rottmaneier Skrevet 13. August 2010 Rapporter Skrevet 13. August 2010 Denne uken har jeg, samboer og bikkjene kost oss masse i sverige på mine foreldres herregård. Bali bodde her i 3 uker i sommer da vi var i USA, og hun hadde det som plommen i egget. Jeg måtte jo ta litt bilder av hvor fint de har det der :rolleyes2: Elias og yndlingsleka si Bali og hennes yndlingsleke Litt av hagen de har å løpe på perfekt å trene litt utstilling Pinner er gøy! to gode venner tre gode venner
rottmaneier Skrevet 13. August 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 13. August 2010 Bali elsker å ligge på denne trappen og sole seg og passe på Og hun elsker å ligge i sofaen og kose med "onkel" og hans kjæreste Vi kjøpte kano, og Bali ville gjerne være med Når man er så liten, må man litt opp i høyden for å få ordentlig oversikt! Bading er deilig Vi poserer på krakken og vi poserer på et stort tre som ligger på bakken og selvfølgelig foran den fine blomsteroppsatsen i hagen Og etter en lang dag ute, koser vi oss med hvert vårt bein i senga til Elias Ett siste bilde som jeg syntes var litt fint :rolleyes2:
SoppenCamilla Skrevet 13. August 2010 Rapporter Skrevet 13. August 2010 Kjempefine bilder! Jeg vil og dit på ferie :rolleyes2:
rottmaneier Skrevet 13. August 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 13. August 2010 Kjempefine bilder! Jeg vil og dit på ferie :rolleyes2: Hehe ja, vi drar så ofte vi kan
Tøfflus Skrevet 13. August 2010 Rapporter Skrevet 13. August 2010 Dette er hundehotellet sitt det, fy flate for en flott plass og som hundene dine må ha kost seg Noe sier meg at mine stankelbein hadde STORkost seg der, når kan vi komme :rolleyes2:
rottmaneier Skrevet 13. August 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 13. August 2010 hahaha, ja jeg kan love deg at dette er en fin plass for hunder som elsker å løpe! Bali er en løpegal hund, og hun har sine raptusser hvor hun spurter som en GAL rundt og rundt :rolleyes2:
Vimsan Skrevet 13. August 2010 Rapporter Skrevet 13. August 2010 Massa fina bilder du tagit :rolleyes2: fina hundar har du också!
Banshee Skrevet 13. August 2010 Rapporter Skrevet 13. August 2010 Åh, så flott det så ut der :rolleyes2: Heldige hundene!
Djervekvinnen Skrevet 13. August 2010 Rapporter Skrevet 13. August 2010 Kjempefine bilder! :rolleyes2: Det så helt herlig ut for hundene å løpe omkring og kose seg! Flotte hunder!
minimoo Skrevet 13. August 2010 Rapporter Skrevet 13. August 2010 Fantastiske bilder, og litt av noen flotte modeller også :rolleyes2:
simira Skrevet 14. August 2010 Rapporter Skrevet 14. August 2010 Herlig! Gårdshunden er definitivt skapt for herregårdslivet! :rolleyes2:
rottmaneier Skrevet 14. August 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 14. August 2010 Tusen takk for alle fine kommentarer :rolleyes2: Fint å få litt tilbakemeldinger på bildene også
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar