Gå til innhold
Hundesonen.no

Bur fra Tromsø fengsel


Recommended Posts

Har hørt flere snakke om at de har bilbur fra Tromsø fengsel. Noen som vet noe om dette? Er det noe de selger til "hvemsomhelst" eller bare "venner og bekjente"?

Prøvde å se på hjemmesiden dems men fant ikke ut noe.

Noen som har bur derfra,og kan si noe om de, og hvordan de fikk tak i det.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt to bur derfra. De selger til alle og enhver, men de har i det siste hatt en del pågang og dermed lang leveringstid. Det enkleste er å ringe til fengslet og be om å få snakke med verkstedet også hører du med de der :frantics:

Jeg var innom med bilen min slik at de fikk sett hva jeg mente og målt, i tillegg var jeg innom når de hadde sveiset rammene til burene slik at vi kunne teste om det fungerte. Veldig kjekt for oss som bor nært!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Har dobbelt bilbur med uttagbar skillevegg fra Tromsø fengsel og er godt fornøyd med det.

Har tett bunn og tett opp på sidene opp til 10 cm. Betalte vel ca 2000,- for det (noen år siden).

Ringte de først og var så innom med bilen slik at de fikk tatt mål. Var så innom når ramma var ferdig for å sjekke om det passet (bra var det fordi de hadde glemt at det skulle være ett dobbelt bur, men de fikset dette). Noe lang leveringstid.

Er som sagt fornøyd med buret til den prisen. Om jeg skulle trenge ett nytt bur noen gang så ville jeg sikker bestilt ett nytt derifra igjenn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste jeg ville ha forrandret på er låsen på burdørene. De har laget "hekter" på mine bur, og de blir fort bøyd og slitte om det er en del røff behandling av de, eller om ting blir liggende i mot. Vanskelig å forklare hvordan de ser ut.... Jeg hadde et bur fra Kela hundebur, hvor jeg likte låsen mye bedre på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fornøyd med låsen vi fikk på vårt bur, men aner ikke hvordan jeg skal forklare hvordan den er :P Når det gjelder bunn, kan man velge om man vil ha bunn eller åpen. Vi har åpen, altså ikke bunn i vårt bur og synes det fungerer bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...