Sanne Skrevet 30. Juli 2010 Rapporter Skrevet 30. Juli 2010 Fineste lille lundevoffsen det tenker jeg Søte lille saken
Sanne Skrevet 30. Juli 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Juli 2010 Takker for det, hun er super herlig og noe helt for seg selv
SiriEveline Skrevet 31. Juli 2010 Rapporter Skrevet 31. Juli 2010 Utrolig vakker hund, og rase for den saks skyld! Utseendemessig kunne jeg virkelig tenkt meg en, men det funker ikke til mine tenkte bruksområder :S Men det er jo herlig å kunne se på bilder av et prakteksemplar!
Anette Skrevet 31. Juli 2010 Rapporter Skrevet 31. Juli 2010 Flotte bilder, lignet veldig på parken ved siden av samfundet, har jeg rett?
Tuskelusken Skrevet 31. Juli 2010 Rapporter Skrevet 31. Juli 2010 Åh, så vakker hun er! Og så herlige bilder!
pippin Skrevet 31. Juli 2010 Rapporter Skrevet 31. Juli 2010 heheh så kul da Kjempefine bilder også, hun er veldig fotogen! =)
Sanne Skrevet 31. Juli 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 31. Juli 2010 Utrolig vakker hund, og rase for den saks skyld! Utseendemessig kunne jeg virkelig tenkt meg en, men det funker ikke til mine tenkte bruksområder :S Men det er jo herlig å kunne se på bilder av et prakteksemplar! Takker for det^^ Synes selv hun er fryktelig fin ja Fantastisk vakker hund.. Tusen takk Flotte bilder, lignet veldig på parken ved siden av samfundet, har jeg rett? Takker for det! Jepp stemmer det vet du Åh, så vakker hun er! Og så herlige bilder! Tusen takk heheh så kul da Kjempefine bilder også, hun er veldig fotogen! =) Takker, hun er veldig fotogen ja, lille skjønnheten vår
Poter Skrevet 31. Juli 2010 Rapporter Skrevet 31. Juli 2010 Kjempefin! På ett av trærne der har en av mine hunder også klatret for noen år siden
Sanne Skrevet 31. Juli 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 31. Juli 2010 Takker for det! Så artig da^^ Geniale klatretrær for hund, så får man tatt litt stilige bilder i samme slengen også
*Kristin Skrevet 1. August 2010 Rapporter Skrevet 1. August 2010 Nååååh, søt ja Finte bilder du har tatt alså
Martemor Skrevet 1. August 2010 Rapporter Skrevet 1. August 2010 Så mange fine bilder av nydelig hund!
Sanne Skrevet 1. August 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 1. August 2010 Nååååh, søt ja Finte bilder du har tatt alså Takker for det Hun er kjempesnusk Så mange fine bilder av nydelig hund! Takker
minimoo Skrevet 1. August 2010 Rapporter Skrevet 1. August 2010 Åh, hun er bare bedårende! Er noe veldig spesielt med lundehunder, altså - og Shensi er bare supernydelig. Elsker smilebildet nr 3
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar