Margrete Skrevet 2. Juni 2010 Rapporter Skrevet 2. Juni 2010 Azawakh Når jeg er lei av å mishandle meg selv med schæfere, skal jeg ha en slik en!
Whoopsis Skrevet 2. Juni 2010 Rapporter Skrevet 2. Juni 2010 ...og du ser ikke noe feil med de tre ordene? Jeg tror kanskje det blir litt feil å nevne ordet bruks og elegant i samme setning når det gjelder malle *fnis* Men at malinois kan være en svært vakker og elegant hund er det ingen tvil om. Phø! Jeg skjønner absolutt ikke hva du prater om :rolleyes2: De er så elegante så, det kommer bare an på øyet som ser..
Djervekvinnen Skrevet 2. Juni 2010 Rapporter Skrevet 2. Juni 2010 Den desidert vakreste hunderasen jeg vet om, er Dobermann. Det var en av grunnene for at jeg ville ha en selv. Måtte bare legge inn noen bilder av Hera, siden det snart et 1 år siden hun døde. *klump i halsen* Etter å ha blitt kjent med greyhound også, må jeg bare si at jeg syns den er ganske så vakker de også! Syns denne er veldig flott
Aya Skrevet 2. Juni 2010 Rapporter Skrevet 2. Juni 2010 Rhodesian Ridgeback! Var såå nær å kjøpe en, men jeg fant vel etter nøye overveielse at det blir for mye jaktinnstinkt pr. i dag ... Boxer :rolleyes2: Hundeverdens herligste! http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/a/a1/Australian_Cattle_Dog_sitting.jpg Cattledog (stooort bilde) Papillon, tric Jaa, jeg synes de er nydelige, det har jeg gjort siden jeg var bestemt på å kjøpe en for fem år siden ca.
Bambi Skrevet 2. Juni 2010 Rapporter Skrevet 2. Juni 2010 - Australian shepherd (NBT/1-2/4 hale og red eller blue merle.) :rolleyes2: - Cavalier king charles spaniel (blenheim) Hentet fra morberg.dk Dette er litt slik jeg liker dem - Berger Des Pyrenees a Face Race hentet fra nogg.se - Border Collie, blue eller red merle i showversjon, synes det er ganske pent egentlig..
Tuskelusken Skrevet 2. Juni 2010 Rapporter Skrevet 2. Juni 2010 Siberian husky! :rolleyes2: Norsk buhund! Og dalamtiner, rottweiler, greyhound og grønnlandshund!
SandyEyeCandy Skrevet 2. Juni 2010 Rapporter Skrevet 2. Juni 2010 Jeg ville igjen valgt shiba (for det var pga utseendet jeg begynte å interessere meg for rasen i utgangspunktet: Og så ville jeg hatt en aussie, hvis den så ut sånn her, hehe: Og så ville jeg hatt en shikoku (større variant av shibaen, med smalere fjes og andre farger):
Tonje Skrevet 2. Juni 2010 Rapporter Skrevet 2. Juni 2010 En helkupert svart doberman er det vakreste jeg ser,rett og slett. Deretter synes jeg både maller,saluki,greyhound,azawakh og siberian husky er riktig så vakre å se på også.
Raksha Skrevet 2. Juni 2010 Rapporter Skrevet 2. Juni 2010 Helkupert sort riesen. :rolleyes2: Ukupert kommer på en god nr to.
Midas Skrevet 2. Juni 2010 Rapporter Skrevet 2. Juni 2010 Hvis jeg skulle valgt kun etter utseende ville jeg valgt #1 Weimaraner #2 Dobermann
Monab88 Skrevet 2. Juni 2010 Rapporter Skrevet 2. Juni 2010 Og jeg glemte at jeg såklart skulle hatt en Berner Sennen, gjerne en tispe som så ut som Nellyvill's Easy Joy. Den tispa er knallfin.. :rolleyes2: Jeg er helt enig med deg! Hvis jeg skulle valgt rase kun basert på utseende så hadde det blitt en berner sennen, og den skulle sett ut som Dropse
Pan Skrevet 2. Juni 2010 Rapporter Skrevet 2. Juni 2010 En virkelig liten APBT ( da mener jeg under 15kg..), en Staff (Som jeg jo har i dag), og en Patterdale Terrier.
Izziebelle Skrevet 2. Juni 2010 Rapporter Skrevet 2. Juni 2010 Jeg er helt enig med deg! Hvis jeg skulle valgt rase kun basert på utseende så hadde det blitt en berner sennen, og den skulle sett ut som Dropse Hun er jo bare helt fantastisk vakker.. som et glansbilde! Naaw :rolleyes2:
tm100001 Skrevet 2. Juni 2010 Rapporter Skrevet 2. Juni 2010 Tibrá aussie, Rebus sheltie, Talli kelpie, Vit weimaraner (vår forrige langhåra) og Extra malle :rolleyes2:
ipadda Skrevet 2. Juni 2010 Rapporter Skrevet 2. Juni 2010 Uten tvil en ridgeback. Helst levernese :rolleyes2: Eller naboen sin Andre jeg liker godt er berner sennen og aussie
Stine Pernille Skrevet 2. Juni 2010 Rapporter Skrevet 2. Juni 2010 Det må bli de jeg allerede har... Han her: Og snuppa her:
Toril Skrevet 2. Juni 2010 Rapporter Skrevet 2. Juni 2010 Jeg har jo to av de vakreste rasene allerede,men i tillegg: Sobel collie langhår fra amerikanske linjer,sheltie,grønlandshund,en Argyr såklart,rottweiler,amstaff,saluki,greyhund,irsk ulvehund.... man skulle ha levd evig... :rolleyes2:
Morgaine Skrevet 2. Juni 2010 Rapporter Skrevet 2. Juni 2010 Hmm...så mange å velge mellom. Briarden ligger høyt på listen, selv om jeg innrømme at når det gjelder KUN utsende så er de litt søtere med øre kuppering :rolleyes2: Av andre så er det: Irsk ulvehund Saluki Irsk setter Bull terrier Cairn terrier Dandie dinmont terrier Skots terrier Alaskan malamute Berner sennenhund Siberian husky
laikamor Skrevet 2. Juni 2010 Rapporter Skrevet 2. Juni 2010 Boxer, engelsk bulldog, staff, aussie (blue merle), cairn terrier og mange flere :rolleyes2:
Betty Skrevet 2. Juni 2010 Rapporter Skrevet 2. Juni 2010 Siberian huskey, uten tvil. :rolleyes2: Karelsk bjørnehund hadde heller ikke vært så dumt.
Barooo Skrevet 2. Juni 2010 Rapporter Skrevet 2. Juni 2010 Basenji, basenji. basenji, :rolleyes2: det er absolutt den vakreste rasen for meg, selv om det er mange vakre raser der ute! Klarer faktisk ikke plukke en eller to spesielle utfra alle de jeg liker! For en muskuløs doberman er fantastisk, og en elegant saluki er vakker, am staff er noe for seg selv osv osv! Det er mye enklere å finne raser jeg IKKE ville hatt!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar