Gå til innhold
Hundesonen.no

Dagens gåte

Mari

47 stemmer

1. 1.

• Et genmapipulert tyttebær som brukes som basketball for fragler
      9
    • Project Pipsqueak
      25
    • En valentines godterikanin på Ritalin
      9
    • Et lab-eksperiment gone bad: Frankenhamster og en hammer
      0
    • All of the above
      1
    • Annet (spesifiser nedenfor)
      3

Recommended Posts

• Svar 110
  • Created
  • Siste svar

DING DING DING! We have a winner! Project Pipsqueak!

Så j*vlig lite planlagt, men siden my eggo is definitely preggo så får vi vel gjøre det beste ut av det. Eller noe sånt…? :) De er litt som hunder, sant? Ja?

Det kan vel bare være mitt avkom som allerede i livmora er helt WTF?? Sjekk spørsmålstegnet ved hodet liksom…

Oh well, får håpe han slekter på far sin.

4352070914_bb94b1d8f2.jpg

Zombie-parasitt?

http://farm5.static.flickr.com/4047/4344216414_5859dc2de4.jpg

Den gærne kamphund dama (mama?) er for øvrig skrekkelig imponert over at dere klarte å gjette det så fort. Way to go, Caroline! :)

Yes! Hva vant jeg? :) Gratulerer! Planlagt eller ikke, de er små vidundere uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ye ye, another one bites the dust. Det er jo ikke tull engang. Dette er like mye en overraskelse for meg som det er for dere for å si det sånn.

Er tidvis ganske frika ut, men prøver å ikke tenke lengre enn til i morgen. Jeg kan jo ingenting om unger! Jaja, det virker som det er sjelden folk angrer, så jeg klamrer meg litt til det.

Mannen er bare søt og fin og tror at vi klarer dette helt fint. <3

Folk er så forbaska klamme, og tar det litt sånn personlig når jeg sier at jeg synes det er fryktelig unaturlig å være gravid. Og når jeg tenker på at jeg har en liten dings inni meg som faktisk lever og spreller rundt, så synes jeg egentlig det er ganske ekkelt. Jeg tror og håper at dere kan være frisonen min jeg. Man trenger ikke være baby-politisk-korrekt her inne, sant?

Og en ting er sikkert, blir den allergisk så vet dere hvem det er som haver på Finn, liksom! :)

Ironisk nok er termin fredag 13. august. :)

Det føles litt snålt og si det, men takk... :) Vi håper at det går bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, i en viss periode av barnets liv vil du kunne bruke samme oppdragelse som på en hund/valp. :)

Lykke til med ---> :)

Husk for all del å "ta vaaaaaare på denne tiden, de vokser så fort!", ja for drittleier, snørrnese og hyling om natta er noe å taaaaa vaaaareeeee pååååååå! :)

(ikke hør på meg, jeg liker ikke unger :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig :) Du blir verdens beste hønemor og babyen kommer til å få de kuleste foreldrene. Jeg likte ikke unger og hsdde aldri skifta en bleie, jeg. Så kom jentungen på magen og himmelen falt i hodet på meg og ble der. Det var kjempeenkelt og ingen klisjeer slår virkeligheten. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk er så forbaska klamme, og tar det litt sånn personlig når jeg sier at jeg synes det er fryktelig unaturlig å være gravid. Og når jeg tenker på at jeg har en liten dings inni meg som faktisk lever og spreller rundt, så synes jeg egentlig det er ganske ekkelt. Jeg tror og håper at dere kan være frisonen min jeg. Man trenger ikke være baby-politisk-korrekt her inne, sant?

:) De tankene der har jeg også hatt! Tror det har noe sammenheng med oppvekst i en moviebox full av aliens og lignende... Ser igrunnen for meg at den dagen tingen der inne har bestemt seg for å ut så er jeg usikker på om den tar tjenerinngangen eller går rett gjennom veggen... Men har hørt rykter om at folk synes det er både rørende og koselig at det spreller der inne da så satser på at du også kommer til å synes det (og evt vi andre utenkelig gravide her inne også... :) )!

Og så har jeg hørt at folk blir sånn superforelsket i den lille saken som sprenger seg ut (som, om vi skal se helt nøkternt på det, faktisk er et mirakel!), om ikke alltid med en gang så kommer det visst fort! :)

Og tenk så kult da! En liten miniyou! En liten baby som synes at du er den eneste tingen i verden den ikke kan leve uten, som du kan bestemme hva skal ha på seg, som du kan gi sine første rastafletter til toårsdagen, som du kan påvirke til å ha sine helt egne betraktninger om hvordan verden er! Egentlig ganske mye som en avansert valp du ikke kan la være hjemme alene på en del år faktisk! :)

Gratulerer! Du blir helt sikkert ei knasende flott mor! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(ikke hør på meg, jeg liker ikke unger :D )

Ikke jeg heller. Jeg bare håper jeg kommer til å like min egen.

Nå må du flytte ut av Norge, Marimor! For hvordan skal dette gå uten en livsfarlig ungespisende nannydog? :)

Døh, en unge må være det perfekte påskudd til å bedrive et aldri så lite lovbrudd eller to vel? For øvrig så står det ingenting i lovteksten om kloning av farlig-nannyene tror jeg, og jeg har fortsatt valpetanna til Bacon liggende. Hmm... :)

Så koselig :D Du blir verdens beste hønemor og babyen kommer til å få de kuleste foreldrene. Jeg likte ikke unger og hsdde aldri skifta en bleie, jeg. Så kom jentungen på magen og himmelen falt i hodet på meg og ble der. Det var kjempeenkelt og ingen klisjeer slår virkeligheten. :P

Jeg håper iallefall at det ikke er like ille som jeg mistenker at det er. Min rasjonelle sans skjønner jo at det er noe der. Folk gjør det jo pokker meg flere ganger liksom!? WTF? :o

Yeeey! Dreads baby! :P

:P Kan man pierce og tatovere spedbarn mon tro? Finnes det lover mot sånt?

*klippe bort morsomt*

Gratulerer! Du blir helt sikkert ei knasende flott mor! :)

Jeg tror kanskje ikke at jeg blir så innmari fantastisk. Men jeg har stor tro på mannen! Og det er jo egentlig sånn at unger egentlig bare trenger én god forelder sant? Da er det ok om jeg skranter litt og leverer ganske middelmådig? :)

EEEEY Congrats! Frykter du barnepass har du to stykk og sikkert hele sonen! :D

Ooh, barnepass! Det kommer jeg til å trenge. Begge familier bor jo langt unna Oslo! Bra tips, jeg skal begynne å flørte med sonisene aldeles sporenstreks. :)

Neida. Verre folk enn oss har gjort dette, og det har blitt folk av det de har produsert også. Det kan da ikke være så forbaska komplisert vel. Jeg har 5 hunder på baken, dette blir piece of cake. Yup yup... :P

Tusen takk for at dere er så søte forresten! Jeg har tenkt på å oute meg her inne lenge nå, men klarte det liksom ikke. Nå skjønner jeg ikke hvorfor. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ye ye, another one bites the dust. Det er jo ikke tull engang. Dette er like mye en overraskelse for meg som det er for dere for å si det sånn.

Er tidvis ganske frika ut, men prøver å ikke tenke lengre enn til i morgen. Jeg kan jo ingenting om unger! Jaja, det virker som det er sjelden folk angrer, så jeg klamrer meg litt til det.

Mannen er bare søt og fin og tror at vi klarer dette helt fint. <3

Og en ting er sikkert, blir den allergisk så vet dere hvem det er som haver på Finn, liksom! :)

Ironisk nok er termin fredag 13. august. :)

Det føles litt snålt og si det, men takk... :) Vi håper at det går bra.

Gratulerer så masse med liten bebiss :)

Som sagt tidligere her så garanterer jeg deg at du blir mer glad i den lille saken enn noen hund du har hatt. Det virker veldig rart før det er virkelighet og gud hvor merkelig det var å komme hjem for første gang med ett slikt lite rart vesen. Men du kommer til å elske det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå står ikke væla til påske, altså !! Grattis så mye, og nei, man trenger IKKE å være politisk barnekorrekt her inne. Du vil sannsynligvis finne mange mindre barnevennlige sjeler her, og vi skal nok vite å ta vare på alt det negative som måtte komme *ler*.

Ellers er jo omplassering en grei sak om det skulle bli for stritt - for hva om hundene blir allergiske liksom ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hei alle hundefolk! 😀 Jeg er på jakt etter en ny turkompis og følgesvenn. Jeg har tenkt på rase lenge og ønsker også innspill fra dere, så håper dere kan hjelpe meg. Jeg er tidligere vant med Alaska Husky da jeg har hatt 2 av den rasen, jeg elsker polarhunder og liker veldig personligheten og ærligheten til huskyene, så jeg var i utgangspunktet bestemt på en ny Alaska, men har senere sett mye på Siberian (SH grunnet at jeg liker at de er kraftigere) men så er det som trekker ned at jeg gjerne ønsker en som kan være litt løs i rundt meg når jeg holder på ute uten og stikke av, har også sauer beitende rundt eiendommen så det er jaktinstinktet som er litt vanskelig. Jeg bor på et stort småbruk med masse plass, går mye turer både i skog og på fjellet. Har også sett litt på rasen Lapsk vallhund, da de er litt like i utseende men den er en gjeterhund og har lite jaktlyst, gjeterhunder har jeg lite erfaring med og er redd det kan bli slitsomt mye lyd (helt greit med lyd når de er i aktivitet og lek) men vil ikke ha en som står å bjeffer hele dagen. Er også redd for at den skal begynne å gjete på alt. Jeg har gått litt tom for alternativer på eventuelt flere raser, og der håper jeg dere kan hjelpe. Er også interessert i å høre erfaringer fra folk som har Siberian eller Lapsk.
    • Vesle Yoshi er blitt over 2 år nå. Vi driver stort sett med blåbær løp da han er en smule overivrig på stevner og vil hilse på alle, så vi er avhengig av gjerder. Han har dog startet noen offesielle stevner. Han ble 3. beste agility hund i japaner klubben. Han er fremdeles minstemann i flokken og er kjempeglad for at båndtvangen er over, han elsker å løpe.
    • Han er helt nydelig😍  Blir veldig nysgjerrig på en sånn en dag😅
    • Tusen takk for det. Da er oppdretteren useriøs men jeg visste ikke om det før jeg kjøpte valpen. Ikke alt man kan lese om på dogweb eller Facebook.
    • Nei, seriøse oppdrettere lurer naturligvis ikke valpekjøpere. Useriøse oppdrettere gjør hva de vil.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...