Gå til innhold
Hundesonen.no

Pipskvikgjengen


Raksha

Recommended Posts

Seks små kyllinger flyttet inn hit for et par uker siden. Nå har de blitt så store at det er mulig å ha dem ute.

Noen bilder av de søte små:

4767946265_f21cceb8b0_b.jpg

4767945999_288100bb17_b.jpg

4767945677_66ab21fde6_b.jpg

4768583258_c35cc60baf_b.jpg

4767944565_94f55c8457_b.jpg

Forhåpentligvis eneste hane i flokken, han har fått navnet Kommandant Pipskvik:

4768583754_846cc32efb_b.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 78
  • Created
  • Siste svar

*klippe styggsøtene*

Forhåpentligvis eneste hane i flokken, han har fått navnet Kommandant Pipskvik:

4768583754_846cc32efb_b.jpg

:) Ler meg i filler!

Skrivebordsstoler burde leveres med sikkerhetsbelte, så man slapp å falle av hver gang man kommer over noe morsomt på internett-dått-kåmm! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

;) Ler meg i filler!

Skrivebordsstoler burde leveres med sikkerhetsbelte, så man slapp å falle av hver gang man kommer over noe morsomt på internett-dått-kåmm! ;)

;) Sofa er tryggere... Du får hilse på han om dere kommer en tur. Og navnet er nok noget påvirket av at jeg har militærleir som naboer. ;) Får håpe ingen der blir støtt. :)

Og gleder meg til de blir større. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nommin :) Så nusselig. ser litt ut som en struts/emu lignende skapning hehe.

Hvilken rase er det?

Er vel Brahmamixer og eventuelt favarolle mixer, med innslag av playmoth rock... Eh, er Argyros som har forært dem til meg, og hun som hadde foreldrene. ;)

Styggsøte langraringer :)

;) Yep!

TENK om de hadde vært 2 meter høye, da... Skummelt - skummelt...

Men supersøte når de er bittesmå, såklart!

Susanne

Ja! Syns det er veldig greit at de er små og syns at jeg er et stort monster som det er best å rømme fra. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4767946265_f21cceb8b0_b.jpg

Jeg synes liksom denne kyllingen så litt ettertenksom ut altså, veldig søte var de alle sammen. :)

Har lyst på høner i hagen jeg, men den firbente wannabefugleapporterende krølltoppen hadde nok gått bananas. Han prøver seg tross alt på alt fra meis til måker. :)

Kos deg med kyllingene, snart blir de store nok til å ligge i fange og kooose - *har gode minner fra en sommer jeg var kylling og grisepasser* Høner er kule dyr. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel Brahmamixer og eventuelt favarolle mixer, med innslag av playmoth rock... Eh, er Argyros som har forært dem til meg, og hun som hadde foreldrene. :)

Faverolles, plymouth rock og brahma. *peke strengt på stavemåte* :)

Altså, nøyaktig hva hver enkelt er, er ikke så godt å si, men hanene er faverolles og brahma, hønene KAN være plymouth rock, brahma og faverolles.

Han kommandanten er ihvertfall halvt plymouth rock (antakelig halvt faverolles) og definitivt hane, resten kan man jo bare lure på.. ;)

Du må være flink og legge ut masse bilder Rak, så kommer det nok frem etterhvert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livb: Hihi, kanskje det er en filosofisk anlagt liten sak? Forøvrig så går det utrolig bra med mine hunder og disse små. Nå er de riktignok inngjerdet hele tiden, men den hellikopterjagende basselusken min våkner ikke til live før det blir veldig fart i kyllingene. Snusern bare titter på dem. ;)

Argyros: Huff, stavemåtene er glemt til nestegang noen spør. :) "Store mixer" får holde. :)

Masse bilder skal bli! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg vil også ha! :) Hadde helt vanlig "høne" tidligere jeg, Tuppeline het hun. Hun sov på puta mi som kylling, og kunne ikke klukke før hun fikk to venninner.. Savner å ha høns gående - heldig er du, Raksha! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søte dem er! :whistle: sleng inn bilder etterhvert som dem vokser da :banana: du vil vel ikke ha noen flere? :banana: jeg ser flokken min her er en smule stor i forhold til plass.. fikk jo med flere enn bestillt når jeg kjøpe mine kyllinger.. :getlost:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:icon_cry: Skal ta nye bilder en av dagene, de blir finere og finere. :whistle: De vokser som ugress, det er helt sykt å se, de endrer seg virkelig fra dag til dag.

ja det kan jeg skrive under på du! mine kyllinger forandrer seg fradag til dag.. helt urolig! :whistle: skulle nesten tatt bilde dag for dag hehe bare for og se..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det kan jeg skrive under på du! mine kyllinger forandrer seg fradag til dag.. helt urolig! :icon_cry: skulle nesten tatt bilde dag for dag hehe bare for og se..

Har du også kyllinger? :whistle:

Hva har skjedd med sonen? Det er jo i ferd med å bli hønseboom her! :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Som @maysofie er inne på, jeg vil vite at en person med utdanning innen hund og adferd er til stede og ansvarlig til enhver tid. Jeg hører om kenneler som stort sett har studenter og utenlandske ansatte uten noe særlig erfaring. Selvfølgelig kan de alltids fint mate og lufte hunder, men om man skal ha ansvaret for de rundt andre, fremmede hunder, og ikke minst sørge for at de har det bra i fremmede omgivelser, så må man ha litt mer erfaring og kunnskap. Personlig foretrekker jeg privat pass der ikke fremmede skal avgjøre om hundene mine skal omgåes andre eller ikke.
    • Jeg har klart en natt hvor hun sov i  syv timer i strekk, men det var unntaket. Men hun er ikke 16 uker enda. 
    • Det som er viktig for meg når jeg har dyret mitt på dyrehotell er at jeg er sikker på at det har det godt. Det vil si at jeg er opptatt av at de oppholder seg på en koselig, ren og hygienisk plass med stort område å bevege seg på. Jeg er også opptatt av sikkerheten til dyret. At det ikke kan stikke av og at andre dyr eller uvedkommende ikke kan komme inn til mitt dyr. Det er også viktig at de har en avtale med veterinær som kan komme straks om noe skulle skje. Jeg er også opptatt av at dyret skal få mye daglig aktivitet og lek. Det er også fint med oppdateringer daglig, gjerne flere ganger hver dag med bilder og video av hvordan dyret har det, gjerne av aktiviteter og lek.
    • Vanlige 'gammel-manns vorter' (dog uten betennelse og puss) og dessverre kreft er vel det jeg har vært borti på gamle hunder. 
    • Takk for svar.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...