Gå til innhold
Hundesonen.no

Tegnelek!


nordmørsloppa

Recommended Posts

  • Svar 94
  • Created
  • Siste svar

kjempekult! jeg ser deffinitivt min Bella der ;) Vet ikke om jeg rekker å poste din i kveld men da er den her i morgen ettermiddag :(

Takk! Det er min første blyanttengning på 3 år fanktisk! har blitt hekta på datategning,men det var innmari morro å gjennopta "ordentlig" tegning ! :whistle:

Gleder meg til å se resultatet! hva er forresten Bella blanding av ? Schæfer /BC?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiiine voffen med sand på nasen :D

Kira2-hundesonen.jpg

Takk! Det er min første blyanttengning på 3 år fanktisk! har blitt hekta på datategning,men det var innmari morro å gjennopta "ordentlig" tegning ! :D

Gleder meg til å se resultatet! hva er forresten Bella blanding av ? Schæfer /BC?

Får du ikke vondt i armen av det hvis du tegner med mus? Jeg ble så sliten i håndleddet når jeg prøvde at det orket jeg ikke.

Bella er blanding av Schæfer og elghund. Kira var nydelig. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiiine voffen med sand på nasen :D

Kira2-hundesonen.jpg

Får du ikke vondt i armen av det hvis du tegner med mus? Jeg ble så sliten i håndleddet når jeg prøvde at det orket jeg ikke.

Bella er blanding av Schæfer og elghund. Kira var nydelig. :P

WOW! du er dritgod :P:D Tuuuuusen takk! Kjenner tegneferdighetene er litt rustne..så får bare fortsette å tegne ltt for hånd og ikke bare på pc. Nei, jeg blir ikke så sliten i håndleddet, mest stiv i skuldra...men jeg ønsker meg tegnebrett så jeg slipper å bruke musa, det er så fryktelig kronglete!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 stk My til Aussieglis :ahappy: Første hundetegningen jeg har gjort, tror jeg gjorde det veeeeldig komplisert for meg selv, haha. Startet først bare som rør, så gjorde jeg litt til, og da kunne jeg jo ikke bare kaste den :frantics:

Edit: Er mye som kunne vært bedre, og ser at det kanskje ikke ligner heeelt på My :lol: men! Beste jeg kunne gjøre nå :D

myferdig.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veldig lyst på tegning av Laika. Du har ikke lyst til å tegne en blyanttegning av henne? Jeg klarer ikke å tegne selv :whistle:

Boris har veeeldig lyst å bli tegnet! :whistle:

Alle skal få! :aww:

:wub:Kan du tegne søte jenta mi også, når hu var valp? :thumbs:

*glemte bildet* :aww:

Hei , tegningene er ferdige men internettforbindelsen krangler med meg fortia

hvet ikke når jeg får postet de

*krysse fingrene for at denne går inn J

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

1 stk My til Aussieglis :whistle: Første hundetegningen jeg har gjort, tror jeg gjorde det veeeeldig komplisert for meg selv, haha. Startet først bare som rør, så gjorde jeg litt til, og da kunne jeg jo ikke bare kaste den :)

Edit: Er mye som kunne vært bedre, og ser at det kanskje ikke ligner heeelt på My :D men! Beste jeg kunne gjøre nå :lol:

myferdig.jpg

Herregud så fin!! :D:D:yes: Skikkelig nydelig, syns jeg. Si fra hvis du vil tegne Tia også :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan alltids prøve :lol: Men har du noe med høyere oppløsning? Det er litt vanskelig å tegne ut ifra, eller altså det blir vanskelig med detaljer osv da. Send gjerne på PM eller mail (voffen at gmail com).

Lover ingen noenting altså, det tar lang tid og må gjerne være litt "in the mood" for at det skal bli produktivt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...