Gå til innhold
Hundesonen.no

Eagerminds D-kull


Caroline

Recommended Posts

  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Jeg (eller vi) tror vi har bestemt oss for kallenavn. Villa er jo oppkalt etter en brus, siden moren heter Cola, tanta Pepsi, fetteren Max og farfaren Bailey. Disse to blir hetende Gin og Tonic! De får selvsagt andre navn på stamtavlen (og Eva KAN velge å skifte navn), men det heter de hvertfall her :wub: Tispa heter Gin (Ginny) for de som lurer på hvem som er hvem.

Dagen idag har mest gått til å få dem til å suge skikkelig for å unngå at de taper særlig vekt. Tonic holder seg oppe i fødselsvekta ihvertfall, mens frøken Gin har gått ned noen gram. Håper det blir litt mer stabilt i løpet av de neste dagene. Det er normalt, men disse er mindre enn jeg er vant til, så jeg passer litt ekstra på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med to små knøtter!

Du får si de skal suge på så blir de snart som to små ballonger. :wub:

Ja, teknikken har blitt bedre i løpet av dagen heldigvis! I starten ville de helst bruke pattene som smokk. Er hvertfall ikke mengden mat det står på, for Villa kunne helt sikkert mettet minst dobbelt så mange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg (eller vi) tror vi har bestemt oss for kallenavn. Villa er jo oppkalt etter en brus, siden moren heter Cola, tanta Pepsi, fetteren Max og farfaren Bailey. Disse to blir hetende Gin og Tonic! De får selvsagt andre navn på stamtavlen (og Eva KAN velge å skifte navn), men det heter de hvertfall her :) Tispa heter Gin (Ginny) for de som lurer på hvem som er hvem.

Dagen idag har mest gått til å få dem til å suge skikkelig for å unngå at de taper særlig vekt. Tonic holder seg oppe i fødselsvekta ihvertfall, mens frøken Gin har gått ned noen gram. Håper det blir litt mer stabilt i løpet av de neste dagene. Det er normalt, men disse er mindre enn jeg er vant til, så jeg passer litt ekstra på.

Gin - Gin - Gin. Tonic - Tonic - Tonic. Jeg pleier å smake på navnene jeg :wub: Ginny (Ginni) er litt lettere å uttale enn Gin synes jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nok mine mistanker :) Syns de er søte jeg, men blir nok søtere ja :)

Det hadde jeg og, og det viste seg å være rett det!

Gin - Gin - Gin. Tonic - Tonic - Tonic. Jeg pleier å smake på navnene jeg :wub: Ginny (Ginni) er litt lettere å uttale enn Gin synes jeg :P

Du må jo si "Djinny" - som i Ginny Weasley, som i Harry Potter! Det er jo et KANONnavn, Ginny er tøff, pen, talentfull og snill :P:)

Gratulerer så mye med valpene Caroline- jeg er bare ørlite valpesyk for tiden *himle*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Gin - Gin - Gin. Tonic - Tonic - Tonic. Jeg pleier å smake på navnene jeg :wub: Ginny (Ginni) er litt lettere å uttale enn Gin synes jeg :)

Se under :)

Du må jo si "Djinny" - som i Ginny Weasley, som i Harry Potter! Det er jo et KANONnavn, Ginny er tøff, pen, talentfull og snill :):P

Gratulerer så mye med valpene Caroline- jeg er bare ørlite valpesyk for tiden *himle*

Har hatt noen diskusjoner på det Ginny navnet med oppdretter, ettersom Ginny er en rød sak... liksom.

Men om en tric skal bo sammen med to brune/røde hunder så kommer jo den til å få komplekser. Så den må tro at den sklir rett inn :P

Det andre navnet jeg har som ett alternativ er vist ikke noe poppis hos oppdretter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

*ler* Sookie og sånn da? Jasså jasså, så det er deg ja, så gøy! Har jo lest at du har hatt lyst på en "maskot", så nå blir det virkelighet. Kult :wub:

Det navnet er "tatt" alt i forbindelse med mitt eget kull :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, jeg har smakt på både Gin og Tonic ganske nylig jeg da... :wub:

Men seriøst, de var jo søte små da. Gleder meg til å se de når de er blitt litt større og virkelig skrur på sjarmen for fullt! :P Sheltie-valper må være noe av det aller søteste som finnes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, har ikke fått skrevet noe på denne! Først, gatulerer så masse med valper! Jeg synes de er søte allerede nå, også så små! :wub: Eva, gleder meg til og følge lille valpisen din, uansett hvem det blir! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...