Gå til innhold
Hundesonen.no

Zaira, Grim, Obi, Babe og Doris


Bambi

Recommended Posts

For noen fantastiske bilder! Og søte hunder, Zaira er bare helt nydelig! Elsker border collier altså! :lol:

Takk ;)

Obiii ;) Og du tar utrolig vakre bilder, Bambi! Så klare og fargerike :) Og Zaira ligner råmye på BC-Knott'en til Aya!

Har ikke sett så mye bilder av knott, men det jeg har sett så er de like :P

Og ja Obiiii :P

Herlige og fine bilder :P Synes Grim var skikkelig fin :D Og de andre også da!

Takk :blink: Grim er en likandes kar han :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotte bilder av fine hunder, men...

:aww: Han har nydelige farger.

Sola er litt til hjelp da :ahappy: Men ja han ER nydelig ^^

*imponert*

Så diger Zaira har blitt! Hun som bare var en miniball med pels.. Nå ser hun jo ut som en ekte hund :D

Ja hun er blitt svær. bare vent hun vil elske å løpe med dyret ditt! :D

Hvem er Doris??

Og søte Obi da :lol:

Doris er vokterens.. Er Jorun sin :aww: Det er Vokterens Doris. Litt over året. Jorun tok henne over.

Vill gjetting her, kanskje en aussie fra Vokterens kennel? :whistle:

Jepp

Ja, kanskje. Ikke noe som helst oversikt over valper derfra den siste tida jeg. Men kun sett svart tri derfra før ;) hehe.

Det er Aussieligaen Shadow Honda OTDsd STDc og Vokterens Daisy kullet fra januar sist år. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såååå fine bilder! :ahappy:

Totaly off topic, men hvordan klarer du å ta så skarpe bilder av hunder i fart, i tillegg til at bakgrunnen blir uskarp? Jeg vil også ta sånne bilder! :whistle:

Fordi jeg bruker punktfokusering og stilelr lukker og blender inn sånn at jeg får det :aww: og det stilles inn ihnt til lys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hun er blitt svær. bare vent hun vil elske å løpe med dyret ditt! :aww:

Dyret mitt banker dyret ditt! :ahappy: Jeg tror du vil sitte igjen med en døv Zairamos. Bollehunden min er nemlig ikke veldig stille og forsiktig i sin lek.. I motsetning til han jeg hadde med sist. Men jeg er klar for like flotte biler av bøllefrøken :whistle::aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du si akkurat hvordan du gjør akkurat det? :)

Les deg opp på foto.no og fotopia.no (meld deg inn og du får lese på fotoskolen) blant annet hvordan du justerer de for å få mere eller mindre dybde i bildet. Hvordan du stiller det inn ihnt til lyset. jeg klarer ikke å forklare den delen desverre. Jeg bare stiller inn automatisk jeg :P

Dyret mitt banker dyret ditt! :P Jeg tror du vil sitte igjen med en døv Zairamos. Bollehunden min er nemlig ikke veldig stille og forsiktig i sin lek.. I motsetning til han jeg hadde med sist. Men jeg er klar for like flotte biler av bøllefrøken :) :)

Ikke si det, dyret mitt er ganske rå og slem i leken sin hun å hvis hun vil. Hun adopterer andre hunders lek ganske bra :)

Ja til bøllelek. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Doris er vokterens.. Er Jorun sin :) Det er Vokterens Doris. Litt over året. Jorun tok henne over.

Det er Aussieligaen Shadow Honda OTDsd STDc og Vokterens Daisy kullet fra januar sist år. :)

Aha ja! NYDELIG er hun iallefall! :) Og vi vil hilse på en dag! Vi vil leke med dere, rett og slett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa! legg meg til på msn da så prater vi videre der? Yvonne.Nilsen@hotmail.com

Ehem.. Har ikke msn på pcen (skolepc med masse sperrer), så det må nesten bli litt mindre avansert :) Eller, kanskje jeg har den aller eldste versjonen.. *sjekke* Jepp, det ser sånn ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...