Gå til innhold
Hundesonen.no

Deres første utstilling


Karris

Recommended Posts

Jeg var 32, og hunden min gjorde fra seg inne i ringen. Jeg var overbevist om at jeg kom til å DØØØ!

Rett før vi var inne hadde enn annen hund av samma rase gjort fra seg. Da sto jeg og små-lo, og sa at: "hahaha...Det der kunne Ronja også funnet på å gjøre!"

Og det gjorde hun så klart. :oops:

(Og det var ikke akkurat noen liten utstilling heller...hehe... )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 32, og hunden min gjorde fra seg inne i ringen. Jeg var overbevist om at jeg kom til å DØØØ!

Rett før vi var inne hadde enn annen hund av samma rase gjort fra seg. Da sto jeg og små-lo, og sa at: "hahaha...Det der kunne Ronja også funnet på å gjøre!"

Og det gjorde hun så klart. :oops:

(Og det var ikke akkurat noen liten utstilling heller...hehe... )

:D Hahaha, Dritbra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 32, og hunden min gjorde fra seg inne i ringen. Jeg var overbevist om at jeg kom til å DØØØ!

Rett før vi var inne hadde enn annen hund av samma rase gjort fra seg. Da sto jeg og små-lo, og sa at: "hahaha...Det der kunne Ronja også funnet på å gjøre!"

Og det gjorde hun så klart. :oops:

(Og det var ikke akkurat noen liten utstilling heller...hehe... )

*Knis* :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 15 år gammel og stillte Pito på manger...det var både hennes og min første gang :D Gikk faktisk veldig fint! Bortsett fra at jeg entret ringen i joggebukse og joggesko for jeg hadde fått beskjed om å ta på meg klær som var gode å jogge med i ringen :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 15 år gammel og stillte Pito på manger...det var både hennes og min første gang :D Gikk faktisk veldig fint! Bortsett fra at jeg entret ringen i joggebukse og joggesko for jeg hadde fått beskjed om å ta på meg klær som var gode å jogge med i ringen :oops:

Hehe, mange morsomme historier om folks første gang som utstillere! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg var 19 år gammel, første gangen jeg løp i ringen, husker ikke helt hvor gammel jeg var første utstillingen jeg var og så på.

Nå kunne jeg jo vært på utstilling hver helg :-) Veldig koselig med det sosiale, og jeg elsker og vise hund :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 32, og hunden min gjorde fra seg inne i ringen. Jeg var overbevist om at jeg kom til å DØØØ!

Rett før vi var inne hadde enn annen hund av samma rase gjort fra seg. Da sto jeg og små-lo, og sa at: "hahaha...Det der kunne Ronja også funnet på å gjøre!"

Og det gjorde hun så klart. :oops:

(Og det var ikke akkurat noen liten utstilling heller...hehe... )

:D:P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehm, jeg var 4 år gammel når jeg stilte hund for første gang :oops: :D Det søsteren til Boris på et valpeshow her i Bergen, hvor hun var den eneste valpen, og utstillingen var liten :P Etter det begynte jeg å stille i barn og hund på hver eneste utstilling vi drog på. Først og fremst newfoundlandshunder.. Så ble jeg eldre, og begynte å stille raser fra alle de forskjellige gruppene, både i eksteriør og barn og hund, og nå i JH og eksteriør :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 15 år og skulle stille ett krapyl av en Rottis unghund, Ouzo. Jeg måtte stille denne fordi jeg jobbet på en kennel som også drev oppdrett av Rottiser. Opprdeteren hadde blitt syk og var helt i fra seg fordi hun gikk glipp av Ouzo sin debut i junior.

Så dumsnill som jeg var så sa jeg at jeg kunne fint stille ham jeg. Hun spurte om jeg hadde stilt hund før, og jeg sa "jadda, det har jeg gjort i åresvis!" en ørliten løgn, med tanke på at jeg ikke hadde omtrent vært på utstilling før.

Vel inne i ringen, etter å ha løpt i hele hallen for å finne ringen, så stressa jeg meg i hjel for å få hunden til å sitte. Jeg presset ned bakparten hans, og kjefta høylytt og åpent på ham (ikke mye positiv forsterkning der i gården!) Det hele endte med at ringsekretæren kom bort og lurte på om jeg var ny i ringen. Nok en gang dro jeg min halvgrå løgn. "neida, er KJEMPE erfaren...." Svaret hans var da: "da vet du vel kanskje at hunden ikke skal sitte her?"

Mitt geniale svar var da: " da er det sikkert lydighet jeg har stilt i før da...."

*grøsse*

Heldigvis har kompetasen min hevet seg betraktelig siden den gang! :D

Ouzo ble forresten 3BHK den dagen, men det var nok ikke så mye på grunn av min handling :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...