Ricco Skrevet 11. Mars 2010 Rapporter Skrevet 11. Mars 2010 Her er vår nye gullklump! Var til Sverige og hentet han sist lørdag. Han er en skikkelig kosebamse, men veit å seie frå når ting ikkje passer han. Her er nokre bilder så dere får sett han. Endelig, har vore 8 laaaange uker å vente! Leo og Kaizer, Pompel og Pilt som vi kaller dei.
ipadda Skrevet 11. Mars 2010 Rapporter Skrevet 11. Mars 2010 Gratulerer med nytt familie medlem. Nydelig!
Gjest Skrevet 11. Mars 2010 Rapporter Skrevet 11. Mars 2010 Åheelleeeeduuuskesnuskeluskefjuskeeeeeeeeeeeee :ahappy: *ftshomp* (lyden av meg som faller i bakken) ALT av det vonde som er å ha valp forsvant plutselig inn i et sort hull det. Fysj og FY så fin!
Blondiemamma Skrevet 12. Mars 2010 Rapporter Skrevet 12. Mars 2010 Søteste Pompel og Pilt jeg noengang har sett da
Margrete Skrevet 12. Mars 2010 Rapporter Skrevet 12. Mars 2010 Åh søteste! Pompel og pilt er fine de! Herlig siste bilde av de tre som spiser
LeneG Skrevet 12. Mars 2010 Rapporter Skrevet 12. Mars 2010 Ååååå sååå skjønn Er det Løveliens Grim of Barney som er pappaen? Har vært og hilst på ham. En helt nydelig og snill bamse
Ricco Skrevet 12. Mars 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Mars 2010 Ååååå sååå skjønn Er det Løveliens Grim of Barney som er pappaen? Har vært og hilst på ham. En helt nydelig og snill bamse Ja det er det.
Lola Pagola Skrevet 12. Mars 2010 Rapporter Skrevet 12. Mars 2010 Guri så nydelig! Casper har en leonbergerfrøken han pleier leke med, er så morsomt å se slike store dyr hoppe og sprette. Hun pleier å "redde" familien fra den sikre drukningsdød hver gang de er på stranda, så da må hun bindes. Virker som en veldig behagelig rase. Gratulerer!
Pim Skrevet 12. Mars 2010 Rapporter Skrevet 12. Mars 2010 Så gossin! :ahappy: Ingenting er så fint som valper av de megarasene, de er noen søte små/digre bjørner Og tidenes fineste når plutselig labbene har vokst en hel masse, men kroppen er den samme Så forresten en helt nydelig leonbergertispe på 7 år her om dagen, hun så akkurat ut som en toåring; veldig bra pels, leken, fin og myk og sterk i beina (eier sa hun fortsatt sov i valpestilling...), hun var rett og slett en fantastisk vakker og koselig dame. Gratulerer med fine bisken, ønsker dere en fin valpetid framover!
Marianne&Java Skrevet 12. Mars 2010 Rapporter Skrevet 12. Mars 2010 Nei og nei den der var stygg altså Nå er det litt for mange valpen på sonen syns jeg... Så nydelig atte fysj...
Djervekvinnen Skrevet 12. Mars 2010 Rapporter Skrevet 12. Mars 2010 Gratulerer så mye med nytt familiemedlem! Blir spennende å se når han vokser til! Og høre hvordan du opplever forskjellen på rasene:)
Kathja Skrevet 13. Mars 2010 Rapporter Skrevet 13. Mars 2010 vrææl nå ble jeg valpesyk! Hellandussan så vakker. alle 3 er jo helt skjønne *sukk*
Ricco Skrevet 1. April 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 1. April 2010 Tiden går veldig fort, og Leo vokser og fort! Her er nokre nye bilder av han. Han er veldig kontaktsøkende og et matvrak, og det er to ting eg utnytter i trening av han. Vi er jo bare på "barnestadiet" enda fordi han er så ung, men det er utrolig gøy å se at han er så fokusert og med på ting og tang.
Djervekvinnen Skrevet 1. April 2010 Rapporter Skrevet 1. April 2010 Nydelig! Har veldig sans for leonbergere!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar