Gå til innhold
Hundesonen.no

Zaira, Grim, Obi, Babe og Doris

Bambi

Recommended Posts

Skrevet

For noen fantastiske bilder! Og søte hunder, Zaira er bare helt nydelig! Elsker border collier altså! :lol:

Takk ;)

Obiii ;) Og du tar utrolig vakre bilder, Bambi! Så klare og fargerike :) Og Zaira ligner råmye på BC-Knott'en til Aya!

Har ikke sett så mye bilder av knott, men det jeg har sett så er de like :P

Og ja Obiiii :P

Herlige og fine bilder :P Synes Grim var skikkelig fin :D Og de andre også da!

Takk :blink: Grim er en likandes kar han :P

Skrevet

Vill gjetting her, kanskje en aussie fra Vokterens kennel? :blink:

Ja, kanskje. Ikke noe som helst oversikt over valper derfra den siste tida jeg. Men kun sett svart tri derfra før :lol: hehe.

Skrevet

Flotte bilder av fine hunder, men...

:aww: Han har nydelige farger.

Sola er litt til hjelp da :ahappy: Men ja han ER nydelig ^^

*imponert*

Så diger Zaira har blitt! Hun som bare var en miniball med pels.. Nå ser hun jo ut som en ekte hund :D

Ja hun er blitt svær. bare vent hun vil elske å løpe med dyret ditt! :D

Hvem er Doris??

Og søte Obi da :lol:

Doris er vokterens.. Er Jorun sin :aww: Det er Vokterens Doris. Litt over året. Jorun tok henne over.

Vill gjetting her, kanskje en aussie fra Vokterens kennel? :whistle:

Jepp

Ja, kanskje. Ikke noe som helst oversikt over valper derfra den siste tida jeg. Men kun sett svart tri derfra før ;) hehe.

Det er Aussieligaen Shadow Honda OTDsd STDc og Vokterens Daisy kullet fra januar sist år. :D

Skrevet

Såååå fine bilder! :ahappy:

Totaly off topic, men hvordan klarer du å ta så skarpe bilder av hunder i fart, i tillegg til at bakgrunnen blir uskarp? Jeg vil også ta sånne bilder! :whistle:

Skrevet

Såååå fine bilder! :ahappy:

Totaly off topic, men hvordan klarer du å ta så skarpe bilder av hunder i fart, i tillegg til at bakgrunnen blir uskarp? Jeg vil også ta sånne bilder! :whistle:

Fordi jeg bruker punktfokusering og stilelr lukker og blender inn sånn at jeg får det :aww: og det stilles inn ihnt til lys.

Skrevet

Fordi jeg bruker punktfokusering og stilelr lukker og blender inn sånn at jeg får det :whistle: og det stilles inn ihnt til lys.

Kan du si akkurat hvordan du gjør akkurat det? :ahappy:

Skrevet

Ja hun er blitt svær. bare vent hun vil elske å løpe med dyret ditt! :aww:

Dyret mitt banker dyret ditt! :ahappy: Jeg tror du vil sitte igjen med en døv Zairamos. Bollehunden min er nemlig ikke veldig stille og forsiktig i sin lek.. I motsetning til han jeg hadde med sist. Men jeg er klar for like flotte biler av bøllefrøken :whistle::aww:

Skrevet

Kan du si akkurat hvordan du gjør akkurat det? :)

Les deg opp på foto.no og fotopia.no (meld deg inn og du får lese på fotoskolen) blant annet hvordan du justerer de for å få mere eller mindre dybde i bildet. Hvordan du stiller det inn ihnt til lyset. jeg klarer ikke å forklare den delen desverre. Jeg bare stiller inn automatisk jeg :P

Dyret mitt banker dyret ditt! :P Jeg tror du vil sitte igjen med en døv Zairamos. Bollehunden min er nemlig ikke veldig stille og forsiktig i sin lek.. I motsetning til han jeg hadde med sist. Men jeg er klar for like flotte biler av bøllefrøken :) :)

Ikke si det, dyret mitt er ganske rå og slem i leken sin hun å hvis hun vil. Hun adopterer andre hunders lek ganske bra :)

Ja til bøllelek. :)

Skrevet

Ikke si det, dyret mitt er ganske rå og slem i leken sin hun å hvis hun vil. Hun adopterer andre hunders lek ganske bra :)

Ja til bøllelek. :)

Sånt liker vi! Så skal bøllehunden min vise hva hun er laget av :)

Skrevet

Doris er vokterens.. Er Jorun sin :) Det er Vokterens Doris. Litt over året. Jorun tok henne over.

Det er Aussieligaen Shadow Honda OTDsd STDc og Vokterens Daisy kullet fra januar sist år. :)

Aha ja! NYDELIG er hun iallefall! :) Og vi vil hilse på en dag! Vi vil leke med dere, rett og slett :)

Skrevet

Jaaa! legg meg til på msn da så prater vi videre der? [email protected]

Ehem.. Har ikke msn på pcen (skolepc med masse sperrer), så det må nesten bli litt mindre avansert :) Eller, kanskje jeg har den aller eldste versjonen.. *sjekke* Jepp, det ser sånn ut :)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Helt enig! Savner mer aktivitet, ironisk nok, siden jeg ikke har vært aktiv her på snart 20 år. Hadde vært moro å hørt hvordan det gik nå med alle «gamle». For min del handler det nok litt om at småbarnsliv og jobb har tatt mye tid, og det at jeg har vært hundeløs i en del år. Å når jeg skriver n innser jeg også at det handler om at jeg ikke sitter å surfer på pcen lenger, forum fra mobil er ikke helt det samme. 
    • Hadde vært gøy med litt mer aktivitet her inne ja. Føler jeg ser det der ute i den virkelige verden også, er synkende aktivitet på mange arenaer. Her går det fremdeles i hund og konkurranser, mest RL.
    • Veldig synd egentlig at det er blitt sånn. For det var himla gildt her en stund.  Lurer også på hvordan det går med de eldre brukerene, og lurer på om de holder på med hund fortsatt. 
    • Det er et helt greit alternativ for hunder som ikke tåler kylling. Man må nesten prøve det på egen hund for å se om det funker. Jeg har prøvd det bare for gøy, hverken eller synes min hund
    • Tror en vanlig golden hadde passet dere ypperlig, bare vær nøye med linjene. En flat coated hadde også fungert bra.  Jeg har jaktgolden, og har hatt , og kjenner flere. Jeg tror ikke det vil passe for dere, de trenger mer arbeid. En god golden er vel så bra. Dere kan vurdere labrador, de har ofte mer futt i ræva:) Men vær obs på linjer med alt for tunge hunder, og noen hannhunder kan være skikkelig hannhunder med mye hormoner.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...