civga Skrevet 8. Juni 2010 Rapporter Skrevet 8. Juni 2010 Ja, nå som jeg har gitt forslag på stamtavlenavn til oppdretter så mangler det jo enda kallenavn (det jeg skal kalle han til daglig). Så her er det fritt valg, og jeg sier ja takk til mange fine kallenavn Dere kan jo få se bilder av han:
Caroline Skrevet 8. Juni 2010 Rapporter Skrevet 8. Juni 2010 Altså, hvis det blir Jack Sparrow hadde ikke jeg vært i tvil engang, det hadde blitt Captain/Capt'n!
Snickers Skrevet 8. Juni 2010 Rapporter Skrevet 8. Juni 2010 Utrolig søt og fin valp! Jackie Yatzy Silver (litt feminint kanskje? Lettere å uttale det som på svensk enn som på engelsk Det er forresten også navnet på en kjent kaptein!)
Tricolor Skrevet 8. Juni 2010 Rapporter Skrevet 8. Juni 2010 Kid etter kaptein Kid. Men han ser jo virkelig ut som Bamse eller Teddy!
Peers Skrevet 8. Juni 2010 Rapporter Skrevet 8. Juni 2010 Altså, hvis det blir Jack Sparrow hadde ikke jeg vært i tvil engang, det hadde blitt Captain/Capt'n! Genialt forslag!
civga Skrevet 9. Juni 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Juni 2010 Det er enda ikke helt helt sikkert at det blir Jack Sparrow likevel, oppdretter ville se litt an på personligheten hans. Men kallenavn får jo jeg helt fritt valg til, og det er ikke must at kallenavnet begynner på J heller Han kan ikke hete Jack da faren allerede blir kaldt for Jack. Hm, også vil ikke jeg at han skal ha det mest vanligste navnet heller, og helst på engelsk. Er det lov å være litt kresen ?
Teserere Skrevet 9. Juni 2010 Rapporter Skrevet 9. Juni 2010 Så skjønn! Det navnet som falt meg inn var Falk, pga øynene Evt Falcon.
civga Skrevet 9. Juni 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Juni 2010 Teserere: Hihi, Falk var et kjempe søtt navn Takk for tipset btw!
civga Skrevet 9. Juni 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Juni 2010 Labbis: Ja, han er bare så skjønn! Riktig, fra New Thinking
Benedicte Skrevet 9. Juni 2010 Rapporter Skrevet 9. Juni 2010 Så gøy! De valpene er bare nydelige. Og faren hans Blir nok en liten stjerne i ringen det der! Blir spennende å følge med Hvordan er halen hans? Edit: Syns han kan hete Pirat
civga Skrevet 9. Juni 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Juni 2010 Labbis: Ja, syns hele gjengen er bare så nydelige! Det var kjempe vanskelig å komme med ønske om hvilken av valpene jeg hadde som favoritt, oppdretter ville vite hvem som var favoritten min og jeg fikk han jeg hadde håpet på! Som sagt så vil jeg jo stille han ut masse, men tiden får vise om han blir en liten stjerne ^^ Halen hans er lang. Captein og Pirat var noen drit kule navn som jeg helt klart likte! Spesielt om stamtavle navnet hans blir Jack Sparrow!
civga Skrevet 25. Juni 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Juni 2010 Jeg og oppdretter har snakket sammen og funnet ut at han er nok ikke en Jack Sparrow, han er en Just The Way You Are. Også har jeg funnet ut at jeg vil at kallenavnet hans skal begynne på K da Kenzo sitt også begynner på K. Syns slikt er litt kult Da er spørsmålet om dere har forslag til navn som begynner på K. Jeg har funnet 2 stk, men er enda ikke helt sikker. Kobie og Keil/Kael. Men det siste tror jeg blir for lik navnet Kenzo. Dette med å finne kallenavn er vanskelig!
armagnac Skrevet 25. Juni 2010 Rapporter Skrevet 25. Juni 2010 Hmm K sa du Kommer bare på noen: Kodiak Koda Kvatro Kaijo Kanto/Kantona Kapo
civga Skrevet 25. Juni 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Juni 2010 Likte veldig godt Kodiak, hvordan uttales den? Prøvde å uttale den, var litt vanskelig, hihi
armagnac Skrevet 25. Juni 2010 Rapporter Skrevet 25. Juni 2010 Likte veldig godt Kodiak, hvordan uttales den? Prøvde å uttale den, var litt vanskelig, hihi Jeg sier det slik det er skrevet Men kan sikkert uttale det på en engelsk måte også Eller hva tror du??
Teserere Skrevet 26. Juni 2010 Rapporter Skrevet 26. Juni 2010 Kai Kalle Kapo Kasper Kaiser Kaito Kevin
civga Skrevet 28. Juni 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Juni 2010 Da er det endelig bestemt hva valpen min skal bli kalt til daglig. Valget falt på Kodak, oppdretter var også helt enig at han er nok en liten Kodak.
armagnac Skrevet 28. Juni 2010 Rapporter Skrevet 28. Juni 2010 Fint navn på et herlig lite hårete sjarmtroll Gleder meg til du får han hjem, så du kan spamme hele sonen med bilder av han
civga Skrevet 28. Juni 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Juni 2010 Syns det navnet passet så bra til lille blå trollet mitt med masse hår på Jeg gleder meg sinnsykt masse til den 4. juli, da henter jeg han i Trondheim
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar