Gå til innhold
Hundesonen.no

Alder på sonisene

Midas

119 stemmer

1. 1. Hvor gammel er du?

Recommended Posts

Skrevet

Siden vi i en tråd tidligere ble kaldt tenåringer (eller hva det var) hele gjengen her, tenkte jeg det kunne være gøy å høre hvor gammel folk her på sonen er.

• Svar 75
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Hum.... Er litt usikker her på hva jeg skal trykke på. Sjelen min roooooper 25-30, men kalenderen sier vel 30-40 :yawn: Buhuuu... Jeg er liksom 30 da... Blir sånn ca 31 i mai liksom.

Skrevet

Hva er det som skjer med folk de ti årene mellom 40 og 50? :P Forsvinner folk når de når 40, og kommer tilbake når de runder 50? :P

Jeg ble 28 i forrige uke :yawn:

Skrevet

Hva er det som skjer med folk de ti årene mellom 40 og 50? :P Forsvinner folk når de når 40, og kommer tilbake når de runder 50? :P

Jeg ble 28 i forrige uke :yawn:

Tror ikkje det... :P

Skrevet

Jah. :P Hvis jeg ikke husker feil, så er du et par år yngre enn meg liksom. :P

Jeg har rett og slett funnet ut til at det er grenser for hva plastisk kirugi og en ungdommelig studenttilværelse kan gjøre for imaget, og jeg har kommet frem til at jeg skal stå frem med min korrekte alder her inne.

:yawn:

Skrevet

Denne tråden finnes allerede her.

Synest ikke det gjør noe å starte tråder på nytt. Eg hadde aldri giddet å sette meg ned å begynne å bla i den.

Ser den er fra 08 og er sikkert mye gammle medlemmer der.

Skal vi tenke slik for hver tråd som blir til så er det få tråder som kan bli laget i løpet av en uke.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...