Gå til innhold
Hundesonen.no

Lydighetstrening


Gjest

Recommended Posts

Er det lov å slenge seg på innimellom?

Jeg bor i Asker, så blir litt vanskelig med ukentlig før jeg får lappen (må melde meg opp snart..)

Men hadde vært hyggelig å være med innimellom om vi får lov? :P

Cosmo trenger all sosialisering han kan, og ikke minst trening :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 63
  • Created
  • Siste svar
Guest Stella

Uff da...

Og jeg som akkurat skulle skrive gladmelding om at vi, Stella og jeg, har "prøvetrent" i Engelske Park nå i dag, og den er absolutt egnet. Vi var der fra 18-19, og det var ingen som brukte plenene. Kom noen andre som luftet hundene sine, og et par barn på gjennomfart, men ellers var det veldig stille og fredelig, tross været :icon_redface: Så det ser lovende ut.

Jeg kan godt møte der kl 17 eller 18 (etter ønske) for å trene på onsdag, har holdt av tid til det. Så om andre fremdeles vil komme så er det bare kos ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan både onsdag og torsdag, men jeg må velge en av dagene, trener ikke to dager på rad på den måten.

Jeg jobber til fem, så klokka seks passer best - da rekker hunden å tisse litt, jeg kan spise litt, og vi kan jobbe full arbeidsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Stella

Jeg har andre planer på torsdag, ellers kunne vi jo bare flyttet det. Og dere kan jo flytte det selv om jeg ikke kan, vi kan bli med senere. Vi trener litt hver dag, og bor jo et steinkast unna parken, så vi trener litt uansett om det kommer noen eller ikke :icon_redface:

Jeg kan ikke neste torsdag heller, da er jeg på kurs med overnatting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg innså nettopp at april er i ferd med å renne ut av sanden, så jeg må legge inn LP-årene og fokusere på noen private prosjekt - type vaske ferdig leilighet vi skal gi fra oss før utgangen av måneden og utbedre skader og slitasje vi skal erstatte. Så jeg får heller være litt impulsiv og spontan om jeg kan, og ha som utgangspunkt at jeg ikke kan noe de neste fjorten dagene. Sorry! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Stella

Jeg kan onsdag (om jeg holder meg frisk, forkjølelsen ligger truende i halsen..), men det er samme for meg om det er Engelske park eller Bygdøy det skal trenes på, jeg har gangavstand til begge :ahappy:

Cec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...