Gå til innhold
Hundesonen.no

Australsk Kelpie kull

Guest Jonna

Recommended Posts

• Svar 986
  • Created
  • Siste svar

Jeg har virkelig fått sansen for Balrog i det siste jeg ;) Jeg elsker navnet hans også, så om *mokken* får han og beholder navnet, så er han ikke trygg i Bergen by lengre ;)

Meg og har lyst på masse kelpie bebiser! Nydeligste bebisene noen sinne!

Haha...kanskje like godt da at det er 2 andre som er min superfavoritter :lol:

Nydelige bilder :lol:

Er litt forelsket jeg nå.. i en spesielt, selv om jeg prøver å la være!

Det går ikke an har jeg innsett, i`m in løøøve :):lol:

De er såååå herlige alle sammen, selv om jeg også har en liten (stor) favoritt :D Kjempemoro å se hvordan de utvikler seg, og tro det eller ei, moro å være sånn bildeassistent :hyper: Gleder meg allerede til å se dem neste uke!

Ja han er kjempeherlig :hyper:

Regner med at de alle står pent ved levering da...? :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke på represantere miljøtreningen vi får gjort her hjemme. 3 stk var ute i går og 3 stk fikk være med i dag.

Turen går forbi litt forskjellig og kommer biler på god avstand med litt lyd og de får tittet. Inni mellom dukker det også opp en hund eller en høne *ler* (du vet du bor på landet når)

Hønene var jaget alt ettersom Ikke var den siste som gikk tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der forsvant enda et kvarter til ikke-jobb-relatert aktivitet.. (måtte jo se det hele minst 2 ganger!) Og fantastiske lille Ikke - halen så kjekk (elsker de der små mikke mus halene) og små bein som trommer avgårde - i mer eller mindre riktig retning i noe av tiden ihvertfall, og hun er jo bare såå klar til å utforske og oppleve verden. Litt sjøsyke her og der når Jeanette administrerer troppene (du må jo ha vært et syn Jeanette med all den sjongleringen) .. og trekksele på småttingen - ler meg ihjel jeg! Kan hende små kelpier er mye slit men det må da søren være bøttesvis av latter med på kjøpet også! Men jeg lurte på - hva ble det av hunden i det fjerne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg lurte på - hva ble det av hunden i det fjerne?

Den gikk ikke ut på veien altså, den og en til bor på venstre siden av veien der vi går. Så den bare smatt opp på siden av oss. Den har stor respekt for meg, og jentene mine ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordeling av valper har blitt gjort i dag. Var bare en person som måtte ta en avgjørelse på om hun ville satse på den eller den valpen ettersom den ene har nede begge, den andre en sten helt nede og den andre pittelitt lengre oppi buken (funnet, men ikke nede).

Hvem som blir hvem kan de få røpe selv, men Tonje har jo alt røpt at Strider blir hennes. Fysaken kommer også til å bo litt lengre her med meg, bestemor og mamma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Men sist så ville ikke vetrinæren ta biopsi fordi de da kan stikke akkurat på det området som det ikke er ondartet. Og motsatt. Måtte operere den bort også vet man om den er godarta eller ondartet.
    • Hei og hopp. jeg skal bytte for til min 10 mnd gamle finske lapphund. Hun er ekstremt sensitiv i magen, får lett diare. Ønsker et skånsomt og selvfølgelig næringstett for. Har per nå Purizon, og har vært fornøyd med det. Men tenker å prøve noe annet og se om magen blir mer stabil da. Vurderer enten Markus Muhle eller Købers. Har noen noen erfaringer med disse formerkene til sensitive hunder? setter pris på alle svar!:)
    • Nå tviler jeg på at det er spesielt farlig, hvis det var vanlige, små muffinspapir. Bare følg med på allmentilstanden. MEN, når det gjelder slike medisinske spørsmål om ting som kan være farlige så bør du alltid kontakte veterinær heller enn et tilfeldig nettforum, facebook, eller tilfeldige folk. Ta en telefon og spør, det kan redde livet til hunden din.
    • Hunden min klarte å spise tre muffinspapir i går når jeg var på toalettet.. papiret var soggy og mykt, men jeg blir jo bekymret. Hun har ikke kastet opp og bæsjet to fine bæsjer i dag . Formen hennes er også helt normal. Men hun hikket både i går og i dag, og jeg har aldri lagt merke til at hun har hikket før. Noen her som har erfaring med hund som har spist muffins/bakepapir😅 er det noe som pleier å komme ut av seg selv? Eller løses lett opp i magen? kan legge til at hun er bare 3.7 kg så ikke den største hunden.
    • Mitt inntrykk med working cocker er at de er slitsomme arbeidsjern med lite ro i kroppen. De vibrerer av energi. Kjøp deg en vanlig cocker og klipp den ned/ikke barber. Men vil ikke du ha en pelshund er det ganske safe å ikke kjøpe pelshund..  Vil ikke du ha jakthund... ikke kjøp en jakthund.  Ganske enkel matte    
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...