Gå til innhold
Hundesonen.no

Salukien Lady traff etnahunden Bianca i dag.


KristinR

Recommended Posts

I dag traff Lady en sjelefrende :banana: De fant hverandre ganske så raskt. Endelig fikk hun løpe sammen med noen som var like kjapp i vendingene som henne. Morsomt å se likheter og ulikheter. På mange vis var de ganske like. Etnahunden er slett ikke ulik en mynde. Den har mer stopp i hodet og litt kortere snute. Litt annen overlinje enn salukien. Men som sagt så var de ganske like. Tok litt bilder. Dessverre trenger kameraet mitt sårt en rens og linsa tror jeg er delvis ødelagt. Men men, her kommer noen bilder.

IMG_9881.JPG-for-web-large.jpg

IMG_9902.JPG-for-web-large.jpg

IMG_9962.JPG-for-web-large.jpg

IMG_9908.JPG-for-web-large.jpg

IMG_9948.JPG-for-web-large.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det Biscotti Beyanca? Søstersen til Lundii? Hun var i så fall stoooor i forhold til Lundii. Eller så er lukisen din bitteliten. Men flotte var de sammen! :) Herlige bilder! :wub:

Jeg skjønte at det var søsteren til di jente. Og hun så jeg jo i K.sand. Jeg tror du har helt rett i at denne var stor. Var iallefall større enn di. Vet ikke hvor stor de skal være? Salukien min er 61, noe som er ganske vanlig for tisper (hun er 8,5 mnd).

Jeg forsøkte å overtale eieren til å melde på dobbelutst her i byen, men han var ikke så interessert.

Jeg sliter jo litt med innkalling, men det var ingenting mot hva han gjorde med etnahunden sin. Hun var grim! Var omtrent helt umulig å "fange" inn. For det var det vi måtte gjøre. Den jakten liksom... Han pleide ikke å ha henne løs pga det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...