Gå til innhold
Hundesonen.no

Australsk Kelpie kull


Guest Jonna

Recommended Posts

  • Svar 986
  • Created
  • Siste svar

Tempen har sakte med sikkert gått nedover i hele dag. Laveste til nå, kl.2300, var 36.9.

Så i morgen tidlig kanskje?

Ja,imorgen er sikkert en grei dag å bli født på! Men vi bryr oss ikke altså, helt uinteressant dette her, på samme nivå som å legge kabal.. Kan man gå og legge seg da, kanskje..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Ja,imorgen er sikkert en grei dag å bli født på! Men vi bryr oss ikke altså, helt uinteressant dette her, på samme nivå som å legge kabal.. Kan man gå og legge seg da, kanskje..

Tror du kan sove med god samvittighet. Iallefall om hun har planer om å bruke like lang tid opp som hun har gjort ned. Sånn ca 12 timer...

Og det er ikke sikkert hun er helt ned enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tempen har sakte med sikkert gått nedover i hele dag. Laveste til nå, kl.2300, var 36.9.

Så i morgen tidlig kanskje?

Da håper jeg virkelig hun er rask, for det er altfor typisk om de kommer akkurat når jeg forsvinner fra internettverdenen.. Så før klokken 11 i morgen tidlig, takk :aww::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Nå begynner det å skje ting jo! Spennende.

Tror du må leie inn noen som kan oppdatere oss :aww:

Caroline er her, så det blir nok oppdatering etterhvert om alt går som det skal :lol:

Til Caroline sin store skuffelse ble det ikke Harry Potter sin bursdag valper :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Intet nytt. Hun har ordnet og styret ett par ganger i natt, eller sovet (tror jeg, jeg har iallefall). Men hun peser og graver.

Tempen nå var 37.00, så man kan anta at den enten har vært nede og på vei opp igjen. Eller at den fortsatt jobber med å komme seg ned...

Utifra hennes atferd så tror jeg hun er på vei opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah... Da må man innom data'n titt og ofte utover ettermiddagen og kvelden :aww:

Tror du kan ta det heeelt med ro. Hun skal vel ikke begynne før jeg MÅ på jobb tenker jeg :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...