Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpeshow i drammen 7.mars

wenche89

Recommended Posts

Skrevet

Skal prøve meg for første gang med whippetjenta mi som da endelig er gammel nok:) Gru-gleder meg;) Er det flere her som skal dit? :)

Skrevet

Skal prøve meg for første gang med whippetjenta mi som da endelig er gammel nok:) Gru-gleder meg;) Er det flere her som skal dit? :)

Spennende spennende :P TonjeRA skal nok stille lille Aimee. (sende mail til arrangsjør, for Aimee er 4mnd den 8.)

Skrevet

Ringte å prata med arrangøren i dag, så da viste deg seg at vi ikke fikk stille! Desverre!! :icon_redface: Men vi kommer sterkere tilbake etterhvert! :innocent:

Skrevet

Ringte å prata med arrangøren i dag, så da viste deg seg at vi ikke fikk stille! Desverre! :icon_redface: Men vi kommer sterkere tilbake etterhvert! :getlost:

søren det var synd :innocent: har du noen i kikkerten??

Skrevet

Ringte å prata med arrangøren i dag, så da viste deg seg at vi ikke fikk stille! Desverre! :innocent: Men vi kommer sterkere tilbake etterhvert! :icon_redface:

Så dumt, teit at det er såååå strengt og firkantet... Er ikke så mye utstillinger i nærheten på en stund som jeg har sett. Når er det i stangehallen?

Skrevet

Skulle gjerne meldt meg på alt som er, men jeg sliter litt med at Milo ikke liker å kjøre bil. Hm, dette problemet måååå jeg få ordnet opp i! :icon_redface:

Skrevet

Skulle gjerne meldt meg på alt som er, men jeg sliter litt med at Milo ikke liker å kjøre bil. Hm, dette problemet måååå jeg få ordnet opp i! :innocent:

Ja da er det bare å trene :icon_redface: men ho er ikke så gammel ennå, så det kommer seg sikkert :getlost:

Kita er så og si oppvokst i bilen :hmm: er dit ho løper hvis ho skulle bli redd noe :blink:

Skrevet

Aimee peip også mye i bilen, men det har blitt mye bedre...:getlost: kjørte mest mulig med ho da...:innocent:

Vi kommer hvertfall på Stangehallen! Ser ut til at det blir debutten vår på valpeshow...:icon_redface:

Skrevet

Ja da er det bare å trene :icon_redface: men ho er ikke så gammel ennå, så det kommer seg sikkert :innocent:

Kita er så og si oppvokst i bilen :getlost: er dit ho løper hvis ho skulle bli redd noe :blink:

Heldig du er! Jeg kjører med henne hver dag, gjør det jeg kan for at det skal bli en possetiv opplevelse, å så lenge bilen ikke går er det greit, men når jeg vrir om nøkkelen så startr helvette. Ser er gradvis framgang, men det går jammen sakte. Når vi har med rottisen vår så er hun roligere, han har en beroligende virkning på henne:)

• 2 weeks later...
Skrevet

Jeg synes det er så dumt at jeg verken har lappen ellee bil, for det er så utrolig koselig og morsomt å ta med trollbolla på utstilling, og dette skulle vi gjerne fått med oss.

Lykke til alle sammen! :)

Skrevet

Det er bursdagen min, så jeg kommer til å være ganske fyllesyk, men det er meningen at jeg skal dit :whistle: Får se om jeg kommer så langt. Jeg skal være der og heie på st.bernhardshundvalpen Michael Jackson

Skrevet

Er det dumt å ta med Frost på 3mnd for at hu skal bli "vant" til slikt før vi selv skal stille hu ut når hu er 4mnd??'

Tenker mest på kennelhoste osv..

Skrevet

veit det var en GD-valp der, plasserte den seg i gruppa?? Nikki blei BIS valp i går, så morro hvis ho hadde det gjort det så bra i dag også=)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hvordan ser deres morgenrutiner ut med valp/hund før dere skal på jobb? Ønsker å høre litt hva andre gjør. valpen vår våkner som regel mellom 06-06.30. Vi tar han da ut i ca 15 min slik at han får gått på do, når vi kommer inn igjen så leker vi litt og trener på kommandoer før han får frokosten sin, så er det litt ut på do igjen før vi går inn, får litt hjernetrim og så er det inn i valpebingen når vi reiser på jobb. Hvordan legger dere opp starten av dagen deres?
    • @Carro92 kan kanskje tipse om noen? Jeg kommer ikke på noen akkurat nå, men har jo møtt noen i tiden jeg var aktiv i hundesport, så mulig det dukker opp noen navn etterhvert.
    • Hei!  Noen som har erfaring med oppdrettere av Whippet på Østlandet som avler robuste og stødige valper? Som har mye (eller mest) fokus på mentalitet, gemytt og personlighet? (Som kanskje ikke bare lar deg velge den valpen du selv vil, men som prøver å matche personligheter?) Eller er ikke dette vanlig blant whippet?   Spør fordi vi er et hjem med barn, og ikke planlegger utstilling.    På forhånd takk for svar😊 
    • Det er nok en helt normal valp dere har. Det er mye arbeid og tålmodighet, og faser man må gjennom, rett og slett.
    • Vi har møttes ute å gått sammen på litt avstand før de har fått lov til å være løse og leke sammen. Han er ikke spesielt interessert i andre hunder. kan legge til at han er en hun med litt lite tegn. Går fra null til hundre. Han kan ligge å sove og Bergan våkner er det første han gjør å bite, og da voldsomt og ikke kose biting. Vi har ofte skjønt at dette er et tegn på at han må på do og prøver å ta han ut før dette skjer. Vi prøver også å få lagt han, avledet han før han blir overtrøtt, med noe varierende hell. Som sagt går han fra 0-100 når det først starter. vi har vært hos dyrlege og utelukket at det er noe galt. 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...