wenche89 Skrevet 4. Februar 2010 Rapporter Skrevet 4. Februar 2010 Skal prøve meg for første gang med whippetjenta mi som da endelig er gammel nok:) Gru-gleder meg;) Er det flere her som skal dit?
armagnac Skrevet 4. Februar 2010 Rapporter Skrevet 4. Februar 2010 Skal prøve meg for første gang med whippetjenta mi som da endelig er gammel nok:) Gru-gleder meg;) Er det flere her som skal dit? Spennende spennende TonjeRA skal nok stille lille Aimee. (sende mail til arrangsjør, for Aimee er 4mnd den 8.)
TonjeRA Skrevet 5. Februar 2010 Rapporter Skrevet 5. Februar 2010 Ringte å prata med arrangøren i dag, så da viste deg seg at vi ikke fikk stille! Desverre!! Men vi kommer sterkere tilbake etterhvert!
armagnac Skrevet 5. Februar 2010 Rapporter Skrevet 5. Februar 2010 Ringte å prata med arrangøren i dag, så da viste deg seg at vi ikke fikk stille! Desverre! Men vi kommer sterkere tilbake etterhvert! søren det var synd har du noen i kikkerten??
TonjeRA Skrevet 5. Februar 2010 Rapporter Skrevet 5. Februar 2010 Driver og titter... men er lite utstillinger i mars, desverre... Blir vel kanskje nødt til å vente til Stangehallen da...
SoppenCamilla Skrevet 5. Februar 2010 Rapporter Skrevet 5. Februar 2010 Mja, jeg tror jeg tar turen med Bella.
wenche89 Skrevet 5. Februar 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Februar 2010 Ringte å prata med arrangøren i dag, så da viste deg seg at vi ikke fikk stille! Desverre! Men vi kommer sterkere tilbake etterhvert! Så dumt, teit at det er såååå strengt og firkantet... Er ikke så mye utstillinger i nærheten på en stund som jeg har sett. Når er det i stangehallen?
armagnac Skrevet 5. Februar 2010 Rapporter Skrevet 5. Februar 2010 Stangehallen har utstillingen 24.-25. april ganske trangt der, men det funker
wenche89 Skrevet 5. Februar 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Februar 2010 Skulle gjerne meldt meg på alt som er, men jeg sliter litt med at Milo ikke liker å kjøre bil. Hm, dette problemet måååå jeg få ordnet opp i!
armagnac Skrevet 5. Februar 2010 Rapporter Skrevet 5. Februar 2010 Skulle gjerne meldt meg på alt som er, men jeg sliter litt med at Milo ikke liker å kjøre bil. Hm, dette problemet måååå jeg få ordnet opp i! Ja da er det bare å trene men ho er ikke så gammel ennå, så det kommer seg sikkert Kita er så og si oppvokst i bilen er dit ho løper hvis ho skulle bli redd noe
TonjeRA Skrevet 5. Februar 2010 Rapporter Skrevet 5. Februar 2010 Aimee peip også mye i bilen, men det har blitt mye bedre... kjørte mest mulig med ho da... Vi kommer hvertfall på Stangehallen! Ser ut til at det blir debutten vår på valpeshow...
wenche89 Skrevet 5. Februar 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Februar 2010 Ja da er det bare å trene men ho er ikke så gammel ennå, så det kommer seg sikkert Kita er så og si oppvokst i bilen er dit ho løper hvis ho skulle bli redd noe Heldig du er! Jeg kjører med henne hver dag, gjør det jeg kan for at det skal bli en possetiv opplevelse, å så lenge bilen ikke går er det greit, men når jeg vrir om nøkkelen så startr helvette. Ser er gradvis framgang, men det går jammen sakte. Når vi har med rottisen vår så er hun roligere, han har en beroligende virkning på henne:)
wenche89 Skrevet 8. Februar 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Februar 2010 Nå har jeg meldt på Milo! Gleder meg:D
SandyEyeCandy Skrevet 22. Februar 2010 Rapporter Skrevet 22. Februar 2010 Jeg synes det er så dumt at jeg verken har lappen ellee bil, for det er så utrolig koselig og morsomt å ta med trollbolla på utstilling, og dette skulle vi gjerne fått med oss. Lykke til alle sammen!
wenche89 Skrevet 22. Februar 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 22. Februar 2010 Det går tog til drammen, og helt sikkert buss til hallen:)
Izziebelle Skrevet 22. Februar 2010 Rapporter Skrevet 22. Februar 2010 Buss 51 fra Drammen går til hallen. Stoppet heter Solberg Skole.
SoppenCamilla Skrevet 1. Mars 2010 Rapporter Skrevet 1. Mars 2010 Jeg skal skrive, plutselig! Jeg aner ikke hvor det er, da.
Benedicte Skrevet 1. Mars 2010 Rapporter Skrevet 1. Mars 2010 Det er bursdagen min, så jeg kommer til å være ganske fyllesyk, men det er meningen at jeg skal dit Får se om jeg kommer så langt. Jeg skal være der og heie på st.bernhardshundvalpen Michael Jackson
LeneG Skrevet 1. Mars 2010 Rapporter Skrevet 1. Mars 2010 Jeg skal stille Demi. Drar nedover med oppdretter og en veninne av henne så vi blir endel valper
Saphire Skrevet 6. Mars 2010 Rapporter Skrevet 6. Mars 2010 Er det dumt å ta med Frost på 3mnd for at hu skal bli "vant" til slikt før vi selv skal stille hu ut når hu er 4mnd??' Tenker mest på kennelhoste osv..
Saphire Skrevet 6. Mars 2010 Rapporter Skrevet 6. Mars 2010 Ikke finner jeg noen nettside om tidspunkt heller, hvor og når stiller eks Belgere??
armagnac Skrevet 7. Mars 2010 Rapporter Skrevet 7. Mars 2010 veit det var en GD-valp der, plasserte den seg i gruppa?? Nikki blei BIS valp i går, så morro hvis ho hadde det gjort det så bra i dag også=)
SoppenCamilla Skrevet 7. Mars 2010 Rapporter Skrevet 7. Mars 2010 Med forbehold om at hjernecellene mine er døde etter å ha skrevet masse kritikker, så ble Bella 2BTK, slått av barnebarnet til Nemi. Ganske fine, disse Nemietterkommerene!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar