Gå til innhold
Hundesonen.no

Dekken til valp


Poter

Recommended Posts

Noen som har tips til hvilket dekken jeg kan kjøpe til Eine (labrador)? Han er nå 11 uker og vokser i rask fart! Ute er det blitt høst, i kveld da vi var på valpekurs var det bare 6 grader og i en slik temperatur synes jeg valper med lite pels bør ha dekken på seg når de venter i bilen. Men hvilket dekken? Han kommer jo til å vokse ut av det snart uansett... De dekkene vi har er for store til ham nå.

Vil beste løsning kanskje være å ha et ordentlig ullpledd i buret i tillegg? Han ligger på HH matte fra Felleskjøpet. Et pledd vil jo gi varme, men ikke helt det samme som å ha seg... hmmm... Tror ikke det nytter å pakke ham inn i det heller... valper, åme, makk... :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns de er helt grei de Felleskjøpet selger. Dogman. De små størrelsene er ikke dyre heller.

Skal sjekke nærmere. Hadde jo evt. gått an å kjøpe i to forskjellige størrelser...

Tror apsolutt det holder med et ullpledd i bunnen av buret.

Hm, er usikker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tropehagen zoo har noen ulldekken som jeg synes passer til pausene mellom treningsøktene. Ikke er de så veldig dyre heller. Er du litt flink, kan du sy et selv av militære ullpledd kjøpt på army-shop. Det har noen gjort for meg :-)

Hurra: blogg :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol:

Bruker saueskinn i bilen på vinteren, ikke så lett å krølle inn i et hjørne og er overraskende tørt de dagene det er våte hunder og fuktighet.

Det har jeg gjort også, men på kalde dager har de også brukt dekken.

Har forresten 2 tynne fleecedekken jeg skal selge, de er brukt og trenger nye beinstropper. Send meg en pm om du intr. (50 kr stk.)

Kjøpte noen greie saueskinn på Ikea, billig billig :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tropehagen zoo har noen ulldekken som jeg synes passer til pausene mellom treningsøktene. Ikke er de så veldig dyre heller. Er du litt flink, kan du sy et selv av militære ullpledd kjøpt på army-shop. Det har noen gjort for meg :-)

Hurra: blogg :-D

De så jo veldig gode ut! Tenkte ikke legge ned så mye energi i et dekken som han uansett vil vokse ut av, så jeg orker ikke å sy noe. Men han har et spesialsydd dekken som venter på ham når han blir stor :icon_redface:

Bruker saueskinn i bilen på vinteren, ikke så lett å krølle inn i et hjørne og er overraskende tørt de dagene det er våte hunder og fuktighet.

Jeg synes ikke det holder uten dekken på vinteren. Saueskinn til valp... njaaa :icon_redface: Ferdig makulert etter kort tid, tipper jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De så jo veldig gode ut! Tenkte ikke legge ned så mye energi i et dekken som han uansett vil vokse ut av, så jeg orker ikke å sy noe. Men han har et spesialsydd dekken som venter på ham når han blir stor :icon_redface:

Jeg synes ikke det holder uten dekken på vinteren. Saueskinn til valp... njaaa :hmm: Ferdig makulert etter kort tid, tipper jeg.

De kan være kjempe flinke til å makulere dekken som de har på deg også :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det holder uten dekken på vinteren. Saueskinn til valp... njaaa :icon_redface: Ferdig makulert etter kort tid, tipper jeg.

Nei, det er jeg enig i, men du snakket om høst og 6 grader :icon_redface: Ingen av valpene jeg har hatt har makulert, selv om de har saueskinnsleker :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det holder uten dekken på vinteren. Saueskinn til valp... njaaa :icon_redface: Ferdig makulert etter kort tid, tipper jeg.

De kan være kjempe flinke til å makulere dekken som de har på deg også :icon_redface:

Mine har ikke markulert hverken sauskinn eller dekken. :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...