Gå til innhold
Hundesonen.no

Major - mah new dawg!


Emilie

Recommended Posts

Tenkte jeg kunne hive inn litt bilder av ett av de nyeste tilskuddene i flokken vår, godgutten min, Major:

jodd01.jpg

jodd03.jpg

jodd04.jpg

jodd06.jpg

jodd05.jpg

Ikke alltid like lett å være stor og hengslete...

jodd08.jpg

"Haha! Mitt bein!"

jodd09.jpg

jodd10.jpg

jodd11.jpg

Gutta på tur.

jodd12.jpg

jodd13.jpg

jodd14.jpg

jodd15.jpg

Fineste gutten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:blink: nydeligheten selv!

Takk, ikke sant? ;)

Å så flott gutt :hmm: Hvor gammel er han?

Tusen takk :) Han er akkurat ett år.

Jei, detta har jeg venta på! Nyydelig er`n :lol:

Takk takk, kjekt å høre det da :P

Nydelig hund og herlig rase :lol:

Tusen, takk, helt enig, forresten :P

Han var jo bare søt og god, han :lol:

Takk, jepp, personligheten hans matcher definitivt utseende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guri så god og herlig han ser ut! :lol: Skikkelig godklump! Søt også. Jeg liker godt rasen selv.

Takk :blink: Ja, han er herlig, rett og slett fantastisk om jeg skal være helt ærlig. Er superfornøyd med mitt rasevalg, jeg tror ikke jeg kunne fått en bedre hund :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hiver inn de nyeste bildene av kjempen min:

jodd08.jpg?w=450&h=301

Major synes det er kjedelig å være landbruksavløser.

jodd04.jpg?w=450&h=301

jodd05.jpg?w=450&h=301

jodd06.jpg?w=450&h=301

jodd03.jpg?w=450&h=301

jodd07.jpg?w=450&h=301

Noen som ser noe sikkel? Ikke? Nei, for min sankt bernhard sikler ikke for tenk!

jodd02.jpg?w=450&h=301

jodd01.jpg?w=450&h=301

Dessverre har ikke Major hatt flaksen på sin side i det siste, så for tiden ser han litt mer sånn ut, etter et hundebitt:

sar01.jpg?w=450&h=301

sar02.jpg?w=450&h=301

Hevelsen er heldigvis gått kraftig ned, og han er på bedringens vei :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy søren å herlig han er. :ahappy: Flotte bilder også. Likte det avløserbildet veldig godt.

Synes synd på han på de siste bildene. Så forferdelig ut med den hovne leppa. Utrolig kjedelig når de blir bitt på den måten. Håper han blir bra igjen snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en nydelig kar :thumbs: Det er noe majestetisk flott over St.Bernhardhunder :ahappy:

Takk, ja det er det :D

Fy søren å herlig han er. :wub: Flotte bilder også. Likte det avløserbildet veldig godt.

Synes synd på han på de siste bildene. Så forferdelig ut med den hovne leppa. Utrolig kjedelig når de blir bitt på den måten. Håper han blir bra igjen snart.

Tusen takk, jeg skal ikke si meg uenig i at han er herlig, nei :D

Satser på det gror greit. Det er litt dypt, men han får penicillin, så det sees nesten ikke på litt avstand. Men han så ikke ut her i et par dager :)

Herregud for en nydelig og karismatisk kar han er! Jeg vil ha en sånn en i sengen min :D:)

Takk takk :P Ja, altså, han er en veldig god sengevarmer, spesielt om vinteren :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vakker han er. Han ser ut som en skikkelig godklump som ikke gjør en flue fortred. Enig i at det er noe majestetisk over denne rasen. Den er virkelig spesiell. Det er ikke så mange å se av de heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars snuta! Hunden din er helt nydelig - og veldig majestetisk :)

Takk :blink:

For en flott hund :wub: Men så vondt i leppa da.. Stakar, det så ikke no godt ut :D

Takk! Nei, var ikke noe godt heller tror jeg, men alt ser ut til å ordne seg for prinsen min :D

Så vakker han er. Han ser ut som en skikkelig godklump som ikke gjør en flue fortred. Enig i at det er noe majestetisk over denne rasen. Den er virkelig spesiell. Det er ikke så mange å se av de heller.

Tusen takk :D Nei, utseende passer definitivt til personligheten hans :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Jeg klarer ikke å la være å la meg overraske over folks varierende holdning når det kommer til bikkjene mine. Jeg har holdt meg til schäfer de siste årene, og har stort sett fått gå i fred på gaten med "nazi"-hundene mine. Men med en sankt på omtrent 90 cm i skulderhøyde og 70 kg tung, så er realiteten en ganske annen. Nå har jeg vært tre uker i Bergen, og når jeg har med meg Major så føler jeg meg som et freak show! Ikke bare skal alle se, peke, ta på og kommentere den svære hunden, men folk legger seg bokstavlig talt ned på bakken og omfavner bikkjen (jepp, det har skjedd mer enn en gang for å si det sånn!). Dette er helt nytt for meg, men kanskje det bare er sånn når man har annet enn schäfer :wub: Uansett, litt flere bilder av Majoren min, på ferie i Bergen:

442.jpg

Bytur med store hunder er en opplevelse for seg selv, og helt nytt for meg...

444.jpg

440.jpg

Varmt!

458.jpg

460.jpg

Major fikk masse nye venner i Bergen.

464.jpg

Søte Grand-Kenzo.

483.jpg

485.jpg

Nå var det jo ikke bare min Major som fikk en skare av fans på Fløyen...Det var også andre som solte seg i glansen.

359.jpg

Major og "lillesøster" Replay.

363.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...