Gå til innhold
Hundesonen.no

Heljar er her!


Mari

Recommended Posts

  • Svar 129
  • Created
  • Siste svar

Tusen takk alle mann! Det er skikkelig moro å få så mye skryt av fjotten vår. :P

Han er en veldig snål og artig liten fyr med fryktelig mange rare tryner. Han pissa seg selv i fjeset i går, det var veldig god underholdning. :)

Også er det så koselig å få så mange fine tilbakemeldinger på navnet hans også!

Steike, jeg er lettkjøpt for tiden ser jeg. :) Komisk.

Tonje, han har definitivt allerede skjønt at vi kan strekkes langt ja. Og selv om jeg gjerne kunne tenkt meg at han ble litt flinkere til å sove på natta, så er det heeelt greit med søvnmangel for tiden.

Yodel, går det an å nyte de siste månedene av en graviditet..? All ære til deg! Jeg var så ferdig på slutten jeg, med krykker og svangerskapsdiabetes og alt mulig. Var ikke bare moro. Blir artig når det blir din tur igjen! :)

2ne, du står som vanlig helt fritt til å danse I told you so-dansen sammen med Ida. :innocent: Vi burde hatt en egen smiley til den egentlig.

Tøfflus, han er ikke alltid like glad i vogna (er det haka som allerede viser hans sanne jeg?), så det er mulig jeg må lage en helt ny slyngemafia. Men vi tar fryktelig mye mindre plass altså! Win win for alle!

Men sånn på ordentlig, tusen takk for alle snille ord. Det setter jeg stor pris på. :)

Tissbæsjogpromp til hele sonenrøkla fra Heljar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du går an å nyte de siste månedene av en graviditet? klart det?

Det er bare å se bort ifra at du ikke lenger kan se tærne dine, ikke kan bøye deg for å plukke opp noe, våkne ørten ganger pr. natt fordi du må tisse, sure oppstøt som kommer som godstog og at alt generelt er et ork, det.

Besides- når du får et ganglag som er værre enn en full Donald Duck kan det ikke være annet enn sjarmerende???

Ha ha, mnei. Er jo "bare" 6,5 mnd på vei enda, så jeg overlever. Sist gang kom jeg meg liksom aldri over 7 mnd +, så de heelt siste månedene har jeg vel faktisk ikke opplevd enda.

Men jeg liker følelsen av et liv inni meg. Det er spesielt!

Kos deg videre med Heljar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker godt at jeg på sykehuset var overlykkelig over at jeg hadde fått den vakreste babyen av alle.. Jeg tittet ned i alle de andre kurvene, men ingen av de andre barna var like slående vakker som min.. Først etter at jeg kom hjem fra sykehuset slo det meg at den følelsen satt sikkert alle de andre mødrene også med akkurat sitt barn! :)

Jeg syntes oppriktig synd på de andre mødrene! Noen hadde stooore, bleike babyer, andre hadde bittesmå rynkedyr. Det var bare mine som var vakre og perfekte!

Men Heljar er nydelig, det kan jo alle se! :innocent:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du går an å nyte de siste månedene av en graviditet? klart det?

Det er bare å se bort ifra at du ikke lenger kan se tærne dine, ikke kan bøye deg for å plukke opp noe, våkne ørten ganger pr. natt fordi du må tisse, sure oppstøt som kommer som godstog og at alt generelt er et ork, det.

Besides- når du får et ganglag som er værre enn en full Donald Duck kan det ikke være annet enn sjarmerende??

Ja det er herlig du! Pluss på svangerskapsdiabetes og så vonde ledd at jeg fiikk krykker og måtte si adjø til turene med Fyda og hei til et liv på sofaen.

Men det er helt sjukt hvor fort det er glemt altså. Man legger det bak seg det sekundet puddingen er ferdig utskvist! :)

Kos deg videre med Heljar!

Takk for det! :) Det er slitsomt, men det er mye kos også. (Også har jeg om mulig fått en ekstra forelskelsesboost nå som jeg ser mannen som omsorgsperson. :) )

Jeg visste ikke at Sindre kom så tidlig forresten. Håper du ruger til termin denne gang, selv om jeg ikke unner deg niende måned altså. Du slipper heldigvis sommervarmen da. Den var tøff enkelte dager. Masse lykke til!

Jeg syntes oppriktig synd på de andre mødrene! Noen hadde stooore, bleike babyer, andre hadde bittesmå rynkedyr. Det var bare mine som var vakre og perfekte!

Hjelpes. På barsel gikk jeg helt i min egen verden jeg. Så jo noen blå og rosa bylter hist og her, men var så opptatt av å finne ut av hva som var opp og ned på Heljar at jeg knapt merket at det var andre på avdelingen. lol

Men Heljar er nydelig, det kan jo alle se! :)

:P:innocent:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker godt at jeg på sykehuset var overlykkelig over at jeg hadde fått den vakreste babyen av alle.. Jeg tittet ned i alle de andre kurvene, men ingen av de andre barna var like slående vakker som min.. Først etter at jeg kom hjem fra sykehuset slo det meg at den følelsen satt sikkert alle de andre mødrene også med akkurat sitt barn! :innocent:

hehe - Det tenkte jeg med guttebarnet også. Datterbarnet var liten, rød, skrukkete og hadde "kviser" stakkar.. Men nok hår til å få sløyfe, da.. Og hun har heldigvis vokst seg vakker.. hehe

2ne, du står som vanlig helt fritt til å danse I told you so-dansen sammen med Ida. :) Vi burde hatt en egen smiley til den egentlig.

Vi kan jo bruke denne? f045.gif

Men det er helt sjukt hvor fort det er glemt altså. Man legger det bak seg det sekundet puddingen er ferdig utskvist! :)

f045.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Jeg visste ikke at du var gravid en gang og jeg må innrømme at jeg humrer litt for meg selv her jeg sitter (og jaaa, jeg har ingen eggstokker som klør, så derfor sikkert veldig tåpelig utsagn som nå kommer, men som ikke er vondt ment i det hele tatt og jeg håper du ikke tar deg nær av det!) for jeg husker du for en tid tilbake siden lette etter ulike typer prevensjon og fant en sånn computer-greie. Så den virket så godt, liksom :innocent::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:icon_redface: Neida, det var ikke computerens skyld. Det var vi som kløna det til og hadde sex noen usle timer før vi fikk tillatelse fra puter'n, og jeg som hadde et superegg som levde lenge over det egg skal leve. Rett og slett max uflaks.

Jeg skal nok tilbake på puter'n etterhvert, den har holdt meg trygg hele veien.

Men uansett, ingen prevensjon er 100%. :lol: Puter'n er nesten like sikker som p-pilla den, og det er godt nok for meg. :lol:

Og det skal langt mer til før jeg tar meg nær av noe altså! :lol: Det var jo slett ikke en dum ting å påpeke, jeg måtte vel ha lett godt for å klare å ta dét personlig. :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

f045.gif

f045.gif

Dårlig med oppdateringer i denne valpetråden, syns jeg. Hvordan går det med renslighetstrening, sosialisering, pelsstellet (lite med underull, kanskje?), grunntrening (kan aldri introdusere klikkern for tidlig)?

Bildeoppdateringer hver uke, er et must...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lol! Javel, får vel komme med første oppdatering da.

1. han er en dust som ikke sover på natta og som ikke vil sove i senga si

2. han er en engel fordi han sjelden griner

3. han er fortsatt like søt

:innocent:

Ellers går det greit med renslighetstreninga. Bleiene holder på det meste, og han er ok med å bade. Pelsstell er ikke eksisterende. Sosialisering er han for ung for enda, dessuten er han ikke vaksinert. Hehe! Grunntreningen er lik null. Hadde jeg hatt noe som helst peiling på trening av unger så hadde han sovet på natta. :ahappy:

Sa du bilder? Sure! Så lenge dere lover å juge om dere ikke synes han er duganes å sjå te.

13 dager gammel:

4926592187_f1b1c4e9b0.jpg

1 måned gammel

4994014652_a7a016ca73.jpg

Smarting...

4994014582_805a086003.jpg

Og den aldeles bedårende surleppa. :lol:

4994014502_9bb772227c.jpg

Ellers er vi ganske slitne. Hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sa du bilder? Sure! Så lenge dere lover å juge om dere ikke synes han er duganes å sjå te.

1 måned gammel

4994014652_a7a016ca73.jpg

Døh! Trenger ikke juge om han der. Han er vakker - selv med rare grimaser - og med det blikket, kommer han til å sjarmere verden i senk :innocent:

Gratulerer med nydelig "gutterusk". Tror ikke jeg hadde sagt det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så nydelig han er! :lol: (Nei, jeg juger ikke!)

De er så utrolig søte med den sure-leppa, Selma Louise drar den frem innimellom hun også. Mest hvis hun er trøtt og noen hun ikke kjenner igjen snakker for mye til henne...

Soving på natta kommer etterhvert og det er virkelig herlig! Man blir med en gang litt mindre sliten når man får sove hele natta. Jeg har vært utrolig heldig med mine to da, Thomas sov hele natta fra han var 6uker og Selma fra hun var 9uker. Nå er Selma 4mnd og sover fra 18.30 - 07.00 hver natt :ahappy:

Krysser fingrene for at om ikke lenge så sover han hele natta Heljar også :innocent:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Synnøve, Stitch og Elin! Ja, han er et lite sjarmtroll altså. Jeg tillater meg å si så. :ahappy:

Nå er Selma 4mnd og sover fra 18.30 - 07.00 hver natt :)

Å hjelpe meg. Hvilken luksus! Så deilig til dere, Elin. Vel unt! :lol: Det er vanskelig å se for seg at jeg noen gang skal få oppleve mer enn to timer sammenhengende søvn igjen. Men jo, jeg vet jo at det kommer til å forandre seg. Han er jo ikke mer enn fem uker enda, det er ingenting det. Det er egentlig bare nettene som er tunge, ellers går alt veldig fint. :)

Krysser fingrene for at om ikke lenge så sover han hele natta Heljar også :)

Jeg gleder meg til han sover noen timer i strekk på natta jeg! Jeg og sambo sover i skift nå. Jeg var ikke i seng før klokka fem i morges for å si det sånn. :) På dagen sover han gjerne i både to og tre timer selvsagt, noen ganger til og med litt lengre. Snørris. :innocent:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...