Gå til innhold
Hundesonen.no

K9madness Damien


jma
 Share

Recommended Posts

Jeg håper det! :D Har jo sett og hørt om flere presaer på øyene som har vært over ti år, men det er jo andre linjer da. Firo blei jo "bare" åtte ❤️

Ja, vi satser på det :ahappy: Han er jo frisk og du holder ham glad og i god form. Blade har jo fylt 6 nå og viser ingen tegn til å bli eldre bortsett fra at han er grå i barten, men klart, ting kan jo plutselig skje. *bankibordetkryssitaket*

Usj, det var så trist med Firo. Han vil alltid være ikonisk for presaen her i landet :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 364
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Skjønne vovva blei seks år gammel 4. november   Det har vært et veldig annderledes år for oss. Damien har alltid vært full av energi og tilsynelatende frisk som en fisk. Men i år har han hatt mye

Litt høstbilder av søtnosen. Har lagt på han litt, synes han var litt i tynneste laget på de forrige bildene. Han begynner også å få tilbake litt muskler, nå går vi jo vanlige turer hver dag 

Noen nye bilder av bebisen. Er så fornøyd med hvor godt han har tilpassa seg livet i byen kontra å vokse opp og å bo på landet. Her er det unger som skriker på andre siden av gjerdet, folk går forbi s

Posted Images

Ja, vi satser på det :ahappy: Han er jo frisk og du holder ham glad og i god form. Blade har jo fylt 6 nå og viser ingen tegn til å bli eldre bortsett fra at han er grå i barten, men klart, ting kan jo plutselig skje. *bankibordetkryssitaket*

Usj, det var så trist med Firo. Han vil alltid være ikonisk for presaen her i landet :wub:

:) :) Ja, Firo var noe for seg selv. Og han var jo hopp og sprett helt frem til han døde omtrent, så de er flinke til å skjule sine svakheter :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Idag har vi gått tur med søstra mi og hennes blanding (puddel/golden). Er ikke ofte Dami får løpe fritt, og iallfall ikke med andre hunder. Så vi dro til et nedlagt steinbrudd og lot dem løpe løse der. Skal jeg slippe bikkja løs, må jeg dra et sted jeg vet det ikke er folk :P:D

IMG_1824_zps4ed98597.jpg

IMG_1850_zps0d5349d5.jpg

IMG_1845_zps27de8e51.jpg

IMG_1829_zps6a980573.jpg

IMG_1656_zpsc6d6d36d.jpg

IMG_1685_zpsb204d27d.jpg

IMG_1662_zpsd49f8f4b.jpg

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Litt nye bilder fra den siste måneden av Dami og litt annet. :)

Var hos veterinæren idag og bikkja har gått ned fem kilo de siste året :blink: Haha, jeg vet at han har blitt slankere og er i bedre form, men trodde virkelig ikke han veide så lite som 52 kg.

Søster Dina

IMG_2695_zpsewa0izce.jpg

En flott kar som er importert fra Tenerife, på 10 mnd, Imoque. Damien er hans grandonkel :)

IMG_2682_zpsfm8keix3.jpg

Slanke Dami :D

IMG_2611_zpsgsswpxcy.jpg

Et par mongo, hoppe-etter-ball-bilder.

IMG_2428_zpst4qbd0p4.jpg

IMG_2426_zps8ckkmdzr.jpg

IMG_2314_zpsqbyoqquf.jpg

IMG_2243_zpsrpd8dncb.jpg

Også tur med ei tispe som han også er grandonkel til, High. Hu er ca 8-9 mnd her.

IMG_2164_zpsssliv0q3.jpg

IMG_2149_zpshpl0sqt9.jpg

IMG_2112_zpsduh7kch6.jpg

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, visste ikke at presa er i slekt med T-Rex også (bilde 7) :D Han har blitt skikkelig fin i kroppen nå, kjekkasen! Og High ser bra ut nå.

Hahaha :D :D Takk for det :) High er nok den i kullet som er mest spe, men hun har et supert driv og fokus, så hadde jo vært greit om hun la seg litt ut etter hvert. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns han ser sprek ut fremdeles jeg, men han hadde kanskje større muskler før bare? Han ser jo i god form ut nå også. Dro han ikke rundt på kjettinger ganske mye? Uansett en kjekkas! :D Imoque var stilig, men kommer ikke helt over ørene... Syns Dami er finere! :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns han ser sprek ut fremdeles jeg, men han hadde kanskje større muskler før bare? Han ser jo i god form ut nå også. Dro han ikke rundt på kjettinger ganske mye? Uansett en kjekkas! :D Imoque var stilig, men kommer ikke helt over ørene... Syns Dami er finere! :)

Tusen takk :):) Jeg innbiller meg at han har mer muskler nå, men det kan jo godt være at de bare synes bedre fordi han er slankere :ahappy: Det begynner å bli ei stønn siden jeg var flink til å trene trekk med kjetting to ganger hver uke, de siste to åra så har det blitt bare en gang innimellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Ikke no bilder av Dami, men litt fra vår tur til Tenerife :)

Nevøen til Dami, Falkor. En flott kar på ca. 63 kg.

IMG_2766_zpsw33b28eh.jpg

En utrolig fin tispe som jeg desverre ikke fikk noe godt bilde av...

IMG_3032_zps4stlwfe2.jpg

Tispe på 10 mnd

IMG_2999_zpsvg1oh4dt.jpg

Hanne på 10 mnd, Dami er grandonkel :)

IMG_2941_zps8zn6t4qf.jpg

Flott hanne på 10 mnd

IMG_2899_zpsv8nh3yix.jpg

IMG_2844_zpsdkr9dupv.jpg

En tispe på ca 10 mnd (og mammaen hennes) som han vi kjenner der nede prøvde å få meg til å ta med meg hjem, haha. Skulle ønske jeg hadde tid og plass!

IMG_2809_zpsjnmyuzux.jpg

Var morro å få se litt presaer og å bli enda mer kjent med rasen i dens hjemland!

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor på Tenerife er det? Nysgjerrig, jeg har vært så mye der og det er virkelig øya i mitt hjerte. :heart:

Dette er i nærheten av La Laguna (som ligger rett ved Santa Cruz). :) Liker meg veldig godt på Tenerife jeg og, har vært der tre ganger nå.

Idag skulle til til veterinæren for å sjekke om betennelsen har gått ned. Så idet jeg skal ta Dami ut av porten og inn i bilen, så blåser det en del, og porten smeller igjen og kapper av tuppen av halen hans :|:|:shocked: Så da kjørte vi i hui og hast til veterinæren og fikk gitt han beroligende og smertestillende.. Det var blod overalt i bilen :P ... og hos veterinæren... Glemmer nok ikke synet av den haletuppen med det første... Dakar vovva mi... Og betennelsen var ikke blitt noe bedre den heller.. Så nå er det ny runde med antibiotika, og smertestillende i tillegg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...