Gå til innhold
Hundesonen.no

Kilvan Arany Bàràny


Stine Pernille

Recommended Posts

Paavo er en liten luring har jeg hørt :) Har sett noen filmer av han i aksjon, agility. Ser lovende ut :(

Mamma Mano er jo brukt til gjeting, så satse på lille har god driv i forhold til fart og intensitet :D

I morra drar jeg! Weee! :D

Blir moro! :( Gleder oss til flere bilder!

Utenom de godkjente fargene som Nirm nevnte kan mudien dukke opp i mange ikke godkjente farger. Deriblant rød/brun merle, blå merle med tan, vilt farge, til og med enkelte albinoer dukker opp, men det er sjeldent da :D Kan lese mer om fargene her. Hvertfall noen av fargene... :D

Skal du på KURspesialen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Da var lille kommet hjem. :getlost: Står litt om reisen i bloggen, for de som vil lese.

Ellers har hun blitt godt husvarm, elsker mennesker og jager katten om hun får sjansen. En skikkelig rakker :wub:

Litt vanskelig å få til å ta bilder inne, men skal prøve meg igjen til helgen.

IMG_2320.jpg

IMG_2314.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var lille kommet hjem. :getlost: Står litt om reisen i bloggen, for de som vil lese.

Ellers har hun blitt godt husvarm, elsker mennesker og jager katten om hun får sjansen. En skikkelig rakker :D

Litt vanskelig å få til å ta bilder inne, men skal prøve meg igjen til helgen.

Jada, ikke litt skjønn engang... :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeerreguuud så nydelig! :) Nesten så jeg får dra med meg Frida på sotratur! :)

Bare å komme :) Lumi vil gjerne leke!

Gratulerer! Hun var jo fantastisk søt! :) Fascinerende det der med fargene, lærte noe nytt i dag. Finnen i meg jubler også over navnevalget! :)

Ja gnagde lenge på navn, på finsk såklart. Men var faktisk oppdretter som ramset opp litt navn, og Lumi var det eneste som festet seg. Så passer det jo ganske bra den den hvite krokodillen :)

Takk folkens!

Status etter 3 dager er: sover godt om natten, men piper litt når det er tid for å tisse rundt 5 tiden. Ellers ligger hun om morgenen og bare ser på meg til jeg våkner :)

Renslighet treningen prøver vi så godt vi klarer, men hun er utrolig uforutsibar når det gjelder å gå på do. Men men, kommer vel inn i det etterhvert.

Hun er glad i alle mennesker hun møter, veldig forsiktig med andre hunder, men absolutt ingen pyse. Ace er store idolet, han på sin side synes hun bare er en plage. :P

Jeg er, som de fleste andre, totalt forelsket i lille :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I helgen hadde Stine tatt med seg lille Lumi på Agility kurset jeg har vært på i helgen. Jeg tok et par bilder av den nydelige pelsen hennes som jeg tenkte jeg kunne ligge ut her :icon_redface:

4511383392_ca5b924782_b.jpg

4510744561_334c746ccf_b.jpg

4511384788_7aedc24599_b.jpg

4510745249_395c0af694_b.jpg

4510745705_2b05abee80_b.jpg

Får kos på rumpen av Line!

4511386012_e3ebdce36e_b.jpg

Valpe tenner er vondte altså ;O

4510746399_1884935fbb_b.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå herremin for en vakker skapning :ahappy: Hun ser ut som en blanding av en aussievalp og et lam! :ahappy: :ahappy: :blink: Tror ikke jeg har sett en så nusselig valp før. Og for en utstråling igjennom bildene!

Herlige sovebilder også, hun må være en trygg sjel som bare ramler sammen på en sånn plass i armene dine og snorker :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...