tid. Skremmende holdning. jeg kjenner personen fra hestemiljøet helt tilbake til 1988  da jeg kommer fra og har bodd 3 il fra hennes hjemsted. Kjenner og tilk henne fra hund selv om jeg har hatt nada med henne å gjøre.. jeg anbefaler at dere går inn og leser de grusomme sms som ble sendt mellom henne som eier og driver av kennelen - og de to ansatte..saken er mye verre enn det virker i media. Mangelen på respekt og empati er hårreisende.  Hun skal og ha blitt dømt for vold mot menneske og er kjent i området for å være "feisty". hvis man kan si det sånn.. sier ikke mer om  saken.. men rapporter og boikott.. Den som blir direkte berørt må være flink å si i fra.. Kanskje det er på tide at NOAH kommer på banen??
    • Skriv litt fort her men veit at mensen er noe kvinner har å ikke hunder. Men trudde du klarte å slå 2 fluer sammen ✨️ Vi har fikset alt å funnet ut av alt så går det ikke Ann å slette innholde heller  Så andre som sere dette så all good ok8 vi fant ut av problemet 😄
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...