Gå til innhold
Hundesonen.no

Hamar - flere som gleder seg? :D


Mirai

Recommended Posts

Nå er det ikke lenge igjen dere! :D Jeg gleder meg skikkelig! Blir morro å møte mange her, se alle hundene i levende live, få armene revet av av en spinnvill Mona, kjøpe nytt halsbånd.. :)

La det her og ikke under utstilling, siden det er litt mer enn utstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Jeg gleder meg jeg og! For en gangs skyld har Likka super pels til en utstilling, (det har ikke alltid stemt før for å si det mildt). Ikke sikkert at vi gjør det noe bra for det, men da kan jeg ihvertfall si at hunden min var i god utstillingskondisjon den dagen.. :D

(OT Anette: Har du dunjakke, eller var det ut av Lokes ører dunfjærene i bilen min kom i går? :):D )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg jeg og! For en gangs skyld har Likka super pels til en utstilling, (det har ikke alltid stemt før for å si det mildt). Ikke sikkert at vi gjør det noe bra for det, men da kan jeg ihvertfall si at hunden min var i god utstillingskondisjon den dagen..  :D  

(OT Anette: Har du dunjakke, eller var det ut av Lokes ører dunfjærene i bilen min kom i går?  :)  :D )

Eh...nei :? Var det dun i buret etter Loke?Kan ikke ha vært Rappen da?Hørtes merkelig ut...

Han er litt hønsehue noen ganger ,men at det var sååå ille..... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg ikke' date=' siden IW har lagt opp til uvær.[/quote']

Og nå synker du til samme nivå selv :) Ved å legge ut sånne kommentarer gjør du ting bare værre... hev deg over det du Astrid!

Reis til Hamar og ha det gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skulle ønske jeg klarte det, men jeg er en følsom person. Jeg klarer ikke å late som om jeg syns det er greit at folk vil se meg bli trykket ned i søla. Men jeg skal faktisk prøve å ha det gøy, uansett hva andre skal ha det til. Jeg må bare si at JEG ER LEI DET HELE! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veldig lyst til å dra oppover til Hamar, men må se an litt.. Det er kjempesosialisering for Lisa som blir helt gal på sånne plasser. Håper samboer'n vil være med, har ikke lyst til å dra aleine. Kanskje han blir med hvis jeg sier det er mange chihuahua'er der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er vel 27 korthår og 28 langhår tror jeg:) eller omvendt.. jeg bare sier det... TA BILDER.. jeg vil ha minst 10 bilde tråder med minimum 20 bilder i hver!!!!:)

Chihuahua'ene går vel på lørdag? :D

Hvis jeg skal oppover så blir det bare på søndag og da får jeg ikke sett det.. *hulk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gleder oss masse! Men gruer oss jo selvfølgelig også :) Minnie skal gå individuelt på fredagen, og Mia (eller Minnie) skal gå NM for lag. Ellers skal vi bare titte, shoppe (så mye studielånet tillater) og kose oss !

Må bare komme bort og hilse - vi blir veldig glade for det :D Kanskje Minnie især :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg gleder meg, men jeg gleder meg ikke til de ryktene som har blitt satt på hunden min. Se for deg folk tenker: "oi! se der er den bitende tispa". min hund er jo egentlig helt motsatt. men jaja, jeg hever meg over det og nyter turen. Vicky skal få masse leker og dilldall der oppe hvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...