Gå til innhold
Hundesonen.no

Mitt nye håp!

MarieR

Recommended Posts

:lol::P:lol: :lol:

Da fikk jeg det endelig bekreftet - en av hannvalpene hos kennel Inlicios første valpekull blir min :P :P Jeg er utrolig lettet, og føler meg kjempeheldig, for jeg tror dette kan bli et veldig bra kull med tanke på bruksegenskaper og gemytt. Kullet består av 7 valper, tre tisper og fire hanner. Valpene ble født på fredag, og er nå 3 dager gamle. Valpisen flyttet altså hit i begynnelsen av September. :P Jeg er storfornøyd med både oppdretter og foreldredyr, og gleder meg veldig til å se hvordan dette utvikler seg!

Planene er mange, det er mye jeg vil, så jeg får se an hva vi blir å prioritere mest. AG og retrieverjakt står høyest på planen, i første omgang på hobbybasis, så får vi se hvordan det utvikler seg. :P Spor, LP og utstillinger blir vi nok også å sysle litt med.

Bilder og informasjon om foreldrene kan ses her: www.inlicio.com

*Lykkerus*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig er det offentliggjort og bekreftet og all ting. :lol: Gleder meg skikkelig til du får den lille håpefulle tollerterroristen hjem. Det skal nå bli dugelige brukshunder av den kombinasjonen i alle fall, noe annet vil overraske meg skikkelig.

Mine favoritter er forøvrig gutt 2 og 3. Og klart man kan få favoritter allerede etter tre dager, bare ut fra bilder. Og neida, man har ikke studert de opp og ned i det hele tatt. :lol: :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis! :P:lol:

Men skal du virkelig hente hjem valpen 3-4 uker gammel? For hvis den ble født på fredag så er den vel neppe 8 uker i begynnelsen av august? :P

September skulle det vel stå :P

Endelig er det offentliggjort og bekreftet og all ting. :P Gleder meg skikkelig til du får den lille håpefulle tollerterroristen hjem. Det skal nå bli dugelige brukshunder av den kombinasjonen i alle fall, noe annet vil overraske meg skikkelig.

Mine favoritter er forøvrig gutt 2 og 3. Og klart man kan få favoritter allerede etter tre dager, bare ut fra bilder. Og neida, man har ikke studert de opp og ned i det hele tatt. :P:lol:

Selvsagt kan man det :P Jeg liker alle sammen jeg, men har også lagt spesiellt merke til t og tre :lol: Det er bare tre av dem som blir værende i Norge, to i midt-norge og en jeg ikke husker hvor. Resten skal til sverige.

Tusen takk alle sammen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt kan man det :P Jeg liker alle sammen jeg, men har også lagt spesiellt merke til t og tre :lol: Det er bare tre av dem som blir værende i Norge, to i midt-norge og en jeg ikke husker hvor. Resten skal til sverige.

Tusen takk alle sammen :lol:

De to i Midt-Norge, er det din + Johanna sin, eller to utenom din? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De to i Midt-Norge, er det din + Johanna sin, eller to utenom din? :lol:

Min pluss hennes ja :lol:

Jeg tar forresten gjerne i mot forslag på navn, noen har jeg allerede listet opp, men tar gjerne i mot flere. Daglig navn, først og fremst :P Ingen spesielle krav egentlig, bare fyr løs folkens. Jo, forresten, et krav, helst to stavelser, så mye mer praktisk å rope :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! :lol: Blir spennende å følge den lille fremover - og etter all plapringa til Elisabeth om dette her tviler jeg på dere slipper lett unna treningsbiten :P:lol:

Thanks :lol: Veldig glad for at jeg ikke slipper lett unna treningsbiten jeg :P:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...