Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpeshow i drammen 7.mars


wenche89

Recommended Posts

Skal prøve meg for første gang med whippetjenta mi som da endelig er gammel nok:) Gru-gleder meg;) Er det flere her som skal dit? :)

Spennende spennende :P TonjeRA skal nok stille lille Aimee. (sende mail til arrangsjør, for Aimee er 4mnd den 8.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringte å prata med arrangøren i dag, så da viste deg seg at vi ikke fikk stille! Desverre! :innocent: Men vi kommer sterkere tilbake etterhvert! :icon_redface:

Så dumt, teit at det er såååå strengt og firkantet... Er ikke så mye utstillinger i nærheten på en stund som jeg har sett. Når er det i stangehallen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne meldt meg på alt som er, men jeg sliter litt med at Milo ikke liker å kjøre bil. Hm, dette problemet måååå jeg få ordnet opp i! :innocent:

Ja da er det bare å trene :icon_redface: men ho er ikke så gammel ennå, så det kommer seg sikkert :getlost:

Kita er så og si oppvokst i bilen :hmm: er dit ho løper hvis ho skulle bli redd noe :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da er det bare å trene :icon_redface: men ho er ikke så gammel ennå, så det kommer seg sikkert :innocent:

Kita er så og si oppvokst i bilen :getlost: er dit ho løper hvis ho skulle bli redd noe :blink:

Heldig du er! Jeg kjører med henne hver dag, gjør det jeg kan for at det skal bli en possetiv opplevelse, å så lenge bilen ikke går er det greit, men når jeg vrir om nøkkelen så startr helvette. Ser er gradvis framgang, men det går jammen sakte. Når vi har med rottisen vår så er hun roligere, han har en beroligende virkning på henne:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...