Gå til innhold
Hundesonen.no

Letohallen 13. og 14. Februar


Midas

Recommended Posts

  • Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Bare 24 bernere,veldig rart :icon_redface: Vi har fått dommerendring,men det visste vel ingen når påmeldingsfristen gikk ut? :lol:

Jeg tror Astrid Indrebø er en kjempefin dommer :)

24 er ikke så mange, men det var få i Exporamahallen også - kanskje bernerfolket begynner å bli mettet av utstillinger?

Nei, dommerbyttet kom etter påmeldingsfristen. Hun dømte spesialen til Øvre Romerike i fjor, så du kan jo se hva hun gjorde da. I korte trekk Ola BIR og Lina BIM, om jeg ikke husker grasat feil. Hannhundcertet til Xerxes Xavier av Hiselfoss (broren til X'en), Even CK i veteran og BIM veteran (og vi var ikke alene i klassen!), tispecertet til Bernerdalen's Bijou. Hun liker størrelse og grove typer, og er veldig opptatt av sunnhet, anatomi og bevegelser. Altså, hun går ikke bare på type, de skal ha anatomien på plass også. Fryktelig synd jeg ikke meldte på, for hun likte X'en kjempe-kjempe godt selv om hun nesten bare passet den dagen. Men, jeg holdt av helga for å fly på visninger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ikke skrive i de ringene som først var planlagt allikevel, fordi boxerklubben er noen h**er. NÅ er jeg sint, nå. Drittfolk! Håper dere leser dette!

Ikke? Hva skjer? :lol:

Er det ingen som har PM fra basenjiklubben? :) Som klarer å finne det på NKK sine sider eller no? Basenjiklubben har en ring på søndagen, ring 9. Lundii har oppmøtetid klokka 09.00 på søndag, med 14 hunder i ringen før henne, så det blir vel nærmere 10, tenker jeg. Per-Erik Wallin som dømmer. :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja,grovt og stort...vi reiser da bort dit uansett :lol:

Jeg ville helt klart dratt med Gross'en - husk at ikke Ola er den som ruver høyest i bernerringen også, og type og anatomi er noe Gross også har. Han har da beinstamme, selv om stammen ikke er så lang :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke? Hva skjer? :icon_redface:

Bah, kan ta det på msn? Anyways, jeg skal skrive for basenji og corgi, så det er vel ikke så halvgæærnt. Jeg blei bare så lei meg, for jeg hadde gleda meg sånn til å skrive for boxer og bullmastiff. Bella skal stille, jo. Jeg får ikke sett ho i ringen. :lol: (og ja, det gråter jeg faktisk litt av. *tørke tårer* )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville helt klart dratt med Gross'en - husk at ikke Ola er den som ruver høyest i bernerringen også, og type og anatomi er noe Gross også har. Han har da beinstamme, selv om stammen ikke er så lang :icon_redface:

Nå er Ola i en egen klasse da :lol: Men Tjukkågo kommer med stutt-stamme beina sine han :)

Bah, kan ta det på msn? Anyways, jeg skal skrive for basenji og corgi, så det er vel ikke så halvgæærnt. Jeg blei bare så lei meg, for jeg hadde gleda meg sånn til å skrive for boxer og bullmastiff. Bella skal stille, jo. Jeg får ikke sett ho i ringen. :P (og ja, det gråter jeg faktisk litt av. *tørke tårer* )

:) Klemmer hardt på en Sopp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sopp: Ta det på msn i morgen? (evt seinere i dag blir det vel) Så ikke svaret før nå, og nå skal jeg soveeh. :P Dumme teite boxerklubben, men, du må få noen til å ta bilder for deg så blir det kanskje litt bedre? Jeg håper på å være bøtteballett jeg da, selv om jeg mest sannsynlig blir parkeringsvakt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hun stiller jeg kun på internasjonale utstillinger og evt. spesialer ettersom hun har de to små certene hun trenger :ahappy: Hun skal derimot stilles i Bø neste helg.

Jeg trodde kanskje dette var Bø utstillingen :aww: Er ikke så oppdatert på dette med letohallen og hva de forskjellige utstillingene kalles :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde kanskje dette var Bø utstillingen :ahappy: Er ikke så oppdatert på dette med letohallen og hva de forskjellige utstillingene kalles :whistle:

Den har vel egen tråd tror jeg :aww: Kan hende Saeta blir med til Leto, men vi får se. Trenger å trene fellesdekk med skjult fører og litt forskjellig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...