Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva er finest?

ipadda

Hvilket navn er finest til hverdags?   

97 stemmer

1. 1. Fineste navnet?

Recommended Posts

Altså, jeg synes kanskje Bella blir litt kjedelig, siden det er så vanlig.

Men for meg er Vita umiddelbart kosmetikk-butikk. Hadde jeg hørt noen rope det i skogen, hadde min første tanke vært at noen burde vise dem veien til byporten. Så Bella fikk stemmen min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, jeg synes kanskje Bella blir litt kjedelig, siden det er så vanlig.

Men for meg er Vita umiddelbart kosmetikk-butikk. Hadde jeg hørt noen rope det i skogen, hadde min første tanke vært at noen burde vise dem veien til byporten. Så Bella fikk stemmen min :D

Helt enig i den :) Med begge deler. Så ble Bella her og til tross for uorginaliteten med det. Det er pent navn da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være ærlig synes jeg begge er litt kjedelige navn, med Vita tenker jeg vitapro eller noe sånt, eller hvita, som i fargen (eller hvit er vel ikke en farge... anywaaays)..

Av disse to liker jeg iallefall Bella mest, er jo egentlig et ganske fint navn, selv om det i disse twilight-tider er ganske godt brukt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Grunnen til at jeg skrev disse to var fordi tispen skal hete *kennelnavn* La Bella Vita.

La Bella Vita betyr "Det gode liv" på italiensk. Bella betyr jo også vakker på Italiensk.

Men jeg er åpen for andre navneforslag, altså :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Grunnen til at jeg skrev disse to var fordi tispen skal hete *kennelnavn* La Bella Vita.

La Bella Vita betyr "Det gode liv" på italiensk. Bella betyr jo også vakker på Italiensk.

Men jeg er åpen for andre navneforslag, altså :-)

*fnis* Kan du ikke bare kalle henne Liv da ?! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stamtavlenavnet var fint, men jeg kan sikkert nevne ti hunder jeg kjenner som heter Bella, og fem som heter Vita, så jeg synes at de navnene er litt kjedelige da. Men stemte Vita, fordi annenhver hund heter Bella :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med Bellvi? :) Bella + vita = bellvi

Jeg stemte forøvrig Vita. Bella må jo være ett av de mest brukte hundenavnene noen sinne, så det synes jeg er litt kjedelig altså. Vita er pent, litt kjedelig, men ikke fullt så kjedelig som Bella. Synes jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass

Flora syns jeg.. Altså Bella er oppbrukt og Vita heter kusinen min, så om du vil at hunden din skal assosieres med en 20 år gammel blond bimbo fra L.A,.. :ahappy: Jeg foreslår Ville jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...