Gå til innhold
Hundesonen.no

Navneforslag til guttevalp?


mokken

Recommended Posts

  • Svar 95
  • Created
  • Siste svar

Viggo passer jo superbra inn i LOTR-kullet, da! OG passer forsovet inn i stamtavlenavnet også.

ViggoMortensen.jpg

Viggo Mortensen :lol:

Ja kanskje, har forøvrig 2 navn nå som stikker seg litt ut.

Så får vi se hva vi ender på når vi har vært på besøk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mishka/Misha! Russisk for (liten) bjørn, kortform for Mikael

Tex

Mio

Storm

men en kelpie kan kanskje ha et australsk navn? kanske med aborginer opphav?

http://www.lowchensaustralia.com/names/abornames.htm

Mio og Storm er treningskompiser, men fine navn ja :lol:

Mulig det blir noe aussi-aktig ja, en venninne har sendt meg masse linker og en annen venninne skulle sette slektningene sine som bor i Australia.

Cooma var jo stilig da :D (Austarlsk innsjø)

Dingo??

Nææ, tvillsomt.

Du er jammen observant :D:lol::D

Rush... (eller nei - glem det - for det tror jeg min neste skal hete... :lol:)

Ja ikke sant?! :D

Harly er ikke så dumt i grunn... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Harly er ikke så dumt i grunn... :lol:

Nææææ - Harley og Merethe klinger ikke så bra sammen! Det høres MYE bedre ut med Viggo og Merethe *fniiiiiiis*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

..skal jeg...

:ahappy:

Med tanke på registreringsnavnet ville jeg nok personlig prøvd å flette de litt sammen. Mearas -> Rohan -> Eorl -> Brego osv. Fin link.

Takk takk, den skal vi titte på senere! :rolleyes2:

Prøver å finne noe som ikke "alle" heter, det er vel nok Frodo og Pippin hunder rundt omkring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg syns det er kjempemorsomt jeg, når folk lurer på om det er kjærsten, ungene eller bikkja jeg snakker om. Det var f.eks festlig at "alle" snakket om stakkars Tommy som alltid måtte være hjemme når jeg var ute på byen, det var utrolig morsomt at folk syns jeg var stygg med kjærsten min når jeg sa jeg hadde kastrert Tommy, eller at folk lurer på hvem jeg snakker om når jeg sier at jeg leiter etter en jeg kan parre Nora med.. Tvangsekteskap, liksom.. *ler* Jeg tror ikke jeg kommer til å kalle noen av mine hunder noe annet enn menneskenavn jeg (og de eneste jeg har hatt som har hatt vanlige hundenavn, har ikke fått navnene sine av meg).

Meeeen, hver sin humor, kanskje? hehe :wub:

Jeg syns det er knallkjekt! :ahappy: Digger når hundene har morroe navn!

Jeg og har hørt om en hund som heter Bodil :(

:( Ene mopsen vår kanskje? :(

Dåkkar! Slutt å diss navnet Bodil! De e så kult! :ahappy:

Ellers så stemmer jeg for "Aiden" Det betyr flamme. :rolleyes2: Min røde drømmefremtidige saluki skal hete det om det ikke er for mange som heter det! :yawn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Litt av problemet er at om man avler renrasede hunder så får man konsekvenser i det at man ikke får registrert valpene, mens med blandingshunder så er det litt mer "fritt frem". Dessverre. Og det er lite man kan gjøre så lenge hundene har tilgang til mat, vann og ly, og får det tilsynet de har behov for helsemessig.
    • Hei.. Jeg blir så frustrert.. Noen jeg så hadde valper liggende ute på finn i starten av året (valpene født i Desember), har nå parret tispa igjen på første løpetid etter forrige kull, dette skjer så ofte og jeg blir kvalm! Er det virkelig ingen lov som skjermer de stakkars tipsene for sånt? De blir jo brukt som pengemaskiner. "Oppdretter" får søte små valper og itillegg så tjener de GODT på det, vinn vinn tenker de..  Ikke bare skal de ha nytt kull, men rett etter å solgt valpene fra forrige kull så ble både mor og far (de eier begge selv) lagt ut for omplassering på finn, dette ett eller annet vås om at de skulle bruke tid på Gud og hadde blitt frelst og blabla. Jeg blir helt paff.. Men viser seg jo at hundene aldri ble omplassert allikevel for nå har de lagt ut ny annonse om at de venter valper i August, fra samme tispe og hannhund... Har forresten screenshot fra annonsen til forrige kull. Er det lov å holde på sånn? Rådrift på tispa for at de har funnet ut at de tjener gode penger på det?!  Gjelder forresten Malamute/husky blanding, hvite hunder, du finner de på finn 🤪
    • Takk for tipset, fikk plass så nå får vi testet ut<3
    • Hei! ☺️ Er det noen her som forer med Dyrisk? Er dere fornøyde?
    • Nei, hu har i grunn spist det samme i en stund nå, og er vant til å spise variert. Jeg får ta meg en tur til veterinæren og snakke med de. Takk for svar 😊
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...