Gå til innhold
Hundesonen.no

Belgiske harer


bardmand

Recommended Posts

Om de var søte som ukesgamle nurk, er de ikke mindre søte nå, 16 dager gamle. Nå begynner jeg å se forskjell på dem også. Hver sin personlighet har de hatt hele tiden. Dette er den viltreste, mørkeste og mest nysgjerrige av dem:

pilt2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle burde lese Harens år av Arto Paasilinna. Morsom og litt underfundig bok om en mann og haren hans. Apropos harer liksom. :)

Tiltredes! Kollektivt selvmord er også en höjdare (men har kanskje ikke så mye med harer å gjøre).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, takk! Skal beholde en, vet ikke helt hvilken. Skal få hjelp til å finne ut hvilket kjønn de har, så får jeg velge litt ut fra det. Den andre er også fin, men er veldig svak for denne. Bildet lyver kanskje bittelitt når det gjelder rødforsterkingen, brukte sånn "auto smart fix" i PhotoShop for å kompensere for litt dårlig lys, og da ble det sånn. Men den er virkelig fin i fargen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

De har nok blitt litt blassere i fargen, men fine er de fortsatt.

Er veldig usikker på hvilken jeg skal beholde. Skal få noen kaninkyndige til å sjekke kjønn på dem snart, så får man ta det med i valget.

Pilt er den søteste, rødeste, netteste, skvetneste (hvis det er et ord...)

pilt_2.jpg

pilt.jpg

Mens Pompel er den stygge andungen, som nå begynner å bli riktig fin. Litt mindre intens i fargen, men høyere, lengre, tøffere:

pompel.jpg

pompel2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 5 weeks later...

Å, her har det jo vært aktivitet! Moro at det er flere som liker "harer"! De er noe for seg selv, det er helt sikkert.

Det viste seg at Pilt er ei jente, så hun ble igjen her. Her er noen bilder av henne fra forrige helg. Hun er ca. 3 og en halv måned nå, og begynner å bli stor jente:

pilt3ogenhalv.jpg

pilt_3komma5mnd2.jpg

pilt_3komma5mnd.jpg

Sammen med mamma Lady:

lady_pilt.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...