MegaMarie Skrevet 1. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2010 Nå er han blitt en skikkelig vakker mann jo! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 1. Desember 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2010 Avalon takker for komplimentene og sier seg helt enig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 1. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2010 Han er så FIIIIN!! Han her vil jeg ha EKSTRA mange tanteaksjer i Og skal han noen gang på for så skal han bli vestlending!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 18. Januar 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2011 Noen kjappe headshots tatt idag, men det begynte å bli for mørkt. Skal få tatt noen skikkelige bilder en dag det blir sol igjen og jeg kan få litt assistanse. Han er snart 8 mnd. gammel Edit: Okei, legger til det dårlige ståbildet også Han blir litt låst når jeg kommanderer han til å bli, så det ser ikke så lekkert ut. Håper på fotoassistent i løpet av en ukes tid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 18. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2011 Han er fin Spesiell øyefarge, det ser litt ut som han blingser hele tiden *knis* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 18. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2011 Fineste gyngehesten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 18. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2011 Haha, ikke skjønner jeg hvordan du får til å ta bilder av den sprettballen! Innmari fin er han, da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 18. Januar 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2011 "Bli" er en kjekk kommando Men som du ser, han stråler ikke akkurat Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 18. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2011 Fiin Tipper vi får se masse flotte oppstillingsbilder av han senere uansett så! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 19. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2011 Han er bare så utrolig flott altså Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cattn Skrevet 19. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2011 Nyyyydelig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 19. Januar 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2011 Takk takk, ja han begynner å bli en kjekk kar. Begynt å vokse seg inn i både hode, ører og kropp nå som han ikke vokser så mye i høyden lenger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 19. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2011 *misunneliiiiiiiig* nydeligste aussien! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 7. Februar 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2011 Lille, store babyen etter et kveldsbad. Vi jobber med å få litt mer underull, så det blir mer hyppig bading framover, det har jeg nemlig god erfaring med fra før. Har kommet seg en del Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 7. Februar 2011 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2011 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civga Skrevet 8. Februar 2011 Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2011 Han er så fin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[email protected] Skrevet 8. Februar 2011 Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2011 Så vakker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cattn Skrevet 8. Februar 2011 Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2011 Fiiine Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 8. Februar 2011 Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2011 Utrolig vakker hund Jeg liker så godt de isblå øynene. Han der kan du være stolt av, Caroline! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 16. Februar 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2011 Avalon har nå vært på sitt siste valpeshow, i hjemlandet sitt. Der konkurrerte han bl.a. mot to av sine kullbrødre, og Anina som har Gustav fikk tatt dette fine bildet av de tre blå guttene: Avalon foran dommerbordet: Søster Venice, BIR-valp (Avalon ble BIM og best av 4 hannvalper): Venice kommer til Norge utover våren for å leke i ringene med meg Kommer flere bilder når jeg får dem av oppdretter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 16. Februar 2011 Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2011 Gratulerer med BIM! Og det blir spennende når du skal ut å leke med søsteren! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 16. Februar 2011 Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2011 ÅÅH, så moro! Grattis med BIM - fine gutta! Når er det Venice kommer? Da mååå jeg bare hilse på henne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 16. Februar 2011 Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2011 Gratulerer med BIM! Venice ser fin ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 16. Februar 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2011 Takk Når er ikke bestemt, men regner med jeg skal plukke henne opp kanskje neste gang jeg skal nedover Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 24. Februar 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2011 Avalons kjekke pappa Cuba reiste i fjor høst tilbake til hjemlandet sitt for å prøve seg på sin amerikanske tittel. Idag ble målet nådd! Ny AKC Champion; Int N Dk Uch Dk Club Ch Thornapple Cuba Blue! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts