Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpetreff i gran kommune


Recommended Posts

Bor på jaren i gran kommune og har ei lita vorsthe/flat jente på 14 uker som trenger litt sosialisering.

Noen som har valp eller valpevennlige voksne som føler for å være litt sosiale så ikke nøl med å svar. :)

Her biter vi bare med melketenner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Har en etnahund som er 7 mnd som godt kunne tenkt seg å hilse på. Basenjien kan nok bli noe irritert over stor valp som herjer, så hun kan heller bli hjemme. Tenkt noe på hvor man skal treffes? :)

Kjenner ei med jack russel valp også, kan høre om hun vil være med, hun er vel på sonen, men tror ikke hun er så ofte innom? Også er det jo de med basenjivalpen8som jeg ALDRI husker hva heter, er det Fogo?), de blir kanskje med? :) (hvis de leser dette?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei egentlig har jeg ikke tenkt så langt ennå jeg.

var litt spent på om jeg skulle få noe svar, men har du noen forslag?

Veldig kult om vi får til noe... ;)

Blir gjerne med :) Hvis jeg har fri fra jobben den nærmeste fremtida.

Hvis dere takler en udressert berner :icon_confused:

Vel, jeg bor og jobber på hundepensjonat da, så så sant hundene deres er vaksinert, så kan vi fint treffes her, her har vi jo store innhegninger og inngjerdet tun, og skog rett bak oss som vi kan gå tur i f.eks. :) Eller så fotballbanen på Gran ungd.skole kanskje?

Om vi skal treffes her, så er det best mellom 10 og 14 i helgen iallefall, for da har jeg fri, + da er det ikke lufting så da har vi mulighet til å bruke innhegningene til å la hundene leke i, for eksempel. ;)

Tror nok jeg takler en udressert berner, iallefall! :wub: Bernere er jo så gode!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja takler nok en berner uansett... flottinger...

men ja.. her er det vaksinert og i orden. hvor er detta pensjonatet? vi var og gikk oppved gjeitryggen i dag vi og der sto det skilt til dinas hundepensjonat eller no... er det oppi der?

skal på oppkjøring i morra (kryss fingrene for meg :icon_confused: ) og etter det er jeg (forhåpentligvis) litt mer mobil til å kunne reise til gran ungdomskole og sånt..

førstekommende helg så skal jentungen ha overnattings gjest så da regner jeg med vi holder oss nær heimen...

Men kan vi ikke ta utgangspungt i helga etter der igjen.. 20 mars eller no?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja takler nok en berner uansett... flottinger...

men ja.. her er det vaksinert og i orden. hvor er detta pensjonatet? vi var og gikk oppved gjeitryggen i dag vi og der sto det skilt til dinas hundepensjonat eller no... er det oppi der?

skal på oppkjøring i morra (kryss fingrene for meg :icon_confused: ) og etter det er jeg (forhåpentligvis) litt mer mobil til å kunne reise til gran ungdomskole og sånt..

førstekommende helg så skal jentungen ha overnattings gjest så da regner jeg med vi holder oss nær heimen...

Men kan vi ikke ta utgangspungt i helga etter der igjen.. 20 mars eller no?

Nei, det er ikke det på Jaren. Det her ligger i Gran, inn ved Trintomskolen hvis du vet om den, forbi Ål kirke og så opp ved Prestmarken Pensjonat og forbi, helt i enden av veien. (2,1 km opp i åsen..)

Lykke til! Jeg skal ha min første kjøretime i morra, så det spørs om jeg husker på å krysse fingra for deg, så nervøs som jeg er, men. :wub: Jeg er veldig lite mobil selv også, så blant annet derfor jeg foreslår her hos meg. :) Så slipper jeg å gå så himla langt. ;)

21.mars kan nok gå fint for meg, 20.mars regner jeg med jeg får besøk selv, da får jeg en valp jeg skal ha i krisehjem fram til etter påske, en basenjigutt på 4 mnd ca. :) Så da passer det jo også utmerket å sosialisere! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ah ja da passer det fint med sosialiserings trening ja...

Oi du skal det ja.. det er veldig hyggelig.. i alle fall om du får en så hyggelig kjøre lærer som jeg fikk. 0 problem. det fikser du glatt.

Så da fåpr jeg ønske deg lykke til da nesten :D og vær glad du snart har lappen.. fy F*** har venta mange ÅR på detta jeg.

ja men nok om det, 21 mars ja... da skriver jeg det ned i lommebok/bok tingen min :whistle:

vi kan kanskje ta det i 11:00 tia? ikke fortidlig og ikke for seint.

Så skal jeg nok alltids finna fram til detta pensjonatet.

Så da er det bare for folk som ser detta da å slenge seg med :whistle:

post-6226-1268205360,9418_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ah ja da passer det fint med sosialiserings trening ja...

Oi du skal det ja.. det er veldig hyggelig.. i alle fall om du får en så hyggelig kjøre lærer som jeg fikk. 0 problem. det fikser du glatt.

Så da fåpr jeg ønske deg lykke til da nesten :D og vær glad du snart har lappen.. fy F*** har venta mange ÅR på detta jeg.

ja men nok om det, 21 mars ja... da skriver jeg det ned i lommebok/bok tingen min :P

vi kan kanskje ta det i 11:00 tia? ikke fortidlig og ikke for seint.

Så skal jeg nok alltids finna fram til detta pensjonatet.

Så da er det bare for folk som ser detta da å slenge seg med :P

post-6226-1268205360,9418_thumb.jpg

Sukk! Så pen hund du hadde! :whistle::whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så ser det plutselig ut som om det kan bli noe vanskelig for meg, likevel. :whistle: For jeg skal selvsagt jobbe den helgen. Jeg skal høre litt med sjefen om det passer at jeg har fri midt på dagen(det er veldig lite å gjøre på dagen i helgene stort sett) for da kan vi jo treffes likevel. :whistle: Jeg regner med det skal gå i orden, jeg skal ha fri på dagen på lørdagen også, iom jeg får valpen da. Det blir mye jobbing framover uansett, så det er nok da det passer best for meg anyways. :D

Ja, så får resten slenge seg med, ja! Hvis de vil da. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja bevares.. hvis kjemien stemmer og alle er blide og fornøyde så er det ikke noe i veien for at vi kan gjennta detta her.. det er jo bare bra for bjeffene tross alt :whistle:

hmm ok kan vi ikke ta det litt sånn spontant da?

du kan jo sende meg tlf nr ditt på priv mld her og så kan jeg sende deg mitt eller no og så kan vi avtale via tlf eller no?

ELLER bare ta det her og seff :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Hei! Jeg bor på Jaren og har en boxervalp på 8 uker og ei "voksen" tispe på 3 år som kunne trengt litt sosialisering! Ikke bare valper, også voksne, greie, hunder ville vært mer enn velkomment :whistle:

Tispa mi kan brukes til sosialiseringsmøter for valper av store raser som ikke er for redde av seg :ahappy: Hun er snill, men kan være voldsom i lek, som boxere flest, så jeg vil ikke risikere for heftige opplevelser for små valper... Har fri en dag i uka for valpen den neste måneden :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er gjerne med på treff, selv om basenjitispa mi kan være sær på fremmede tisper. :whistle: Men snill med valper, kan si ifra om hun synes de er for heftige, men aldri slem på noen måte. :ahappy:

Må prøve å få til noe snart. :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vil og være med :D

Har en staffetispe på 4 mnd og en staffe hann på 16 mnd, han er veldig snill med valper :D

Han er kjempesnill med basenjier og etnahunder som er litt tøffe og litt pinglete også! Også er han jo så søøøt.. :D

Edit: Jeg har jo forsåvidt ikke så veldig valpete valper at det gjør noe da, den yngste er 9 og en halv mnd nå liksom, meen, de er veldig snille med valper, da. :D Så håper vi får være med likevel. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er gjerne med på treff, selv om basenjitispa mi kan være sær på fremmede tisper. :D Men snill med valper, kan si ifra om hun synes de er for heftige, men aldri slem på noen måte. :D

Må prøve å få til noe snart. :D

Det er vel ikke så uvanlig at tisper er sære :D Men de voksne tispene trenger jo ikke nødvendigvis å møtes uansett..? Vi kan jo slippe to og to av hundene sammen, og bare la være å slippe tispene sammen? Det viktigste er jo at de får gått gjennom et hilseritual og litt tid, for å lære seg å takle hundemøter :D

Hva med en dag til uka?? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...