Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Bergen


Yodel

Recommended Posts

  • Svar 186
  • Created
  • Siste svar

Har påmeldt Gronnis&K.Collie, og det er så kjekt at de går som nr 51&46 i ringen :P

Aha.. Det er bare 24 hunder i ringen før sheltie, og jeg regner med jeg skal hjelpe der, så da går det vel heller dårlig.. Håper jeg rekker å se sheltie ferdig, begge raser er sist i ringen, men det er 10 hunder mer i aussieringen totalt, så teoretisk skal det jo gå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Null stress det Pia :) Du kommer deg aldri opp om morgnen uansett, eller så sniker du deg ut av lokalet fem på ni.. :) *ler*

I know you to good! :P

Neida :) bare 27 mopser. Jeg vet hvem de fleste er. Maaaaaaange tispecert jaktere :) spennede!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det no sted på NKK sine sider det står reultater?? Eller noen som har dagens program og kan gi meg et GD navn, slik at jeg kan sjekke hva de enkelte fikk :blink:

På DogWeb, som alle har tilgang til om de er medlem av en klubb, kommer resultat fra alle utstillinger. Hver utstilling skal være lagt ut senest fire uker etter at den ble arrangert. Da kommer den som en del av oppdateringene, uten at du må vite hvem som stilte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har påmeldt Gronnis&K.Collie, og det er så kjekt at de går som nr 51&46 i ringen :whistle:

Jeg kan muligens hjelpe :icon_redface: Pleier å hjelpe noen med Tibetansk spaniel, de skal klokken 10, men er ikke sikkert jeg skal. Om du fortsatt trenger hjelp da :innocent:

Kanskjeprikk nr. 1 er først ut i juniorklasse, med oppmøte kl. 9... Ser ut som det kan bli rasekrasj for flere av mine reserver, så håper du er krisestandby litt til *mokken*? :innocent:

Jeg tror nok det skal gå fint siden du har hannhund ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vidreformidler litt fra lpnorge.com her..

Det er visst meldt MYE nedbør (snø/sludd) og lydigheten skal gå utendørs på rød grus :whistle:

Jaja... er bare glad jeg slipper å gå innendørs i den trange, varme hallen, jeg! Det var kanskje ikke så¨mye vits i å ta stor-rengjøring på Amira nettopp da.... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vidreformidler litt fra lpnorge.com her..

Det er visst meldt MYE nedbør (snø/sludd) og lydigheten skal gå utendørs på rød grus :blink:

Jaja... er bare glad jeg slipper å gå innendørs i den trange, varme hallen, jeg! Det var kanskje ikke så¨mye vits i å ta stor-rengjøring på Amira nettopp da.... hehe

Snø og sludd? :whistle: Det er jo sol og nesten sommervarm her i dag! Jeg kan ikke tro det! Håper for gudskyld ikke at det er sant. Er så kjipt å måtte lufte bikkjer i regnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wee, så bra at lydigheten er ute!

Det er der det var for 2 år siden. Jeg gikk ikke da, men Trond fortalte meg idag at det var da stevnet ble avlyst og arrangert inne på ettermiddagen isteden, da banen var dekket av vann og det var masse dumper/hull med små innsjøer... Så hvis det virkelig blir mye nedbør, er det godt mulig det blir flyttet (forhåpentligvis!).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-og enda verre: Ifølge dagens VGnett er det fare for at all flytrafikk i hele Norge må stanse i helgen. Årsaker er vulkanasken fra Island, som nå trekker innover Norge og kan lamme flytrafikken. Da blir det jaggu smått med dommere på utstillingen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei! Håper alle dommerne (og utstillere) kommer seg til flyplassen i tide :)

Det er der det var for 2 år siden. Jeg gikk ikke da, men Trond fortalte meg idag at det var da stevnet ble avlyst og arrangert inne på ettermiddagen isteden, da banen var dekket av vann og det var masse dumper/hull med små innsjøer... Så hvis det virkelig blir mye nedbør, er det godt mulig det blir flyttet (forhåpentligvis!).

Ja, er det på ettermiddagen så går det greit, men jeg klarer ikke å gå lydighet i Bøneshallen på formiddagen. Man hører såvidt hva dommeren sier, det er så sinnsykt mye støy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NKK har iallefall pakket bilen og er på vei oppover. Det er jo en del norske/ skandinaviske dommere som klarer å kjøre om flyene står, men det kan bli problemer med de utenlandske dommerne.

All flytrafikk på vestlandet er nå stengt, og den stenges mest sannsynlig i hele landet i løpet av dagen. Det kan vare et par dager, så vi krysser fingrene!!

Mer info om flytrafikken på www.avinor.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Bruk kode "alrute15" for å få 15% rabatt på ruta, rutebånd, blindspots og targets hos Drammen Hundepark. Gyldig til 15. oktober 2024 https://www.nettbutikk.drammenhundepark.no/categories/rute
    • Hei, er det noen som vet hva reglene er for å stille kirurgisk kastrert hannhund i utlandet er, eller hvor man kan finne slik informasjon? Jeg vet at NKK tillater å stille kastrert hannhund dersom det er gjort av medisinske årsaker og hvis man kan fremvise attest for at hunden hadde to normale testikler før kastrering. Men gjelder dette også hvis man ønsker å stille hunden for eksempel i Sverige, Finland, Frankrike etc? Eller har alle land ulike regler? Noen som eventuelt vet hvilke land som godkjenner det eller land som ikke tillater å stille kastrert hund (uansett om det er gjort av medisinske årsaker?😊
    • Hvis hun fortsatt bruker samme metodene er det jo "bare" å anmelde igjen. Ellers ville jeg sendt formelle henvendelser til klubben og NKK.
    • Jeg klagde på dette hos NKK inne på FB da det kom opp at de lot henne holde på. Det ble slettet og jeg fikk "mute" for en tid. Skremmende holdning. jeg kjenner personen fra hestemiljøet helt tilbake til 1988  da jeg kommer fra og har bodd 3 il fra hennes hjemsted. Kjenner og tilk henne fra hund selv om jeg har hatt nada med henne å gjøre.. jeg anbefaler at dere går inn og leser de grusomme sms som ble sendt mellom henne som eier og driver av kennelen - og de to ansatte..saken er mye verre enn det virker i media. Mangelen på respekt og empati er hårreisende.  Hun skal og ha blitt dømt for vold mot menneske og er kjent i området for å være "feisty". hvis man kan si det sånn.. sier ikke mer om  saken.. men rapporter og boikott.. Den som blir direkte berørt må være flink å si i fra.. Kanskje det er på tide at NOAH kommer på banen??
    • Skriv litt fort her men veit at mensen er noe kvinner har å ikke hunder. Men trudde du klarte å slå 2 fluer sammen ✨️ Vi har fikset alt å funnet ut av alt så går det ikke Ann å slette innholde heller  Så andre som sere dette så all good ok8 vi fant ut av problemet 😄
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...