Whoopsis Skrevet 14. September 2010 Rapporter Share Skrevet 14. September 2010 Jeg er superglad på dine vegne! Magefølelse er bra Men det er jo evigheter til du skal hente han... (Kan bare tenke meg hvordan tiden går for deg, når du tenker på den riktige tingen..) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 14. September 2010 Rapporter Share Skrevet 14. September 2010 Gratulerer Så bra du fikk den du aller helst ville ha! Gleder meg til å møte han Gratulerer med valget Nå blir det moro framover! Takk Så moro med lille "blå" Balrog da! (Glemmer ikke han som tygget fortauskant på den filmsnutten hvor valpene var med til "trening") Får forsøke å få til litt søsken-treff innimellom da! Ja Søskentreff bare må vi ha, gleder meg allerede - tenk så koselig det blir Jeg er superglad på dine vegne! Magefølelse er bra Men det er jo evigheter til du skal hente han... (Kan bare tenke meg hvordan tiden går for deg, når du tenker på den riktige tingen..) Hihi du har skjønt det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 14. September 2010 Rapporter Share Skrevet 14. September 2010 Må bare kopiere noe Jeanette skrev til meg på mail om valpene for en stund siden. (håper det er greit.) Balrog er bare Happy han. Logrer hele tiden, veldig slikke-logre "hallo" på meg. Leker og spretter rundt. Virkelig veldig uproblematisk. Har alt begynnt å jage litt gjenstander som trekkes sakte langs bakken. Ikke noe å utsette på eksteriøret. Åh han høres jo helt perfekt ut til deg! Gratulerer så masse. :P Tror dette blir kjempebra. Navn er jeg grønn på, men Balrog hadde blitt "Ball" hos meg fort - syns det er litt kult da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 14. September 2010 Rapporter Share Skrevet 14. September 2010 Balrog er jo Balrog! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 14. September 2010 Rapporter Share Skrevet 14. September 2010 Balrog er jo Balrog! Jepp jeg tror han er det jeg. Så får vi heller se hva som dukker opp av kallenavn, ref Raksha lenger opp. Konklusjon: Han får hete Balrog han! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 15. September 2010 Rapporter Share Skrevet 15. September 2010 Konklusjon: Han får hete Balrog han! Hurra! Det hadde bare blitt surr i hodet mitt om han plutselig byttet navn nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 15. September 2010 Rapporter Share Skrevet 15. September 2010 Konklusjon: Han får hete Balrog han! Jippi! Nå ble jeg ikke akkurat mindre sjalu! Kuleste navnet noen sinne på en hannhund Gratulerer med å få den du ønsket deg mest Håper på å få møte han en gang på en utstilling eller konkurranse, så jeg kan forsiktig putte han nedi vesken min (så lenge han fremdeles er liten da ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 2. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2010 Jippi! Nå ble jeg ikke akkurat mindre sjalu! Kuleste navnet noen sinne på en hannhund Gratulerer med å få den du ønsket deg mest Håper på å få møte han en gang på en utstilling eller konkurranse, så jeg kan forsiktig putte han nedi vesken min (så lenge han fremdeles er liten da :rolleyes2: ) Takk for advarselen Skal holde godt på han mens du koser jeg På torsdag landet vi på Gardemoen og møtte Jeanette (oppdretter) som jobber der. Med oss hjem fra reisen fikk vi altså lille prinsen Han sovnet etter to minutter på fanget mitt i bilen, og sov til vi var fremme. Vel hjemme kom brødrene mine med Ellie som hadde vært hos familien min mens vi var borte. Vi hilste på henne først, også fikk de møtes ute. Det gikk kjempebra. Inne igjen, da det gikk opp for Ellie at han skulle bli hos oss, ble hun mer betenkt, og knurret litt hvis han kom bort til henne. Kjenner Ellie veldig godt, så regnet ikke med at det skulle ta lang tid før det gikk over. Hun var fornærmet resten av kvelden, men vi fikk litt hjelp da det ble natten. Da skulle Balrog drepe sengen, men et bestemt voff fra Ellie senere sov han helt til neste morgen. Og utover dagen gikk det mye bedre, da fikk han sove inntill, bli slikket i ørene og hun gadd å leke med han. Første dagen gikk med til små tisseturer og litt familie som ville si hei. Var også en kort tur på dyrebutikken der han sjarmerte alle i senk. Natt til idag sovnet han med engang vi la oss og sov til kl 7. En liten tissetur senere sov vi helt til 09.30 Mer enn jeg hadde håpet på, men han er kjempegrei! På formiddagen gikk vi en liten tur i skogen som er rett ved der vi bor. Hadde med oss matpakke og gikk bare ett lite stykke før vi satte oss ned og lot han gå fritt som han ville. Begge hundene og vi storkoste oss Litt bilder: Sover hos Jeanette da vi var der og hilste på: Griseøre var stas En av mange fine sovestillinger Fikk endelig lov å sove inntill: Første lille tur i skogen, dårlig bilde men de leker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 2. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2010 Herlig! :rolleyes2: Koselig å lese at Ellie har myknet opp litt allerede! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anita F Skrevet 2. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2010 Åhhh, han er supersøt! Og Ellie blir nok en super storesøster ser det ut til :rolleyes2: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 2. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2010 Åååh de er så søte. :rolleyes2: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeM Skrevet 2. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2010 Slitsomt å skulle holde en familie i ånde! Og heldige Balrog som har Ellie! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 2. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2010 Åh, dere er så heldige! Og han er så heldig som er hos dere! Mange store gratulasjoner herfra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 3. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2010 Tusen takk Tenkte jeg skulle nevne her til dere andre som har valp, at jeg glemte at han var vant til V&H med laks, så jeg gav han valpefor. Og da ble han dårlig i magen, og det var jo akkurat det samme som skjedde hos Jeanette. Så nå har jeg kjøpt inn med laks jeg også. Han ble heldigvis fort bra igjen da :rolleyes2: Det kan også være griseøret sin feil, så det skal jeg reintrodusere etterhvert for å se om det går bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeM Skrevet 3. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2010 Tusen takk Tenkte jeg skulle nevne her til dere andre som har valp, at jeg glemte at han var vant til V&H med laks, så jeg gav han valpefor. Og da ble han dårlig i magen, og det var jo akkurat det samme som skjedde hos Jeanette. Så nå har jeg kjøpt inn med laks jeg også. Han ble heldigvis fort bra igjen da :rolleyes2: Det kan også være griseøret sin feil, så det skal jeg reintrodusere etterhvert for å se om det går bra. Takk for påminnelsen! Strider har fått litt V&H som er 100 % kylling her, og det har gått helt fint. Må være noe rart med det valpeforet fra V&H.. har hørt opp til ørten valper nå som reagerer på det. Men griseøre er nok også ganske heftige greier.. mine hunder har vært sånn at de kun kunne få en liten flik griseøre ellers ble det bare full blow out. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 3. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2010 Mange som reagerer på griseører ja, både valper og voksne hunder. Harly fikk en liten bit i går kveld, det har gått helt fint. Klippet av et lite hjørne med en kyllingsaks, no problem :rolleyes2: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 3. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2010 Aha takk, da blir det flik av griseøre her også. Han elsket det jo, så fikk i seg mye mer enn jeg er vant til fra andre valper. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 3. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2010 Amiga reagerte også på griseøre, men kjøpte istedenfor Storfemuskel som hun ikke blir dårlig av. Må si at de har reddet oss litt, hun har alltid 1 av de et sted i huset så hun gnager ikke på noe annet fordi hun koser seg med beinet, varer mye lengre enn griseøre også (helt til border collien bestemmer seg for å rydde opp :rolleyes2: ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 3. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2010 Så utrolig skjønn han er, jeg skjønner virkelig at dere bestemte dere for kelpie! Og søte de er sammen! Nå gleder Tinka og meg oss til å kunne hilse på ham altså :rolleyes2: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 3. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2010 Takk for advarselen Skal holde godt på han mens du koser jeg :rolleyes2: Det må du gjøre, ja Han er jo kjempe søt Meg og vil ha! Takk for påminnelsen! Strider har fått litt V&H som er 100 % kylling her, og det har gått helt fint. Må være noe rart med det valpeforet fra V&H.. har hørt opp til ørten valper nå som reagerer på det. Men griseøre er nok også ganske heftige greier.. mine hunder har vært sånn at de kun kunne få en liten flik griseøre ellers ble det bare full blow out. Jeg og har hørt masse om V&H valpeforet. Ingen valper som vil spise det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 3. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2010 Gratulerer med en nydelig liten tass. :rolleyes2: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 3. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2010 Søteste! Så kjekt at han og Ellie går så godt sammen. :rolleyes2: Angående valpeforet fra V&H så har jeg gitt det til iallefall 3 forskjellige hunder uten noe problem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 13. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2010 Amiga reagerte også på griseøre, men kjøpte istedenfor Storfemuskel som hun ikke blir dårlig av. Må si at de har reddet oss litt, hun har alltid 1 av de et sted i huset så hun gnager ikke på noe annet fordi hun koser seg med beinet, varer mye lengre enn griseøre også (helt til border collien bestemmer seg for å rydde opp ) Takk for tips Griseøre går fint nå, også har han fått margbein Gratulerer med en nydelig liten tass. Takk Søteste! Så kjekt at han og Ellie går så godt sammen. Angående valpeforet fra V&H så har jeg gitt det til iallefall 3 forskjellige hunder uten noe problem. Tusen takk Ja Ellie spiste det uten problem da hun var liten... Her går alt fremdeles veldig fint! Han er med på tur 'med de store' hver dag og på kvelden trener vi litt Han sover hele natten, leker med Ellie, møter nye utfordringer og er bare herlig Fikk videokamera i gave, så da blir det litt filmer - mest fra turer o.l forløpig. Skal filme trening etterhvert også Her overvinner Øivind og Balrog katten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 13. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2010 Farlig pusekatt jo! *flirer* Men best å holde seg unna sånne skarpe ting. Gutta her prøvde jage hesten i dag de, men det var ikke noe kult alikavel når hesten bare ble stående å titte på de uten å bevege en muskel *ler* Også så stor han har blitt Øivind er jo kjempe flink med han, noe sier meg at Balrog er litt pappa gutt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 13. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2010 Det må du gjøre, ja Han er jo kjempe søt Meg og vil ha! Jeg og har hørt masse om V&H valpeforet. Ingen valper som vil spise det. Hm, det er det ingen som har fortalt Kovu. Han spiser en halv kilo om dagen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts