Gå til innhold
Hundesonen.no

Pinscher in action


Gry83

Recommended Posts

Veldig fine bilder!

Men jeg må bare spørre, bruker du langline og halsbånd? Det er veldig lurt å bruke sele når du har langline, fordi hunden lett kan skade nakken hvis den tar fart og får et "rykk" i enden. Husker en gang vi lå i parken med Odin i langline, og en dame som jobber på veterinærkontor kom bort og skrøt av oss fordi vi hadde sele på ham. Det var høysesong for nakkeskader hos dem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for kjekke kommentarer! ;)

Veldig fine bilder!

Men jeg må bare spørre, bruker du langline og halsbånd? Det er veldig lurt å bruke sele når du har langline, fordi hunden lett kan skade nakken hvis den tar fart og får et "rykk" i enden. Husker en gang vi lå i parken med Odin i langline, og en dame som jobber på veterinærkontor kom bort og skrøt av oss fordi vi hadde sele på ham. Det var høysesong for nakkeskader hos dem...

På tur bruker jeg alltid sele når jeg har langline for å unngå rykk og napp hvis det skulle bli bråstopp i høy fart. :whistle: Disse bildene er tatt i hagen vår, og jeg har bare langlina på for å dra henne tilbake dersom hun går over i hagen til naboen, det er så mye enklere enn å kave seg gjennom buskaset eller gå heeeeelt rundt for å hente henne. Hun har en tendens til å akutt glemme hva "kom" betyr når hun er i naboens spennende hage, nemlig. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...