Gjest Skrevet 18. August 2009 Rapporter Skrevet 18. August 2009 Så fin hun er! Welsh er en rase jeg selv kunne ønsket meg, men de er jo ganske sjeldne, er de ikke? Jo. De er vanligere i Sverige, men selv der er det visst sånn at welsh eiere stopper bilen og løper ut hvis de ser en welsh Men det er noen kenneler i Norge og en god del i Sverige. Samt noen i Finland og Danmark forresten. Så fin hun er! Tusen takk Siter
Peers Skrevet 21. August 2009 Rapporter Skrevet 21. August 2009 Ellie er fin hun Vi må prøve å treffes utenom utstilling en dag synes jeg! Siter
Gjest Skrevet 23. August 2009 Rapporter Skrevet 23. August 2009 Ja! Og jeg har så lyst til å treffe Orry! Siter
Raksha Skrevet 23. August 2009 Rapporter Skrevet 23. August 2009 Hun er så pen. Tenk at lille tøtta som surra i beina på Kahlo har blitt så stor og fin. Herlig er hun! Siter
Gjest Skrevet 24. August 2009 Rapporter Skrevet 24. August 2009 Takk Anette! Og vil vil fortsatt komme på besøk til dere, tipper hun tør å leke litt mer med Kahlo nå! Men var det 2,5 times kjøring du sa? Siter
Gjest Skrevet 18. Desember 2009 Rapporter Skrevet 18. Desember 2009 Idag er Ellie ett år Langt bursdagsinnlegg med bilder på bloggen Siter
LindaM Skrevet 18. Desember 2009 Rapporter Skrevet 18. Desember 2009 Happy Happy Birthday, Ellie! :banana: Store, vakre jenta Siter
Monab88 Skrevet 18. Desember 2009 Rapporter Skrevet 18. Desember 2009 Gratulerer så mye med dagen, Ellie! Siter
Anita F Skrevet 18. Desember 2009 Rapporter Skrevet 18. Desember 2009 Gratulerer så mye med dagen Ellie!! Peeene jenta! Siter
MarieR Skrevet 18. Desember 2009 Rapporter Skrevet 18. Desember 2009 Gratulerer med dagen Ellie! Hun er utrolig vakker! Siter
Djervekvinnen Skrevet 18. Desember 2009 Rapporter Skrevet 18. Desember 2009 Grattis nok en gang! Året har gått fort. Litt moro at vi fikk valper så og si samtidig Hun har blitt en flott frøken! Siter
Lola Pagola Skrevet 18. Desember 2009 Rapporter Skrevet 18. Desember 2009 ÅÅå er lille Ellie så stor allerede Gratulerer med dagen til skjønna Siter
Gjest Skrevet 18. Desember 2009 Rapporter Skrevet 18. Desember 2009 Tusen takk alle sammen :banana: Siter
Ida:) Skrevet 18. Desember 2009 Rapporter Skrevet 18. Desember 2009 Gratulerer med dagen, eller egentlig gårsdagen Ellie! Kjempe fine bilder du tar, og så nydelig hun er! Hører noen rykter om at frøknene våre kanskje får treffes til søndag Har hørt kjempe mange god ord om henne, så både Kajsa og jeg håper på å treffe henne, og deg selvfølgelig.. Siter
Peers Skrevet 18. Desember 2009 Rapporter Skrevet 18. Desember 2009 Gratulerer med dagen på etterskudd! Siter
Gjest Skrevet 19. Desember 2009 Rapporter Skrevet 19. Desember 2009 Tusen takk Gratulerer med dagen, eller egentlig gårsdagen Ellie! Kjempe fine bilder du tar, og så nydelig hun er! Hører noen rykter om at frøknene våre kanskje får treffes til søndag Har hørt kjempe mange god ord om henne, så både Kajsa og jeg håper på å treffe henne, og deg selvfølgelig.. Gleder meg til å møte dere Siter
Toril Skrevet 19. Desember 2009 Rapporter Skrevet 19. Desember 2009 Usjjj,glemte å gratulere med dagen men bedre seint enn aldri Gratulerer til Ellie med dagen som var Siter
Marthe Skrevet 19. Desember 2009 Rapporter Skrevet 19. Desember 2009 Gratulerer med dagen i går, Ellie Siter
Lola Pagola Skrevet 19. Desember 2009 Rapporter Skrevet 19. Desember 2009 Er welsh vanlig i Norge, eller er det veldig få av dem? Har bare sett en (som jeg har lagt merke til og husker iallefall), og hun bor rett borti gata her. Ser generelt veldig få spaniel (bortsett fra cavalier da) rundt om når jeg tenker meg om. Kanskje fordi jeg bor i et setter-disktrikt Siter
Peers Skrevet 19. Desember 2009 Rapporter Skrevet 19. Desember 2009 Vi vil forresten treffe Ellie igjen snart Tur kanskje? Siter
Gjest Skrevet 19. Desember 2009 Rapporter Skrevet 19. Desember 2009 Usjjj,glemte å gratulere med dagen men bedre seint enn aldri Gratulerer til Ellie med dagen som var Jaaa For vi ble like glade idag! Gratulerer med dagen i går, Ellie Tusen takk Er welsh vanlig i Norge, eller er det veldig få av dem? Har bare sett en (som jeg har lagt merke til og husker iallefall), og hun bor rett borti gata her. Ser generelt veldig få spaniel (bortsett fra cavalier da) rundt om når jeg tenker meg om. Kanskje fordi jeg bor i et setter-disktrikt De er egentlig veldig sjeldne, men her vi bor har anntallet eksplodert veldig i det siste. Plutselig møter jeg dem ofte på tur og da særlig unge individer. Tror de har en liten poplæritetsoppsving for tiden Men de er veldig forskjellige.. både utseendemessig og i temperementet. Så jeg er usikker på hvor målrettet og samlet avlen er (?) Vi vil forresten treffe Ellie igjen snart Tur kanskje? Ja! Kan du i romjulen? Jeg vil møte Orry Kanskje Emma eller noen andre soniser vil være med? Jeg kan hvor som helst Siter
Lola Pagola Skrevet 19. Desember 2009 Rapporter Skrevet 19. Desember 2009 Så rart de er så skjeldne egentlig, for de er jo utrolig fine Men litt gøy å ha en uvanlig rase og da Siter
Recommended Posts