Synnikken Skrevet 20. Juli 2010 Rapporter Skrevet 20. Juli 2010 Er på besøk hos Astrid i gran for tiden. :rolleyes2: Har med meg to mopsejenter - Frida og Margit. Hos Astrid bor Etnahunden Lundii og Basenjien Kee kee. Hun passer også Tara som også er en (kingwanas) basenji. Også stakk Fogo (kingwanas basenji han og) og Fogopappaen innom en tur også. Kee Kee gjør det hun kan best, nemlig å løpeløpeløøøpe Tara og Fogo, Som faktisk er kullsøsken Lundii har kun ett mål for øyet.. Det er å snike seg innpå mennesket bak den sorte klumpen! Kikkelure Margit til venstre Frida til høyre. Frida er peeen :rolleyes2: Og Lundii er også peeeeeeeeeeeeen også LEKELEKELEKEE!! Og tilslutt en kløøøende Frida..
Renate A Skrevet 20. Juli 2010 Rapporter Skrevet 20. Juli 2010 Åååå jeg får sååå lyst på Mops når jeg ser bilder av dem, de er så skjønne :rolleyes2:
Synnikken Skrevet 20. Juli 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Juli 2010 Åååå jeg får sååå lyst på Mops når jeg ser bilder av dem, de er så skjønne :rolleyes2: Skjønner jeg godt de er deilige :rolleyes2:
SoppenCamilla Skrevet 20. Juli 2010 Rapporter Skrevet 20. Juli 2010 Herliiiiiiig! Margit kan godt få flytte til meg, altså! :rolleyes2:
Synnikken Skrevet 20. Juli 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Juli 2010 Herliiiiiiig! Margit kan godt få flytte til meg, altså! :rolleyes2: Greit! Leverer henne imorgen! :rolleyes2:
Marianne&Java Skrevet 21. Juli 2010 Rapporter Skrevet 21. Juli 2010 :rolleyes2: Så herlige bilder :rolleyes2:
MegaMarie Skrevet 23. Juli 2010 Rapporter Skrevet 23. Juli 2010 Tara jo Favoritten min fra det kullet! Lundii er blitt stor siden sist jeg så bilder av henne Også har vi jo søteste Frida!
Minadachs Skrevet 23. Juli 2010 Rapporter Skrevet 23. Juli 2010 awh, så herlige hunder Så herlige mopsene er. Har en selv, og gleder meg til han blir en stor og god liten bamse hihi
Huldra Skrevet 24. Juli 2010 Rapporter Skrevet 24. Juli 2010 Haha - morsomt bilde av drakamplekende mops og etnahund! Men si meg, er ikke Lundii større? Hun ser jo bare litt større ut enn en mops jo! Er det bildene som lyver, eller jeg som har misforstått hvor liten den rasen er?
Raksha Skrevet 24. Juli 2010 Rapporter Skrevet 24. Juli 2010 Fine! Mops og entahund er "litt" kontrast da.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar