minimoo Skrevet 13. August 2010 Rapporter Share Skrevet 13. August 2010 Gud for en lekker valp :rolleyes2: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snickers Skrevet 14. August 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. August 2010 Tuusen takk, veldig hyggelig å høre! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snickers Skrevet 4. September 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. September 2010 Noen uker siden sist vi satte bilder ut nå Timmi er nå ca 19 uker, og han veier 5 kg. Han er veldig lettlært, og kan gå fint i bånd i ca 100 med jevnlig kontakt. Han er helt rå på innkalling, og ellers kan han sitt, ligg, rull rundt, gi labb, touch på fingeren/target stick/, gå rundt seg selv, stå på to en kort stund, vente på å få lov til å ta godbit/spise maten sin/gå ut, "gimme five" med begge labbene på hendene mine, og apport av både harde og myke gjenstander. Da bare slenger han leken foran meg, men det er bra nok til nå Dvs, han kan ganske mye unødvendig.. men moro er det jo! Legger ut noen bilder jeg tok for en uke siden, på morgenturen. Det var tåke da, ganske fin stemning syns jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 7. September 2010 Rapporter Share Skrevet 7. September 2010 Kjempenydelig er han! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 7. September 2010 Rapporter Share Skrevet 7. September 2010 Helt nydelig han kler høsten! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snickers Skrevet 8. September 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. September 2010 Kjempenydelig er han! Tuusen takk! Er så moro å høre vettu Helt nydelig han kler høsten! Takk Joo, det syns jeg og. Helt objektiv sett selvfølgelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 9. September 2010 Rapporter Share Skrevet 9. September 2010 For en søt liten herremann Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snickers Skrevet 19. September 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. September 2010 For en søt liten herremann Ja det er han, tuusen takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snickers Skrevet 19. September 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. September 2010 Timmigutten er snart 5 mnd gammel, og like god som før Vi blir bare bedre og bedre kjent. Må bare si at han er helt perfekt for oss, passer inn helt utmerket! Ingenting negativt å si om ham. Han er glad i alle folk han møter, og spesielt i de vil kose med ham Han liker også andre hunder, spesielt store, rolige typer. De livate er han ikke like glad i, er nok fordi han en gang ble slengt i bakken av en vilter løshund som jeg ikke hadde sett Den angrep jo helt uten grunn, huff.. Men ellers, så har han vist 0 gjeterinstinkt, og bjeffer heller aldri. Bare at han "boffer" om han syns noe virker skummelt, men det syns jeg er bare bra Han er en drøm å ha løs, holder seg nært og kommer på innkalling, selv om han er på vei til å springe bort til barn/hunder. Det er jo selvfølgelig ikke bra han springer til dem in the first place.. Men vurderer å starte på kindereggøvelser. Ute og koser seg Sitt, danse, gi labb og ligg Apporterer Poserer fint på plenen Nettopp blitt badet og fønet. Han følte seg litt frusen og ville opp i senga Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsan Skrevet 19. September 2010 Rapporter Share Skrevet 19. September 2010 Många fina bilder du har av söta Timmi tycker det var så sött där han ligger i sängen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snickers Skrevet 7. Oktober 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2010 Många fina bilder du har av söta Timmi tycker det var så sött där han ligger i sängen Tusen takk, såå hyggelig å høre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snickers Skrevet 7. Oktober 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2010 Nå er det litt siden jeg oppdaterte her. Timmi har uheldigvis brukket bakbeinet sitt, stakkar. Det skjedde når han sprang løs på en eng, foten ble hektet fast i noe buskas og vridd. Vi kom oss til dyrlegen og etter 3 dager med foten bandasjert så besluttet de å ikke operere. Så nå skal han gå med bandasje i 6-8 uker og vi håper at foten blir helt bra igjen med null halting. Egen tråd til ulykken: http://hundesonen.no/forum/index.php?showtopic=53323 Så det kommer nok ikke så mange bilder/oppdateringer hit før bandasjen tas av. Men her er noen. Omtrent 6 timer etter ulykken Med ny, bedre bandasje Hjemme, fornøyd hund ja Valpegrinden, ikke så værst synes han Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 7. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2010 Herregud så fin Er noe spessielt med de sheltiene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiO Skrevet 7. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2010 God bedring til det lille sjarmtrollet ditt :-) Håper han slipper fra det uten varig mèn! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snickers Skrevet 8. Oktober 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2010 Herregud så fin Er noe spessielt med de sheltiene Takk, og jo, det er det ja God bedring til det lille sjarmtrollet ditt :-) Håper han slipper fra det uten varig mèn! Tusen takk Det håper jeg også! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snickers Skrevet 31. Oktober 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2010 Nå er det ikke lenge til bandasjen skal av, 1.5 uke. Jeg gleder meg. Tok noen bilder i dag når vi var og luftet oss. Det er kommet masse snø! Han må gå med sele og flexi for at han ikke skal springe så mye med foten.. Føler det er tryggest. Mulig jeg er blitt litt hønemor skuer ut i det hvite:) Han elsker snø fin snøverden Men det er nok sånn mesteparten av dagene tilbringes Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 1. November 2010 Rapporter Share Skrevet 1. November 2010 Så søt han er! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sirius Skrevet 2. November 2010 Rapporter Share Skrevet 2. November 2010 Ein heilt nydelig sheltie gutt du har! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snickers Skrevet 3. November 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. November 2010 Så søt han er! Ein heilt nydelig sheltie gutt du har! Tuusen takk, det er kjempe koselig å høre! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snickers Skrevet 15. November 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. November 2010 Nå er Timmi sin bandasje tatt av. Røntgenbildene var bra, hurra! Men på hele foten var det gnagsår etter bandasjen, med en liten betennelse i. Men nå er betennelsen borte og foten er på bedringens vei! Kjempefint. Han går mye på den allerede! Denne foten var ekkeel først.. Nå er den mye bedre! Så fikk man lov å ha litt lekeraptus på senga I kontrollerte former selvsagt. Søt sheltie, sa du? Sånt tar på, haha! Man kan jo være litt søt også da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 15. November 2010 Rapporter Share Skrevet 15. November 2010 Så søt! Kan tenke meg det var godt å ta av den fæle gipsen Kjempefine bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiO Skrevet 15. November 2010 Rapporter Share Skrevet 15. November 2010 En nydelig gutt! God bedring videre! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snickers Skrevet 16. November 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. November 2010 Så søt! Kan tenke meg det var godt å ta av den fæle gipsen Kjempefine bilder Takker Joda, han virker kjempefornøyd! En nydelig gutt! God bedring videre! Tusen takk, så morsomt å høre at! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 17. November 2010 Rapporter Share Skrevet 17. November 2010 Så utrolig søt han er Deilig å bli kvitt gipsen tenker jeg! Lykke til videre med foten da. Får håpe den blir helt bra snart Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snickers Skrevet 17. November 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. November 2010 Så utrolig søt han er Deilig å bli kvitt gipsen tenker jeg! Lykke til videre med foten da. Får håpe den blir helt bra snart Tuusen takk du Joda, han er kjempeglad den er vekk! Lykkelig som få. Vi håper også den blir helt bra igjen ja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts